Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turkki vai Kreikka ja miksi?

Vierailija
13.01.2020 |

Kumpaan lähtisitwmieluummin lomalle ja miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaankaan. Molemmat öykkäröi muulle Euroopalle.

Vierailija
2/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista on pakko valita, niin Kreikka. Vähemmän törkeät sisäänheittäjät.

Mielummin tosin menisin vaikka Nizzaan tai Portugaliin jos etsii lämmintä säätä läheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka. Turkki on muslimimaa, ja kulttuuri turismista huolimatta sen mukainen.

Vierailija
4/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan, Turkki on ihmisfobinen valloitushaluinen muslimimaa.

Vierailija
5/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka. Turkki on muslimimaa, ja kulttuuri turismista huolimatta sen mukainen.

Jep, vaikka turistikohteet, Ankara ja Istanbul vielä suht länsimaisia ovatkin, on niissäkin asiat menossa taas kohti 1000-lukua, kiitos nykyisen pressan.

Voisiko joku herättää Ataturkin kuolleista?

Vierailija
6/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka, Turkin ihmisoikeustilanteen takia. Kreikassa hyvä palvelu ja paljon hyviä kohteita.

Vierailija
7/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka, koska siellä on mahdollista viettää rauhallista ja turvallista lomaa. Turkissa en lähtisi massaturismin ulkopuolisille alueille enkä nykyään suostuisi enää edes turistikohteisiinkaan. Eri uskonto, eri kulttuuri. Rukouskutsut kaikuu viidesti päivässä ja lomarauha on kaukana.

Vierailija
8/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki. Siellä on paremman näköisiä ja kiihkeämpiä naisia. Varsinkin kurdeja.

Vierailija
9/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka. En periaatteesta tue mitään autoritäärisiä valtioita. Unkariinkaan en enää viitsi matkustaa vaikka se aikoinaan oli suosiikimaitani.

Vierailija
10/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa on kuri ja järjestys, eikä korruptio rehota. Kreikassa on myös Afrikka liian lähellä.

Vierailija
11/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka, koska siellä on mahdollista viettää rauhallista ja turvallista lomaa. Turkissa en lähtisi massaturismin ulkopuolisille alueille enkä nykyään suostuisi enää edes turistikohteisiinkaan. Eri uskonto, eri kulttuuri. Rukouskutsut kaikuu viidesti päivässä ja lomarauha on kaukana.

Ihan mielenkiinnosta, etta oletko koskaan kaynyt vai perustatko mielipiteesi mutuun?

Itse nimittain olin just viime vuonna "massaturismin ulkopuolisella alueella" ja oli aivan loistava loma. Vuokrasin asunnon, kavin kaupasta aamiaistarpeita jossa erittain ystavallinen omistaja (vanhempi mies) yritti opettaa mulle turkkia ja suositteli mulle paikallisia viineja ja olutta.

Paivat vietin paikallisten kanssa paikallisella uimarannalla (paljon nuoria koirineen) enka kuullut yhtaan rukouskutsua. Useimmat (varsinkin nuoret) naiset olivat pukeutuneet lansimaalaisittain seka siella uimarannalla etta sen ulkopuolella. 

Just noihin massaturismikohteisiin en edes halunnut lahtea. 

AP, vastaan Turkki. 

Vierailija
12/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki. Siellä on vielä aitoa palveluhalua ja ystävällisyyttä. Kreikka on jo muuttunut rahastusmaaksi ja kreikkalainen ystävällisyys on muisto vain aivan vanhimpia ukkeleita lukuun ottamatta.

Vierailija
13/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, etta oletko koskaan kaynyt vai perustatko mielipiteesi mutuun?

Itse nimittain olin just viime vuonna "massaturismin ulkopuolisella alueella" ja oli aivan loistava loma. Vuokrasin asunnon, kavin kaupasta aamiaistarpeita jossa erittain ystavallinen omistaja (vanhempi mies) yritti opettaa mulle turkkia ja suositteli mulle paikallisia viineja ja olutta.

Paivat vietin paikallisten kanssa paikallisella uimarannalla (paljon nuoria koirineen) enka kuullut yhtaan rukouskutsua. Useimmat (varsinkin nuoret) naiset olivat pukeutuneet lansimaalaisittain seka siella uimarannalla etta sen ulkopuolella. 

AP, vastaan Turkki. 

Olet oikeassa, perustan mielipiteeni mutuun. Olin matkallani Antalyassa, josta kaupunkina pidin ja loma oli ihan ok. Sehän on isohko kaupunki, joten siellä on muutakin elämää kuin turistihyörinää. Kuitenkin, kun vertaan sitä esimerkiksi Espanjan Malagaan, niin Antalyassa en voinut naisena olla niin rennosti kuin Espanjassa (tosin espanjankielen taitoisena on entistä helpompaa).

Sain kutsun erään perheen luo teelle ja siellä naiset istui joko huivi päässä tai hääräsi keittiössä ja hoiti lapsia. Miehet tuli ja meni ja makasi sohvilla. Koko suku tuntui olevan paikalla. Taas kun vertaan Espanjaan tai Kreikkaan, niin enpä ole noin erilaista kulttuuria nähnyt. Vessanpöntöistä (tai niiden puutteesta) puhumattakaan 😄

Nro 8

Vierailija
14/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, vastaan Turkki. 

Nuori miehesi on siis turkkilainen.

Vierailija
15/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lsIamille, siis Kreikkaan.

Vierailija
16/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka koska turkkilaiset... 

Vierailija
17/17 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, vastaan Turkki. 

Nuori miehesi on siis turkkilainen.

Ihan yksin olin siella Turkin-reissulla. 

"Nuori mieheni" on Iranista. :)