Miten sitä penistä sitten oikein käytetään?
Epätietoinen nuorimies täällä kyselee ja NAISILTA, että miten sitä penistä sitten pitäisi käyttää jos koolla ei ole väliä? Tämä vaivaa minua kovasti ja kun olen kolmelta naiselta tätä kysynyt ja joiden kanssa olen ollut yhdynnässä niin en ole saanut kunnon vastausta. Vaivaa kovasti kun näistä yksikään ei ole saanut orgasmia itse yhdynnässä. Nämä daamit ovat kyllä kehuneet penikseni paksuuttaa vaikka sillä ei pituutta ole 15 senttiä enempää. Itse tykkään työnnellä takaa päin "doggy style" -asennosta ja niin, että nylpytän penistäni niin että se menee vain vähän sisään siinä vaginan suulla ja sitten aina välillä työnnään pohjaan saakka. Joskus otan peniksen kokonaan pois vaginasta ja työnnän sen kokonaan sisään ja taas ulos ja taas sisään.
Sitten toinen kysymys liittyy MIEHEN ääntelyyn yhdynnän aikana. Mitä te naiset tästä ajattelette? Itse tykkäisin pitää enemmän ääntä kun se tuntuu niin ihanalta työntyä naisen sisään mutta en oikein kehtaa vaan pelkästään päästän ääntä kun hengästyn eli ts. huohotan.
Kommentit (10)
Aika monta kysymystä.
Itse neuvoisin kiinnittämään huomiota siihen, miten nainen itse käyttää penistäsi. Kuitenkin se riippuu niin monesta asiasta eli aktin vaiheesta ja molempien mitoista, mieltymyksistä, mielentilasta. Itse liikutan lantiotani ja itseäni ohjaten penistä niinkuin se tuntuu parhaalta. Jotain supistelua tulee tietoisesti ja tiedostamatta tuossa, mutta ne eivät liity oikein mihinkään. Jos mies on enemmän puikoissa niin pitää seurata naisen reaktioita ja jos on huomannut mihin nainen ohjatessa tähtäsi painamisen niin painottaa siihen.
Pidemmällä peniksellä ei kannata painua niin syvälle kuin pystyy varsinkaan jos nainen on paljon pienempi, sattuu herkästi. Normaalikokoisella tai lyhyellä voi tunnustella sitäkin, varsinkin loppua kohden. Tärkein tunto/erogeenisiä hermoja on eniten alussa emättimen seinämien takana aika. Tietenkin kiihottuneena venytys voi tuntua hyvältä pohjankin puolella, mutta tärkein tunto ei ole siellä useimmilla ainakaan ja kohdunsuulle osuminen jo enimmäkseen sattuu.
Jatkoa 1. kappaleeseen: asia, joka on minulla joskus "kumonnut" lähestyvän orgasmin on se kun mies orgasmin lähtestymisen huomatessaan alkanut kiirehtiä ja rynkyttää ohi siitä, mihin ensin huolellisesti ja painavasti tähtäsi. Eli se kohta mihin nainen itse ohjaa sinua ja saa hänessä aikaan myönteisiä reaktioita on se kohta, johon painamista kannattaa jatkaa. Voimaa voi sitten tasaisesti lisätä ja/tai tahtia nopeuttaa. On pitänyt kuitenkin löytää se kohta ja päästä lähelle ennen kuin alkaa ryskyttämään, muuten tunto ei herkisty sopivasti eikä nainen ehdi mukaan (toki 1/1000 ehtii). Sormettaessa tätä käy myös valitettavasti joskus, että laukeamisen lähestyessä sormilla aletaan painaakin vahvasti ohi/sivuten siitä oikeasta kohdasta eikä juuri siihen missä alkoi tuntua parhaalta. Riippuu taas naisesta kuinka tarkkaa hommaa se on. Vahingon jälkeen orgasmi on edelleen kyllä herkässä eli sen saa muuten vaikkei ihan niinkuin yritettiin.
