Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohta 50v täyttävällä sinkkunaisella mitään toivoa?

Vierailija
13.01.2020 |

Löytää siis miestä, joka olisi edes lähelle omaa ikää?? Havahduin tänään ajatukseen, että täytän tänä vuonna 50v. Eli se lienee punainen vaate (eikä siis hyvässä mielessä) kaikille alle 60v miehille ☹️

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni maa. Kokeile muita länsimaita.

Vierailija
22/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enään toivoa sinulla, mene johonkin luostariin loppuelämäksi 🙏

Olet tulevaisuutesi tarkkaan miettinyt, mitä luostaria suosittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosituksia?

Vierailija
24/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on toivoa, tosin tietyin reunaehdoin. Pitää muistaa, että naiset ovat koulutetumpia, raittiimpia ja terveempiä. Lisäksi naisia on paljon enemmän kaupungeissa, etenkin vanhemmissa ikäluokissa. 

Eli jos toiveena on löytää akateeminen, raitis, terve ja kultturelli mies pääkaupunkiseudulta, niin kilpailu on kovaa. Etenkin kun nämä miehet eivät välttämättä etsi naista samoilla kriteereillä.

Vierailija
25/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 46 vuotiaana itseäni vuotta nuoremman miehen. Ollaan samalta paikkakunnalta eikä tunnettu ennestään. Oon ylipainoinen mutta kauniiksi sanottu. Matalapalkka alallakin oon.

Erosin vajaa kolme vuotta sitten ja lapset on jo aikuisia. Että löytyy niitä ottajia.

Mies on hyväpalkkainen ja komea.

Vierailija
26/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosituksia?

Se mikä tuntuu itsestä läheisemmältä, tutummalta maalta tai jossa on sopiva miestyyppi /mies.

Vierailija
27/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 46 vuotiaana itseäni vuotta nuoremman miehen. Ollaan samalta paikkakunnalta eikä tunnettu ennestään. Oon ylipainoinen mutta kauniiksi sanottu. Matalapalkka alallakin oon.

Erosin vajaa kolme vuotta sitten ja lapset on jo aikuisia. Että löytyy niitä ottajia.

Onko mies sokea?

Vierailija
28/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mullakin mies. Täytän 47v ja mies on 42v kohta 43v. T. Ammattivalittaja

Vierailija
29/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet upporikas, eikä tarvitse harrastaa seksiä, läheisyyttä eikä näyttäytyä yhdessä julkisilla paikoilla niin joku kuusikymppinen saattaa hyvinkin suostua seuraksi.

Oletko joskus miettinyt, että miksi olet niin ilkeä toiselle ihmiselle? Oletko katkera jostain, onko elämäsi mennyt niin kuin olet toivonut? Puratko pahan olosi toisiin?

Vierailija
30/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v ja mieheni 43 v. Yhdessä 4 vuotta.

Vierailija
31/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri viime viikonloppuna tätini (55v) ja hänen miehensä (54v) häissä. Molemmille ensimmäinen avioliitto. 

Vierailija
32/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet upporikas, eikä tarvitse harrastaa seksiä, läheisyyttä eikä näyttäytyä yhdessä julkisilla paikoilla niin joku kuusikymppinen saattaa hyvinkin suostua seuraksi.

Oletko joskus miettinyt, että miksi olet niin ilkeä toiselle ihmiselle? Oletko katkera jostain, onko elämäsi mennyt niin kuin olet toivonut? Puratko pahan olosi toisiin?

Uli on vasta 15 v, joten hänellä ei ole vielä kokemusta/tietämystä tästä maailmasta. Siksi tuollaisoa teini-ikäsen vastauksia.

Vierailija
33/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on naiseton mies, joka viettää iltaansa tällä palstalla. Se riittänee vastaukseksi.

En itse sinkkunaisena ollessani edes tiennyt tämän palstan olemassaolosta.

Vierailija
34/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies sokea?

Sitä sun täytyy kysyä mieheltä. Toivottovasti säkin löydät jonkun auttamaan sua tuossa katkeruudessa ☺

T. Se 46 vuotiaana löytänyt ylipainoinen

Vierailija
35/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri viime viikonloppuna tätini (55v) ja hänen miehensä (54v) häissä. Molemmille ensimmäinen avioliitto. 

Ihanaa lukea tällaisesta! Onnea heidän liitolleen!

Vierailija
36/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ihan ensimmäiseksi kertoa että suurissa kaupungeissa tilanne on se, että esim Helsinki on täysi hoikkia, sporttisia, akateemisia perusnättejä eronneita sinkkuja ikäluokassa 40-55. Monet hyvässä työssä, nättejä ja aktiivisia.

Miehille on ylitarjontaa isossa kaupungissa näistä naisista. Pitää olla todella kiva ja kaunis, että pariutuu.

Ne fiksut, hoikat, nätit nelikymppiset eivät huoli kapakassa viihtyvää perusjamppaa jolla kaljamaha ja pieni paikkainen vaatimaton työ, plus tupakointi ja kaljuuntuminen siihen päälle.

Vierailija
37/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa.

Vierailija
38/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla

Vierailija
39/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisesta en tiedä, mutta eronneena naisena löysin 50+ vuotiaana todellisen aarteen. Katsoo tuolla parhaillaan uutisia. Älykäs, koulutettu, suunnilleen ikäiseni hyvännäköinen mies <3

Käytettyjen kauppa kyllä käy, jos on ikäisekseen hyvä(nnäköinen) yksilö. Voi toisaalta käydä kuin sille Virossa Kian ostaneelle.

Vierailija
40/77 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisesta en tiedä, mutta eronneena naisena löysin 50+ vuotiaana todellisen aarteen. Katsoo tuolla parhaillaan uutisia. Älykäs, koulutettu, suunnilleen ikäiseni hyvännäköinen mies <3

Käytettyjen kauppa kyllä käy, jos on ikäisekseen hyvä(nnäköinen) yksilö. Voi toisaalta käydä kuin sille Virossa Kian ostaneelle.

Vanha, mutta ajamaton yksilö ei jostain syystä kelpaa kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi