Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti-ilmoitus netissä ja miehet ei ymmärrä, että en pysty tapailemaan ketään 100 km päästä

Vierailija
13.01.2020 |

Olen autoton ja teen vuorotyötä. Siinä tilanteessa jo 30 km päästä tapailu voi olla vaikeaa, koska sinne ei välttämättä julkiset kulje hyvin. Puhumattakaan pitemmälle. Joillekin tosi vaikea ymmärtää!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä avaus, enemmän tämmöstä

Vierailija
2/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ymmärtää, mutta yrittävät silti epätoivoisesti, jos vaikka edes kerran saisi pimperoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivoitunut tapailija tulee kyllä sinun paikkakunnallesi, kun kerrot vain kauniisti syyn. Tai odottaa.

Vierailija
4/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rajannut nettideittihakuni alle 100 km säteelle, en olisi tavannut sitä kautta ainuttakaan miestä. Ja asuin sentään yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista!

Jos olisin rajannut alle 30 km, en olisi tavannut ex-miesystävääni (yli kolmen vuoden suhde) enkä nykyistä puolisoani. Autoton olen minäkin.

Vierailija
5/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motivoitunut tapailija tulee kyllä sinun paikkakunnallesi, kun kerrot vain kauniisti syyn. Tai odottaa.

Joo, mutta pitemmän päälle ei toimi niin, että toinen tulee vain mun luo. Ja en myöskään itse halua sellaista. On tietysti aina ihmisiä, joille paremmin sopii tuollainen.

Vierailija
6/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua voi käydä panemassa kotonasi, niin eihän se sitten mikään ongelma ole.Mutta jos se ei onnistu (esim. lasten takia tms), niin ymmärrät varmaan itsekin että menee hankalaksi. Tietysti jos on aikaa, että mies hakee sut kotiinsa, hoidatte hommat ja sitten mies vie sinut vielä takaisin niin ok, mutta se vaatii myös sen että miehen kotiin voi mennä ja se on aika monelle naismisissa olevalle mahdottomuus.

Vierailija
7/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin rajannut nettideittihakuni alle 100 km säteelle, en olisi tavannut sitä kautta ainuttakaan miestä. Ja asuin sentään yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista!

Jos olisin rajannut alle 30 km, en olisi tavannut ex-miesystävääni (yli kolmen vuoden suhde) enkä nykyistä puolisoani. Autoton olen minäkin.

Niin kuin sanoin, autottomuus ei ole ainoa syy vaan myös aikataulut. ap

Vierailija
8/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinulla oli varmaan muitakin parametreja joilla rajasit miehiä? Kannattaa vähentää niitä rajaavia parametreja niin lähempääkin alkaa löytymään.

Vierailija
9/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä yleistäkin, että edes suuresta kaupungista ei löydy sopivaa? Itselläni on samanlaisia kokemuksia. En vaan enää haluaisi etäsuhdetta, koska en ole valmis itse muuttamaan täältä muualle parinkaan vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
10/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinulla oli varmaan muitakin parametreja joilla rajasit miehiä? Kannattaa vähentää niitä rajaavia parametreja niin lähempääkin alkaa löytymään.

Huomasitko kohdan en olisi tavannut nykyistä puolisoani. Minulla todellakin oli rajaavia parametrejä enkä yhdestäkään niistä olisi luopunut vain sen takia, että olisi mahdollisesti löytynyt lähempää joku, joka olisi kelvannut.

Vierailija
11/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat kriteerit. Tunnen monia jotka vaativat että mies asuu samassa kaupungissa.

Tapasin miehen joka asui 160 kilometrin päässä, rakastuimme palavasti ja muutama vuosi siitä muutin hänen luokseen. En ole katunut päivääkään. Onneksi en torjunut hänen yhteydenottoaan, kerrassaan ihana mies! <3

Vierailija
12/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Jos olisin antanut omien pelkojeni, työni ym.rajata elämääni ja suhdetta, en olisi koskaan tavannut suhdettani tuhasien kilometrien päästä. Toki alkuun meni aikaa, että tapaaminen onnistuu, mutta tässä nyt ollaan.

Vierailija
13/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sanoin, autottomuus ei ole ainoa syy vaan myös aikataulut. ap

Onko sinulla edes aikaa miehelle, jos kerran kalenterisi on niin täynnä ja joustoa ei löydy?

Vierailija
14/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alueen rajaaminen kannattaa. Deittailu on nykyään mitä on, joten pitkiä matkoja en ainakaan itse lähtisi liikkumaan.

Vierailija
15/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla oli 130 km:n valimatka. Ekat treffit sovittiin siksi mun kotiin ja olivat heti yliyon-treffit. Olin pedannut miehelle sangyn vierashuoneeseen - tyypilla ei ollut omaa autoa eli kulki julkisilla ja asui viela huonojen yhteyksien paassa, eli en viitsinyt ihan pelkille kahvilatreffeille pyytaa kun matkoihin meni yli 2 tuntia suuntaansa. 

Seurustelu alkoikin sitten heti ensitreffeilta, ja tavattiin kaytannossa aina pe-su, mies tuli mun luokse (mulla iso koira, eli en voinut itse olla kotoa pois n. kahdeksaa tuntia pidempaan kerralla) ja tama toimi meilla hyvin. 

Reilun puolen vuoden jalkeen sitten muutettiinkin jo yhteen. <3

Ei ollut mitaan ongelmia tuon valimatkan kanssa. :) 

Vierailija
16/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä yleistäkin, että edes suuresta kaupungista ei löydy sopivaa? Itselläni on samanlaisia kokemuksia. En vaan enää haluaisi etäsuhdetta, koska en ole valmis itse muuttamaan täältä muualle parinkaan vuoden seurustelun jälkeen.

On yleistä. Kokemusta on täälläkin.

Vierailija
17/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chättäilin thaikun kanssa. Kävin hakemassa tänne, kun ei hänellä ollut varaa tulla omillaan. Jos olisin rajannut hakuni 1000 km, niin olisin vieläkin sinkku!

Kannattaa etsiä koko tellukselta!

Vierailija
18/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä omaan autottomuuteensa vetoavat tuntuvat kuvittelevan, että kaikilla muilla on auto, ja joustavat aikataulut. Ei ole. Ei edes kaikilla miehillä ole autoa.

Miksi treffit pitäisi sopia jomman kumman asuinpaikkakunnalle? Eikö niitä voi sopia johonkin niiden kahden paikan välille? Jos seksiä on ihan pakko päästä jo ensitapaamisella harrastamaan, niin varaa hotellihuoneen sitä varten.

Vierailija
19/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kilometriä on ihan älyttömän vähän ja jos sekin on liikaa, niin rajaa kyllä vaihtoehdot tosi vähiin.

Jos kiinnostusta tapailuun on, niin ei se 100 kilometriäkään ole liian pitkä matka. Täytyy vaan alusta asti olla selvää, mitkä on mahkut kulkea julkisilla ja että jos toisella on auto, hän joutuu todennäköisesti kulkea enemmän.

Vierailija
20/38 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne tulevatkin sinun luoksesi ja ovat vaikka valmiit muuttamaan paikkakunnallesi suhteen vakiinnuttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi