Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailuvaihe, mitä tehdä seuraavaksi?

Mies85
13.01.2020 |

Pyrin pitämään asian lyhyenä ja ytimekkäänä.

Joulukuussa tapasimme netissä. Kirjoittelimme toisillemme ja tutustuimme jonkun verran jo ennen tapaamista. Tapasimme joulukuun lopussa. Treffit oli perus kahvilassa, aika jännittyneissä merkeissä ja huomasin molemminpuolisen kiinnostuksen. Halasimme lopuksi.

Sitten jatkoimme keskustelua netissä ja ilmaisin mielenkiintoni tutustua naiseen paremmin. Tästä pari viikkoa, niin näimme uudelleen kun saatiin aikataulut kohtaamaan. Keskustelimme paljon ja selkeästi huomasi edelleen jonkinlaista kiinnostusta molemminpuolin ja itse ainakin jo luulen olevani hieman ihastunut naiseen. Ennenkuin erosimme, niin katseemme jäätyivät hetkeksi toisiimme ja jakasimme pitkän halin + vaihdettiin numerot. Suullisesti "sovittiin", että tapaisimme tällä viikolla. Nyt olemme lähinnä muutaman päivän vaihdelleet viestejä ja päivän kuulumisia. Toissapäivänä jo vihjailin uudelleen tapaamista tälle viikolle, ja että mikä päivä olisi paras. Nainen mainitsi, että miettii sopivaa päivää. Tämä jäi toistaiseksi siihen ja jatkettiin muilla aiheilla. Nyt sitten kysyin, että ehdotanko tapaamiselle uutta päivää vai onko sinulla jo mielessä jotain. Niin hiljaiselo alkoi. Ollut kohta yhden päivän.

Jotenkin vaikea ajatella toisen sielunelämää ja missä tämä tapailusuhde on menossa, enkä halua olla yli-innokas. Tottakai tällä hetkellä odotan vastausta, mutta jos sitä ei kuulu, niin onko parempi ottaa kissa pöydälle, kertoa fiiliksistä ja halu tutustua yhä paremmin? Haluaisin kuitenkin katsoa tämän tapailun täysin loppuun asti, että tuleeko tästä mitään, mutta en halua myöskään möhlätä viesteillä.

Lopuksi mainitsen, että näitä naisia tulee erittäin harvoin vastaan kenen kanssa synkkaa näin hyvin.

Mielipiteitä ja ehdotuksia otan mielellään vastaan.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä nainen on kiimassa sinuun ja käy kuumana, aivan varmasti vastaa viesteihin! Et taida tuntea yhtään naisten sielun elämää :)  Minulla ainakin housut pyörii jaloissa heti kun tulee viesti mieheltä keneen käyn kuumana! Etsi toinen nainen jos tämä ei vastaa. 

Eivät naisetkaan kaikki ihan samanlaisia ole, vaikka tykkäävätkin vetää aika keskiverrosti. Varmasti jotkut toimivat eri tavalla kuin sinä.

Vierailija
62/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte, että tapaisitte tällä viikolla? Kirjoitit tämä maanantaina! Ja nyt jo uliset, että miksi ei vastausta tule, se varmaan haluaa lopettaa! Ehkä ihan himpan ahdistavaa. Odota nyt edes perjantaihin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitte, että tapaisitte tällä viikolla? Kirjoitit tämä maanantaina! Ja nyt jo uliset, että miksi ei vastausta tule, se varmaan haluaa lopettaa! Ehkä ihan himpan ahdistavaa. Odota nyt edes perjantaihin :D

Sunnuntaina laitoin viestin ja tänään tuli vastausta.

Vierailija
64/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä hän sanoi? Mitä tapahtuu?

Vierailija
65/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole kovinkaan kiinnostunut.

Ainoa, korostan ainoa, vaihtoehto on nyt olla laittamatta yhden yhtä viestiä ja odottaa josko naisesta kuuluu jotain. Jos ei, niin selvä peli.

Vierailija
66/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahan semmoiset fibat tuli tasta, etta et ole mikaan unelmien prinssi hanelle, mutta ihan ookoo tapaus, johon voisi varmuuden vuoksi tutustua paremmin, ellei mitaan kiinnostavampaa satu kohdalle. 

Mutta toivottavasti olen vaarassa. 

Vierailija
67/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä hän sanoi? Mitä tapahtuu?

Siis ei mitään sen ihmeempiä. Sovimme, että perjantaina nähdään. Ja vaihdettiin lyhyesti kuulumiset.

Vierailija
68/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen jonkun verran symppis kyllä. Minä en tee yhdenillan juttuja. Tutustun vastakkaiseen sukupuoleen tunnetasolla ja suosin tasa-arvoisia pitkiä suhteita. Nykypäivänä vaan tuntuu enemmän ja enemmän siltä, että se ei ole mahdollista somen ja tinderin takia. Tinder on aivan järjetöntä pelleilyä. Jos yksikin mielenkiintoinen ihminen löytyy, niin kiinnitän mielenkiintoni siihen ja katson kortit loppuun asti. Joskus se satuttaa, mutta niistä täytyy ottaa opikseen.

Vierailija
69/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että näette! En ymmärrä, miten kukaan voisi sanoa varmaksi, onko nainen miten kiinnostunut. Tuskin hän sinua edes haluaisi nähdä, jos ei olisi kiinnostunut? Ei naiset tuhlaa aikaa vääriin, olisit jo saanut jonkin kemia-vastauksen ja torjunnan, jos hän tietäisi ettei ole sinusta kiinnostunut.

Itse olen myös noita harvoin vastaajia. Panostan näkemiseen, en viesteilyyn, koska etsin poika- enkä kirjekaveria. Viesti siis lähinnä näkemistä sopiessa ja viestien välissä hiljaisuus. Olen sitten varmaan maailman epäkiinnostuneimman oloinen.

Vierailija
70/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää miehen aloitteellisuudesta. Rohkeasti fyysistä kontaktia, pussaaminen ei tule torjuttua jos hän sinusta kiinnostunut muussa kuin kaverimielessä. Heittäydy ja hassuttele, liika harkitsevuus vie kiinnostavuutta

Totta! Olen treffailut 3 kk aikana noin 25 miestä. Jutuista ei oikein tullut mitään, kun miehet olivat niin epävarman oloisia. Siis järjellä ajateltuna tämä ei haitannut, mutta en vaan tuntenut vetoa.

Tavoitteeni oli parisuhde, ja yleensä miehet kertoivat olevansa samalla agendalla. Kuitenkin treffit olivat usein jopa tylsät.

Sitten Tinderissä otti yheyttä komea mies, joka oli jokaisessa kuvassa ilman paitaa. Profiilissa vain ikä ja opiskelupaikka. Tällaisille en yleensä vastaa mitään. Nyt kuitenkin heräsi mielenkiinto, että miten noin luolamiesmäisen yksinkertaisilla viesteillä tyypillä voi olla maisterintutkinto. Joka kuka on niin omahyväinen, että lähettää muutaman sanan viestejä?

Tavattiin lounaalla. Tyyppi olikin ihan asiallinen. Juteltiin töistä ja lapsista. Kutsui kotiinsa illalliselle. Ja minähän menin. Vau, mikä molemminpuolinen kemia. Joka tapaamisella revitään toisiltamme vaatteet päällä. Harrastetaan pitkään seksiä. Siinä välillä matkoillaan sylikkäin ja puhutaan elämästä. Mies on alkanut laittamaan päivittäin viestejä, muustakin kuin seksistä. Ja on jo puhuttukin, että kyse ei ole pelkästä seksistä, niin mahtavaa kuin se onkin.

Olen vasta eronnut, ja tajusin nyt, että homma toimii, koska mies on määrätietoinen, röyhkeäkin. Saattoi sanoa tavatessamme, että ensi kerralla on paras tulla suoraan ilman pikkuhousuja. Ja jo ovella ottaa sanaakaan sanomatta sellaiseen syleilyyn, että ei auta kuin harrastaa heti seksiä. Ymmärrän myös, että homma toimii, koska en odottanut suhteelta mitään seksiä kummempaa. Mutta kemia on mahtavaa, ja ilmeisesti sen varaan kannatti perustaa tutustuminen. Exän kanssa oltiin alusta lähtien liikaa kaverilinjalla. Eikä muuksi oikein koskaan muuttunut.

Vierailija
71/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään laittaa viestejä päivittäin, tai lähes päivittäin. Riittänee ihan muutamakin päivän mittaan. Mukavaa siis kuulla toiselta kuulumisia.

Ja tosiaan seuraavilla (kolmansilla) treffeillä täytyy ottaa askel eteenpäin. En koe itseäni epävarmaksi, vaan varovaiseksi. Sitä on niin monta kertaa ottanut menneisyydessä takkiin, että vähänkuin olisi käsijarru päällä ajaessa.

Mutta. Eihän asiat etene jos sitä ei yritä, joten nyt estot pois ja joko homma etenee tai sitten hajoaa.

Vierailija
72/72 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää miehen aloitteellisuudesta. Rohkeasti fyysistä kontaktia, pussaaminen ei tule torjuttua jos hän sinusta kiinnostunut muussa kuin kaverimielessä. Heittäydy ja hassuttele, liika harkitsevuus vie kiinnostavuutta

Exän kanssa oltiin alusta lähtien liikaa kaverilinjalla. Eikä muuksi oikein koskaan muuttunut.

Tämä oli kanssa hieman kuvio edellisessä suhteessa. Siis ihan hyvä oli olla, luottamusta molemminpuolin ja seksi kukoisti, mutta siitä puuttui jotain. Loppupeleissä olimme liian erilaisia.

Tavallaan jos kemiat kohtaa, niin täytyisi vaan heittäytyä. Joko syteen tai saveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi