Onko kohtuutonta vaatia miestä valitsemaan minun ja tupakan välillä?
Tapailukumppani kyseessä. Muuten hyvä ja lupaava tyyppi, mutta tupakointi on minulle ehdoton turn-off, tupakoivaa miestä en huoli. Eli se oli kai sitten tässä, jos mies ei halua lopettaa.
Kommentit (30)
No miksi aloit tapailla tupakoivaa miestä, jos sellainen on ehdoton ei?
Nyt voit tietenkin kertoa miehelle, jos ko. asia on sinulle täysin ehdoton. Mies sitten valitsee, kuinka toimii. Olisi kyllä ollut reilua kertoa heti alkuunsa..
Tupakointia on vaikea lopettaa. Vielä vaikeampa se on lopettaa silloin, jos lähtökohta ei ole oma halu ja motivaatio, vaan paine tulee ulkoapäin. Ja jos hetkeksi lopettaakin, niin helposti aloittaa uudelleen, kun esim. houkuttelevassa tilanteessa (esim. tupakoivien kavereiden kanssa ulkona/juhlissa tms...)
Toivoa sopii, että mies todella on halunnut tupakan lopettaa jo ennen suakin.
On kohtuutonta. Jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan. Voit jättää miehen tupakoinnin takia, mies tehköön itse päätöksensä haluaako lopettaa. Mutta et voi uhkailla "jos et lopeta niin erotaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin ekan aviomieheni valitsemaan. 20 vuotta myöhemmin erosimme ja silloin mies nosti sen esille 😂. Oli vieläkin katkera.
Nykyiselle en esittänyt sellaista vaatimusta, koska nykyään uskon, että rakkaus ei vaadi mitään. Ilmaisin vain mielipiteeni. Hän vaihtoi tupakan nuuskaan ihan omin päin.Vaihtoi tupakan nuuskaan, ja sekö on nyt sinun mielestäsi parempi vaihtoehto?
Olt ilmeisesti ylpeä itsestäsi että painostit ensimmäisen miehesi lopettamaan tupakan polton?
Parempi olisi, ettei olisi nuuskaakaan, mutta nyt ei tarvitse odotella häntä joka kulmassa.
Ylpeä? Johan sanoin, että muutin tapani ensimmäisen eroni jälkeen. Nykyään en pidä vaatimuksia oikeutettuina. Miten voisin olla ylpeä tyhmästä käytöksestäni?
Hymiö viittasi siihen, kuinka kauan ihminen voi olla katkera.
Sinkkuelämässä oli jakso missä Aidan halusi Carrien lopettavan tupakoinnin. Carrie poltti sitten salaa. 🤷♀️
Parempi miehen lempata vaativa nainen alkumetreillä ja lopettaa tupakointi omasta aloitteesta tulevaisuudessa toisessa suhteessa
Mies polttaa ja et hyväksy sitä, joten et sitten tapaile miestä enää.
Vaikka mies lopettaisikin polttamisen niin hän voi aloittaa uudelleen. Useimmat aloittaakin.
Kerro hänelle tosiasiat.
Tupakan hinta ja prostituoidun käyttämiseen menevä rahasumma versus vakipimperoa ja temppuja joita ei hralta saa, ilmaiseksi.
Järkevä mies lopettaa tupakoinnin suhteen ajaksi, joka nykypäivinä voi olla hyvinkin lyhyt.
SItten vain mieheltä säästyneet rahat tilille odottamaan sitä päivää kun annat hänelle lisää valintamahdollisuuksia joita hän ei enää pysty täyttämään.
Ns vin vin tilanne.
Onnea suurelle rakkaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Parempi miehen lempata vaativa nainen alkumetreillä ja lopettaa tupakointi omasta aloitteesta tulevaisuudessa toisessa suhteessa
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Olen samaa mieltä. Vaadi heti, niin ei tuhlaa aikaansa enempää.
On kohtuutonta. Jos miehessä ei ole muuta vikaa. Joskus vielä harmittelisit miksi jätit hyvän miehen sen takia.