Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lievästi masentunut ja haluan kaljaa joka päivä.

Vierailija
13.01.2020 |

Mikään muu ei oikein auta olotilaan. En oikein jaksa iloita kävelylenkeistä enkä lintujen liverryksistä enkä mistään muustakaan arkisesta. Tykkään hyvästä olotilasta. Olen suht hyvän näköinen nainen ikää nelkyt ja risat. Haluisin säilyttää ok ulkonäön mutta tietysti kalja tuo painoa ja silmäpussit. Onko se sitten hirveetä jos juo, 4, 5 olutta päivässä/illassa? Kävelen kuitenkin 10 000 askelta päivässä, olen tällä hetkellä työtön. Pitääkö olla huolissaan?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkikuisma tosiaan toimii tosi monella, mutta pari sivuvaikutusta on hyvä muistaa. Iho tulee siitä todella herkäksi auringonvalolle, joten aurinkosuojaa pitää käyttää enemmän kuin normaalisti. Toinen on, että se voi viedä e-pillerien tehon. Suositus yleensäkin on, että jos syö mitä tahansa muuta lääkitystä, pitäsii varmistaa lääkäriltä tai apteekista, että mäkikuisman syönti sen lääkkeen kanssa on ok.

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/makikuisma-saattaa-hei…

Vierailija
22/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olemaan sitä mieltä, että huumeet voisi vapauttaa.

Voisi olla alkoholistin kropallekin hyvä, että saisi mielihyvän välillä jostain toisesta aineesta, niin kehokin pääsisi palautumaan.

Voisi olla jopa terveellisempi vaihtoehto.

Zinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkikuisma tosiaan toimii tosi monella, mutta pari sivuvaikutusta on hyvä muistaa. Iho tulee siitä todella herkäksi auringonvalolle, joten aurinkosuojaa pitää käyttää enemmän kuin normaalisti. Toinen on, että se voi viedä e-pillerien tehon. Suositus yleensäkin on, että jos syö mitä tahansa muuta lääkitystä, pitäsii varmistaa lääkäriltä tai apteekista, että mäkikuisman syönti sen lääkkeen kanssa on ok.

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/makikuisma-saattaa-hei…

Ei kannata ruveta leikkimään millään luonnontuotteilla ilman osaamista. Jossain Kiinassakin siitä on tuhannen vuoden traditiot niiden käyttämisestä. Vähän eri juttu.

Zinccis

Vierailija
24/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa mitään, kalja on hyvää, masennus on ihan luonnollista. Perussetit toisinsanoen!

Vierailija
25/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut ja haluan rommia joka päivä. Töiden takia juon vain viikonloppuisin. Saa nähdä miten käy kun työt loppuvat ensi viikolla.

Rommisuosituksia? Alkon tylsästä vaihtoehdosta Captain Jack alkaa tökkiä ja se Hummeri vai mikälie on vähän parempaa. Maksaa jonkun 40e pottu.

Onko muita ehdottaa ?

Zinccis

Vierailija
26/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut ja haluan rommia joka päivä. Töiden takia juon vain viikonloppuisin. Saa nähdä miten käy kun työt loppuvat ensi viikolla.

Rommisuosituksia? Alkon tylsästä vaihtoehdosta Captain Jack alkaa tökkiä ja se Hummeri vai mikälie on vähän parempaa. Maksaa jonkun 40e pottu.

Onko muita ehdottaa ?

Zinccis

Koita vaihteluksi vaikka barbadoslaista Plantation Rum rommia. On hyvää.

Vierailija
27/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi pahentaa masennusta. Ellet halua parantua, jatka vaan juomista.

OLET PIANKIN ALKOHOLISTI,etkä sitä itse myönnä.

Vierailija
28/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota samaa masentuneena, koska instant vaikutus. Ei siinä jaksa miettiä serotoniinitasoja sun muita, kun kalja vaikuttaa heti. Kun pääsin tissuttelusta irti niin olo sitten olikin monella tapaa parempi, mutta se vaati sen kurjan olon sietämistä jonkin aikaa. 

Ihminen on sellainen eläin, joka tykkää nopeasta mielihyvävasteesta. 

Vierailija
29/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLET PIANKIN ALKOHOLISTI,etkä sitä itse myönnä.

Emme myönnä mitään!

Zinccis

Vierailija
30/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tuota samaa masentuneena, koska instant vaikutus. Ei siinä jaksa miettiä serotoniinitasoja sun muita, kun kalja vaikuttaa heti. Kun pääsin tissuttelusta irti niin olo sitten olikin monella tapaa parempi, mutta se vaati sen kurjan olon sietämistä jonkin aikaa. 

Joo tietenkin pitkäkestoinen urheilisuorituskin antaa mielihyvävasteen, mutta harva jaksaa lähteä tuuleen ja tuiskuun kun räntää tulee naamalle vaakaan.

Zinc

Vierailija
31/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä muuta vaikuttavaa ainetta voi ostaa ilman reseptiä?

Apteekissa on Valispert, lievästi rauhoittava ilman reseptiä.

Luontaistuotekaupassa on Stressgard niminen valmiste, jossa on griffonia niminen ainesosa. Otin stressgard tabletteja, kuulin kun kaksi miestä puhui viroa ja se oli niin hassua hobitti kieltä. Alkoi naurattaa hirveästi, en saanut naurua loppumaan. Olin toki kuullut viroa ennenkin mutta..siinä aineessa oli jotakin.

Heh, hobittikieltä. Luontaistuote kauppojen antimista suurin osa on sellaista fuulaa että mietin ainakin kolmesti ennenkuin niitä kokeilen. Luonnotuote kyllä vaikuttaisi mutta sitähän ei saa myydä eikä ostaa.

Vierailija
32/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotekaupassa on Stressgard niminen valmiste, jossa on griffonia niminen ainesosa. Otin stressgard tabletteja, kuulin kun kaksi miestä puhui viroa ja se oli niin hassua hobitti kieltä. Alkoi naurattaa hirveästi, en saanut naurua loppumaan. Olin toki kuullut viroa ennenkin mutta..siinä aineessa oli jotakin.

Heh, hobittikieltä. Luontaistuote kauppojen antimista suurin osa on sellaista fuulaa että mietin ainakin kolmesti ennenkuin niitä kokeilen. Luonnotuote kyllä vaikuttaisi mutta sitähän ei saa myydä eikä ostaa.

Mitähän sä höpiset, että luonnontuotetta ei saa ostaa ? 

Aivan varmasti saa ostaa ja voit kerätä myöskin vaikka itse pellolta.

Zinccis

Vierailija
33/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro-annoksia LSDeetä (vaikea tosin saada aitoa LSD) tai sieniä. Sieniä on helppo hommata ja vaikka kasvattaa itse pieniä määriä. Toimii hemmetisti paremmin masennukseen ja henkiseen pahoinvointiin kuin alkoholi joka vain pahentaa. LSD tai sienissä ei ole myöskään addiktion vaaraa toisinkuin erittäin koukuttavassa alkoholissa, eikä aiheuta juuri mitään fyysisiä haittoja toisinkuin alkoholi. Tulee myös paljon halvemmaksi.

Huom kyse on siis mikroannoksista. Eli ei ole tarkoitus vetää mitään avaruustrippejä. Toki senkin voi tehdä ja suosittelen kerran elämässä kokeiltavaksi.

Vierailija
34/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Ei oikein nappaa ajatus jostain lääkkeestä joka ehkä vaikuttaa 3-4 viikon kuluttua.

Vierailija
35/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valispertin sisältämän valerianan tehosta ahdistukseen ja unettomuuteen on kyllä ihan tieteellistä näyttöäkin, samoin tässä ketjussa mainitun mäkikuisman tehosta masennukseen. Mutta kun ostaa noita sisältäviä valmisteita luontaistuotekaupasta, kannattaa varmistaa että sen itse kasvin pitoisuus on riittävän iso, vastaava kuin millä on saatu tuloksia tutkimuksissa. Osassa eim. mäkikuismavalmisteista on niin vähän mäkikuismaa että niitä täytyisi ottaa 10 tablettia päivässä että saa tutkimuksissa tehokkaaksi todetun annoksen.

Vierailija
36/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sä höpiset, että luonnontuotetta ei saa ostaa ? 

Aivan varmasti saa ostaa ja voit kerätä myöskin vaikka itse pellolta.

Zinccis

Älä viitsi höpöttää. Luonnontuotteen nimeä ei parane mainita tai keskustelu poistetaan.

Vierailija
37/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan vaikeaa masennusta enkä jaksa pelleillä jollain neljällä viidellä kaljalla illassa. Parikymmentä per päivä on aika jees. Mieluummin joisin jotain vahvempaa, mutten yleensä jaksa kävellä Alkoon asti. Ärsyttää kun ei kaupassa voida myydä edes viiniä.

Vedän yleensä viikon tai kaksi putkeen, sitten olen taas pari viikkoa selvinpäin.

P askempi olo on ilman alkoholia. Mikään ei huvita, makaan vaan kotona, en syö, nukun huonosti, en tapaa ketään.

Ei paljon kiinnosta muiden mielipiteet oluesta. Mut se saa liikkeelle ja paremmalle tuulelle.

Vierailija
38/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei reseptillä? Lääkäri antaa kaksi reseptiä, yhdet lääkkeet vaikuttaa pitkäpiuhaisemmin ja sitä odotellessa otat nopeavaikutteisia.

Vierailija
39/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan vaikeaa masennusta enkä jaksa pelleillä jollain neljällä viidellä kaljalla illassa. Parikymmentä per päivä on aika jees. Mieluummin joisin jotain vahvempaa, mutten yleensä jaksa kävellä Alkoon asti. Ärsyttää kun ei kaupassa voida myydä edes viiniä.

Vedän yleensä viikon tai kaksi putkeen, sitten olen taas pari viikkoa selvinpäin.

P askempi olo on ilman alkoholia. Mikään ei huvita, makaan vaan kotona, en syö, nukun huonosti, en tapaa ketään.

Ei paljon kiinnosta muiden mielipiteet oluesta. Mut se saa liikkeelle ja paremmalle tuulelle.

Mulla se on lyhyemmissä sykleissä. Noin 4-5 päivää juomista ja noin viikko selvinpäin. Enimmäkseen ja mieluiten kaljaa kun väkevillä tulee niin pahat krapulat. Niitä kun juo helposti aivan liian paljon. Koko ajan ottaa päähän, selvinpäin ihan liikaa. Ei kiinosta muakaan muiden mielipiteet eikä ihmisten näkeminen.

Vierailija
40/46 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on että jos alkoholi kiellettäisiin tai henkilö itse kieltäisi sen itseltään, niin elämältä menisi viimeisetkin säteen sävyt.

Oma tuttavani aikoinaan teki raittiuslupauksen. Ennen alkoholin käyttöä hän oli elänyt nelikymppiseksi täysin raitista elämää. Taustalla oli lievä kristillinen pohja ja työväenluokan kovaa työtä suorittava elämäntyyli.

Tuo henkilö tunsi itsensä täysin tyhjäksi ja sanoi että alkoholiin tutustuessa hän koki jotain samalaista mistä siskot ja veljet sanoo uskoon tulemisena. Hän löysi armon ja värit elämäänsä sekä rakkauden kaikkea sitä kohtaan mitä ympärillään näkee ja havainnoi.

Hän myönsi terassilla istuessamme, että ensikertaa elämässään tunsi mielihyvää ja syyn jatkaa elämästään toisen puolet. (taustalla oli muutama epäonnistunut itsemurhayritys).

Turhuuden ja mitättömyyden tunteita neljäkymmentä vuotta. Miettikääpä sitä.

Joka päivä töihin ja kotiin hernekeitolle ja hapankaalivoileiville.

Seinäkellon naputusta päivästä toiseen ja kympin uutisia. Viikon kohokohtana lotto ja jokeri. Toki ennen sitä sauna ja saksalaiset dokkarit.

Tätä neljäkymmentävuotta samalla rahaa säästäen uskoen parempaan huomiseen.

Hän oli oikeastaan ainoa raitis ihminen jonka tunnen eläneen raittiina nelikymppiseksi. Hänen suustaan kuulin totuuden että elämä ilman viinaa on teeskentelyä.

Toisaalta kun mietin henkilöä itsessään, hän oli jotenkin vajaa ja naivi. Helposti hyväksikäytettävissä oleva.

Kun keskustelimme näistä heikkouksista, niin totesi että alkoholi antaa aivoille uuden suunnan ajatella ja nähdä eri kulmista asioita. Myös jatkuva suorittaminen hälvenee ja säästöillekin tulee kohde, kun voi ostaa sitä vinukkaa oikein huolella. Antaa maksan soittaa kireitä viulun kieliä siellä taustalla.

Myöhemmin kun sitten kertoi "viinan myös öljyävän ihmisuhteita", hän tapasi kauniin naisen. Koko juopporingissä ei uskottu millaisen pakkauksen sai. Kateellisena jäätiin sitten toiseksi. Ollessaan parisen vuotta ihmeellisen naisen kanssa naisen pyynnöstä raittiina hän alkoi lakastua.

Eli pelkkää työtä ja perheleikkiä sekä taustalla puhtaalla pohjalla raittiutta.

Jokunen vuosi kuulin että kaveri on ollut kuolleena pitkään. Riisti itseltään hengen.

Mietin että olisiko taustalla ollut sama tyhjyyden tunne, mikä vaani häntä ensimmäisinä neljänävuosikymmenenä elämässään?

Ainakin minun kanssani hän sai ryypätä oikein kunnolla keskiolutta ja viskiä.

Meillä on niin sairaan tylppä kulttuuri ja arvot, että ihminen kaipaa elämäänsä värejä ja tunteita.

Ne löytyy viinasta hyvät naiset ja herrat.

Älkää nyt ikinä hyvät ihmiset vaatiko puolisoltanne raittiutta, jos rakastatte häntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi