Miten aikuiset pitää hauskaa?
Kyllä, ihan tosissani kysyn. Huomasin etten ole pitkään aikaan tehnyt mitään hauskaa. Arki menee lasten ehdoilla, samoin viikonloput. En enää tiedä mikä minun mielestäni on hauskaa. Miten te muut aikuiset pidätte hauskaa ilman lapsia? Olen 40. Ja irtioton tarpeessa.
Kommentit (31)
Hauskaa on tavata jotain ystäviä tai käydä elokuvissa ja näyttelyissä, syömässä, kaupungilla kävelemässä ja valokuvaamassa.
Ihan samaa miettiny ite: aivan liian vähän hauskaa, aivan liian pitkään aikaan.
Menen keltaiseen ruusuun qruisingalueelle naiseksi pukeutuneena nauttimaan.
Parasta mitä mies voi tehdä mekko jalassa!
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ja pleikkari 👍
Njääh, piri ja biljardi!
Keilaamaan, ravintolaan, tanssimaan, kylpylään...
Minusta olisi hauskaa käydä vaikka kiipeilemässä tai seikkailupuistossa kumppanin kanssa. On myös kivaa jos on omaa aikaa olla YKSIN, katella vaikka netflixiä ja syödä karkkia pyjamassa. Rantaloma olis myös hauskaa.
Ensin syömään hyvin kaverin tai puolison kanssa ja sieltä hyvän bändin keikalle.
Tai sitten jos kerrankin saa olla illan yksin... sauna, hyvää juomaa ja ruokaa, leffa tai netissä surffailua.
Rakastelu on hauskaa ja se rentouttaa:)
Vierailija kirjoitti:
Seksin aikana nauraminen voi vaikuttaa vttuilulta. Varsinkin jos on seisokkiongelmia. ;)
Itse tykkään vetää kännin päälle ja masturboida kunnes nukahdan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin! Kyllä se aina teatterit, syömiset ja huvipuistotkin voittaa 6-0.
Hmmm.. Pysähdyin oikein miettimään tätä. Minä en tee vartavasten mitään "hauskaa".
En irroittele, en käy keikoilla tai nauti julkisistä kulttuuripläjäyksistä.
Arkeni on kivaa, ja nautin siitä sellaisenaan. Arkeeni kuuluu myös seksi ja musta huumori.
Ehkäpä olen vian sellaista ihmistyyppiä joka nauttii siitä omasta olemisesta ja touhuan muutenkin vain kivoja juttuja vapaa-aikanani.
Vetämällä ilokaasua ...tsihhihihi hihihi
Minun mielestä on hauskaa mennä esim. teatteriin tai taidenäyttelyyn ja syödä sen jälkeen hyvässä ravintolassa tai nauttia herkuista kahvilassa.