Minä laukean varmimmin yhdynnässä kun alla on hyvät esileikit ja klitoriksenpään stimulointia suulla tai käsin. Niin, että olen riittävän herkässä tilassa yhdynnän alkaessa, jotta ehdin myös ja ennen miestä. Kyllähän miehenkin kestoa lyhentää jos häneltä on otettu melkein loppuun asti ennen yhdyntää. Lisäksi nainen voi itse tai mies voi niinkuin nainen tykkää hieroa klitoriksenpäätä käsin tai lelulla tai joissain tapauksessa jos siihen osuu häpyluulla kun esim. nainen on ratsailla (kaikkien anatomiahan ei osu noin hyvin yksiin). Riippuu hyvin paljon naisesta herkistyykö emättimessä tunto niin paljon, että siitä alkaa orgasmi vai ei, raskaanaolleilla useammin. Klitoriksenpään stimulointi vilkastuttaa verenkiertoa kaikkialla, joten se ei ole huono ajatus vaikka toivoisikin g-pisteorgasmia tai mitä vain yhdyntäorgasmia. Tietenkin jos nainen ei tykkää, että klittaan kosketaan niin sitten huono ajatus.
Miehen ääntelystä: Itse ainakin rakastan sitä kun miehestäkin tulee ääntä. No liika on liikaa tietysti, kiljuminen ei minua kiihotua, mutta voihkiminenkin ok ja matala murahtelu saa paikat turvoksiin ja sykkeet kattoon. :D Minusta tulee itsestänikin tulee ääntä tilanteen mukaan ja mielellään mieskään ei sitä pidättele. No jotkut eivät äänistä tykkää, ehkä sen vaistoaa jos on pahoja ajatuksia, sopii kysyäkin.
Älä poika rupee naisten kanssa pelehtimään. Siitä ei tule mitään muuta kun ongelmia.
Tosi hyviä vinkkejä aiemmilla kirjoittajilla. Kehityt varmasti hyväksi seksi kumppaniksi, kun olet kiinnostunut selvittämään asioita. Ei sinun tekniikkasi huonolta kuulosta. Pieni edestakainen liike lähellä emättimen suuta, välillä painaen syvempään tuntuu hyvälle. Samoin tykkään pyörivästä liikeestä, jossa peniksellä kierretään vaginan reunoja (koko) peniksen pituudella siten, että reunoihin kohdistuu painetta. Tykkään myös kun penis on syvällä emättimessä ja liikkuu vain hieman syvyyssuunnassa ja työntövoima kohdistetaan selkeästi johonkin kohtaan emättimen seinämää. Suuntien ajatuksena työntövoimassa: kohti etuseinämää eli napaa, kohti vasenta lonkkaa, kohti oikeaa lonkkaa, kohti välilihaa/peppua. Ajattelisinkin, että voisi kuvitella, että vaginan sisäpuoli on ikään kuin "taikina", jota peniksellä kaulitaan. Aiemmista kommenteista haluan vielä nostaa ajatuksen, että kun löydät liikkeen ja kohdan josta nainen selkeästi nauttii ja alkaa vaikuttaa siltä että voisi saada orgasmin, jatka juuri kuten sillä hetkellä teet. Sama kohta, samalla voimalla. Pidät pään kylmänä etkä ala innoissasi nopeuttaa/laajentaa liikettä. Emätin orgasmi vaatii naiselta tietynlaista uskallusta heittäytyä täysin oman kontrollin ulkopuolelle ja luottaa että mies pitää huolta silloin kun raja ylitetään. Mielihyvä, joka lähestyvästä orgasmista seuraa, on niin voimakas, että lähes sumentaa tajunnan ja vie täysin kontrollin.
Ai niin, unohtui vastata että tykkään myös jos mies ääntelee seksissä. Terv. 4
Heiluttelet välillä silleen sivuttain porttikongissa. Läiskis vasen, läiskis oikea ja sitten taas eestaas liikettä. Joskus saatat jopa löytää naisen joka tykkää seksistä. Tai ainakin näyttelee tarpeeksi uskottavasti tykkäävänsä.
Tutki elviksen lantion liikkeitä videoilta ja matki niitä sängyssä. Kyllä se siitä suttaantuu.
Erikoisempaa seksiä voi tarjota kovassa kuumeessa. Mies käy oikeasti kuumana ja tärisee kuin kokovartalo vibra.
Siitä kaikki naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Heiluttelet välillä silleen sivuttain porttikongissa. Läiskis vasen, läiskis oikea ja sitten taas eestaas liikettä. Joskus saatat jopa löytää naisen joka tykkää seksistä. Tai ainakin näyttelee tarpeeksi uskottavasti tykkäävänsä.
Tutki elviksen lantion liikkeitä videoilta ja matki niitä sängyssä. Kyllä se siitä suttaantuu.
"Tai ainakin näyttelee tarpeeksi uskottavasti tykkäävänsä", no niin, sieltä taas löytyi joku oman elämänsä nautinnon taituri. Se että naiset eivät nauti seksistä juuri sinun kanssasi ei tarkoita etteivätkö naiset voisi aidosti nauttia seksistä.
Olipas kiva saada näin nuorena ja suht kokemattomana miehenä asiallisia vastauksia ja suuret kiitokset näistä. Olen joka suhteessa hyväkäytöksinen nuorimies ja seksin suhteen avarakatseinen ja suvaitsevainenkin enkä seksiä harrastaessani ajattele vain itseäni. Suuseksin antamisen olen havainnut antavan naiselle kaikkein parasta mielihyvää ja olen ajatellut ettei sen jälkeen penis tunnu enää miltään. Saan itsekin valtavaa mielihyvää siitä, kun huomaan naisen nauttivan tekemisistäni ja olenkin tarkka siitä että vaikka itse laukeaisinkin itse yhdynnässä ennen naista niin olen tämänkin jälkeen tehnyt naiselle jotain jolla olen saanut hänetkin laukeamaan. Ääntelen kyllä itsetyydyttäessäni ja olen ajatellut, että jos yhdynnässä ääntelen niin tämä ääntelyni välineistää seksikummpanini. Oli ilahduttavaa kuulla, että naiset jopa nauttivat miehen ääntelystä.
Vannha ketju mutta nostetaan. Huomaatteko miten vähän naiset lopulta vastasi tähän kysymykseen. Vaikka he aina sanovat sitä että "miten sitä käytetään". Tietävät siis paremmin kuin me ketkä omistamme kyseisen laitteen.
Aika erikoista.
Itse vastaan, työntymiskulmat, tahti,liikkeet kevyttä pyöritystä yms). Moni asia joka tapauksessa.
Minä olen oppinut kantapään kautta sen että parisuhde yms voi toimia mutta seksi ei siinä välttämättä onnistu , osaatteko kertoa mistä moinen johtuu?
Eri työntymiskulmilla voi vaikuttaa paljon ja ylipäätään asennoilla on eroja mutta niistä puhuttaessa on makuasia mistä kukin tykkää. Ota rohkeasti selvää! Muuta kuin penistä ei myöskään kannata unohtaa, sormilla, suulla ja leluilla saa ihmeitä aikaan ja monelle naiselle pelkkä yhdyntä ei riitä orgasmiin vaan vaaditaan klitoriksenkin stimulointia.
Voin puhua vain omasta puolestani mutta itseäni kiihottaa aivan valtavasti kun miehestäni lähtee ääntä seksin aikana. Yleensä ei pidä juuri mitään ääntä, en tiedä pidätteleekö vai eikö hänelle vain ole luontevaa äännellä. Jo huohotus ja pienet huokaukset kuitenkin tuntuvat mahtavalta enkä itse pistäisi pahaksi enempääkään. Käsitääkseni on aika yleistä että miesten tyypillistä hiljaisuutta sängyssä ihmetellään tai ainakin pidetään huvittavana kontrastia hiljaisen miehen ja naapureilta sanomista aiheuttavan naisen välillä, noin kärjistettynä.
Minusta seksiin luonnollisesti kuuluvia asioita, kuten ääniä ei pitäisi hävetä tai (normaalitilanteessa) pidätellä. Selvinnee vain kokemuksen kautta miten seksikumppanisi ääntelyyn suhtautuu mutta kannattaa ainakin kokeilla antaa mennä. Voi olla että kumppani on kuten minä ja vain innostuu.