Tein eilen ruuaksi. T. Ammattivalittaja
Perunamuusia ja uunimakkaraa. Ei se oikein perheelle kelvannut.
Kommentit (14)
No sulla oli niin kiire av-päivä, että hyvä kun tuon ehdit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jättivät syömättä?
No makkaraa vähän meni mutta perunamuusista tein tänään itselleni rieskoja. Ja muusi oli ihan itse tehty.
Vierailija kirjoitti:
No sulla oli niin kiire av-päivä, että hyvä kun tuon ehdit kuitenkin.
Leivoin mä pullaakin mutta eivät syöneet sitäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät syömättä?
No makkaraa vähän meni mutta perunamuusista tein tänään itselleni rieskoja. Ja muusi oli ihan itse tehty.
Olivatpa epäkohteliaita. :(
Miulle kelpaisi. Perinteistä muusia tulee harvoin tehtyä sinkkutaloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät syömättä?
Näin käy aika usein. Menee ruokaa turhaan hukkaan. Ap
Tänään mä teen pasta bolognesea ja salaattia. Saa nähdä, miten se kelpaa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät syömättä?
Kokeile muuttaa kokkaamistasi vähän, kysytkö sinä toiveita koskaan? Opettele uusia ruokalajeja, sullahan on siihen aikaa. Mutta ei se sitä poista, että on epäkohteliasta olla syömättä, kun olet tehnyt ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät syömättä?
Kokeile muuttaa kokkaamistasi vähän, kysytkö sinä toiveita koskaan? Opettele uusia ruokalajeja, sullahan on siihen aikaa. Mutta ei se sitä poista, että on epäkohteliasta olla syömättä, kun olet tehnyt ruokaa.
Tottakai kysyn toiveita ja teen useasti miehen ja lapsen toiveruokia. Silti joku päivä kelpaa ruoka ja joku toinen päivä ei. Jos mä alan jotain erikoisia ruokia tekemään, ne ei takuulla kelpaa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät syömättä?
Tottakai kysyn toiveita ja teen useasti miehen ja lapsen toiveruokia. Silti joku päivä kelpaa ruoka ja joku toinen päivä ei. Jos mä alan jotain erikoisia ruokia tekemään, ne ei takuulla kelpaa. T. Ap
En minä erikoisia ehdottanutkaan.
Mulle olisi kelvannut. Itseasiassa uunilenkki on meille (ulkosuomalaisina) harvinaista herkkua. :)
Mutta mulle kelpaa joka tapauksessa lahes mika ruoka vaan, semminkin jos joku on ollut niin ystavallinen etta on sen mulle valmiiksi tehnyt.
Ei oikein enää ruuanlaitto kiinnosta. T. Ap
Jättivät syömättä?