Timo Soini haluaa olla perussuomalaisten presidenttiehdokas 2024
Ylen uutisissa Timo puhui asiat just näin. Onkohan asiat sovittu jo Jussin kanssa?
Laura jäi nuolemaan näppejään. Hyvä niin.
Kommentit (31)
Pöh! Ennemmin lehmätkin lentää kuin kukaan Soinia äänestää. Sen juna meni jo.
Mua naurattaa mistä jabba kuvittelee saavansa äänestäjiä? Ne jotka sitä ennen äänesti pitävät tyyppiä petturina.
Enkä usko että saisi muista ns. uusia äänestäjiä. Moka sekin ettei pysty myöntämään omia virheitään. Rippi varmaan jaban mielesstä antoi anteeksi mutta entiset äänestäjät tuskin antavat anteeksi.
Sehän tuli nyt julkisuuteen sen kirjoittamansa Populismi-läpykkään takia. Liittyisikö nämä pressapuheet siihen, hmmm. ☺
Vierailija kirjoitti:
EI SOINI HUONO EHDOKAS OLE,MUTTA SE SINISTENJUTTU OLI MONELLE LIKAA ,ITSEÄ HARMITTAA JUST SINISTEN MENETYS( EI ELON) MUT JUSSI NIINISTÖN JOKA OLI HYVÄ PUOLUSTUSMINISTERI JA TERHOKIN HYVÄ EU EDUSTAJA. MONI TÄTÄ MIELTÄ YLI PUOLUERAJOJEN.
☝️
Persu osaa vain huutaa!
😁
Timo Soini kertoi tänään radiossa suuntaavansa ajatukset presidenttiehdokkuuteen. Puoluetta hän ei vielä kertonut mutta eikös se ole ihan selvä juttu...
Halla-aho tietää.
Soinia nyppii kun Hallis johtaa galluppeja. Soini kuvittelee olevansa idoli joka tekee mitä haluaa.
Ei varmana Hallis huoli Soinia ehdokkaaksi. Mutta jos kuvitellaan et Soini pääsisi pressaehdokkaaksi persuille, niin Soini haluaa vain näyttää et persujen suosio saa alimman kannatuksensa.
Älkääpä hätiköikö! Soini voisi olla kuin ollakin kepun, persujen ja kristillisten yhteisehdokas. En ollenkaan pidä sitä mahdottomana, jos muut ehdokkaat ovat selvästi vihervasemmistolaisia tai liberaalikokoomuslainen. Itse en äänestäisi ikinä Soinia kylläkään.
Täysin Samaa mieltä. Petturi sinitiainen. Hyi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä hätiköikö! Soini voisi olla kuin ollakin kepun, persujen ja kristillisten yhteisehdokas. En ollenkaan pidä sitä mahdottomana, jos muut ehdokkaat ovat selvästi vihervasemmistolaisia tai liberaalikokoomuslainen. Itse en äänestäisi ikinä Soinia kylläkään.
Voisi tietysti mutta miksi nuo puolueet semmoiseen ryhtyisivät?
EI SOINI HUONO EHDOKAS OLE,MUTTA SE SINISTENJUTTU OLI MONELLE LIKAA ,ITSEÄ HARMITTAA JUST SINISTEN MENETYS( EI ELON) MUT JUSSI NIINISTÖN JOKA OLI HYVÄ PUOLUSTUSMINISTERI JA TERHOKIN HYVÄ EU EDUSTAJA. MONI TÄTÄ MIELTÄ YLI PUOLUERAJOJEN.