Olen tehnyt virheitä, joita _ei voi_ korjata
Eikä niiden vaikutukset mene ohi.
Olen itse jo hyväksynyt, että tässä se nyt oli tämä elämä. Olen valmis. Muut luulevat, että voin vielä selviytyä.
Kommentit (46)
Kun voisit avata enemmän mikä terveydessäsi mättää. En epäile etteikö jotain ole todella pahasti vialla, mutta helposti ihminen ahdingossaan jää tuijottamaan toivottomuuttaan ja ongelmiaan, eikä havaitse miten elämälle saisi uuden suunnan, miten jatkaa eteenpäin ja löytää hyviä asioita. Ainakin tarvitset keskusteluapua ja toivoa.
No miksi et sitten tapa itseäsi vaan uliset täällä? Huomiota haet vain.
Miettiiköhän tuollaiset 42:n kaltaiset kommentoijat ikinä, että aina kun esim. lehdessä on joku junan alle hypännyt, voi hyvinkin olla joku tuollaisen kommentin lukenut/vastaavan kuullut?! Tuntuuko silloin miltään vai onko niin psykopaattinen luonne, että ei,tai tunnet jopa sadistista vahingoniloa? Joillekin tuollaiset idioottien kommentit voi ihan hyvin olla se viimeinen niitti eikähän heistä siis todellakaan tietenkään uutisoida kaikista jtka itse lähtevät
Minäkin olen tehnyt virheitä. Kyllä ja todella pahoja. Mutta en tee itsemurhaa.
Ihan samanlaiset fiiliket mullkain:( olen ikuisesti työtön ja sairas, en jaksa enää hakea ja yrittää kun vuosia takonut päätäni jo seinään näissä asioissa:( sairaus estää jotkut alat ja niille pääsemisen. Olisin kok oelämäni köyhä ja vihattu pummi siis ja ainoa virike suunnilleen tuijotella seiniä, kun muuun ei ole varaa eikä tee mieli plajon pyöriäkään ulkona edes ihmsiten ilmoilla, kun viha "joutilaita2kohtaan on niin kova(tältäkin palstatlat jatkuvasti saanut lukea tätä halveksuntaa). Meinasin itsekin jo tässä taas vimmeisen parin päivän aikana lähteä. Jotenkin tänään vähän virkistyin hetkeksi, mutta ajatukset on samat ja tuntuu että lykkään vaan väistämätöntä,kaipa se on kohtaloni tehdä se, eutanasiaakaan kun ei anneta tässä maassa:(