Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät Johanna ja Mikko

Huhhuh
13.01.2020 |

Kyllä on surullisen päihdehuuruinen pari uusimmassa unelmahäät - jaksossa. 3 vuotias lapsi käyttää vielä vaippoja, isäpuoli hoitaa lasta humalassa ja äiti yrittää kännissä rattiin. Eikä tule kauheana yllätyksenä että on opiskeltu lähihoitajaksi. Ohjelmasta voi katsoa millaista työvoimaa siellä nykyisin on.

Kommentit (414)

Vierailija
361/414 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lopettamaan katsomisen kesken, ei noin kaameita unelmahäitä voi olla! Oikein unelmapari 🙌

Vierailija
362/414 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pari vielä yhdessä?

Näkemän perusteella aika kännäämistä ja sekoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/414 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sukkanauhan tilalla ihan oikeasti morsiamen rintsikat, vai oliko se vitsi?!?

Vierailija
364/414 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulhasella pirihampaat ja aktiivinen päihdeongelma. Lapset käyttäytyivät yhtä huonosti kuin vanhempansa, käy sääliksi. Kaikkeen sitä ihminen suostuukin rahan toivossa.

Ei tuosta edes makseta mitään. "Palkkana" on pelkkää julkisuutta.

Vierailija
365/414 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaankylläatynyt kirjoitti:

Kai te ihmiset ketä selitätte tota että "morsian on hyppäämäs auton rattiin kännissä" ni tajuutte et se alkolukko on todellatodella herkkä, se ottaa jopa siitä jos on polttanut tupakan just.. Ottakaa hyvät ihmiset pää pois per*eestä ja asioista selvää ennenku lynkkäätte ihmisen ihan täysin. Ja se et jos sulho juo YHDEN lonkeron aamulla ei tarkoita että hän olisi kännissä. Ja mitä nuoremman pojan vaipan käyttöön tulee niin on niitä vanhempiakin lapsia jotka käyttää vaippaa 🤦‍ eniten vitu**aa ihmisten tyhmyys ja kukkamaisuus 🤦‍

En tiedä missä perseessä sun pääsi on ollut mutta sulhanenhan oli loppu suuteloissa aivan sekaisin.Vetiköhän muutakin kuin lonkkua?Taidat olla se morsian.

Vierailija
366/414 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaankylläatynyt kirjoitti:

Kai te ihmiset ketä selitätte tota että "morsian on hyppäämäs auton rattiin kännissä" ni tajuutte et se alkolukko on todellatodella herkkä, se ottaa jopa siitä jos on polttanut tupakan just.. Ottakaa hyvät ihmiset pää pois per*eestä ja asioista selvää ennenku lynkkäätte ihmisen ihan täysin. Ja se et jos sulho juo YHDEN lonkeron aamulla ei tarkoita että hän olisi kännissä. Ja mitä nuoremman pojan vaipan käyttöön tulee niin on niitä vanhempiakin lapsia jotka käyttää vaippaa 🤦‍ eniten vitu**aa ihmisten tyhmyys ja kukkamaisuus 🤦‍

En tiedä missä perseessä sun pääsi on ollut mutta sulhanenhan oli loppu suuteloissa aivan sekaisin.Vetiköhän muutakin kuin lonkkua?Taidat olla se morsian.

Itsehän sulhanen sanoi juoneensa ennen vihkimistä sixpackin lonkeroa ja vähän leijonaa. Melkoinen toleranssi, kun sitä aiempaa kännäystä ei edes huomannut.

Vierailija
367/414 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12347373 kirjoitti:

Mä oon töissäni (lastensuojelulaitos) nähny mitä tämmöset kotiolot tekee lapsille kun joutuu pienestä asti elämään tommosessa ympäristössä, missä tunteisiin ei vastata, huudetaan, ei lohduteta, kiroillaan, ollaan juoma kädessä aamusta asti jne. Siitå seuraq turvattomuutta, vaikea luottaa kehenkään, käytöshäiriöitä, tunne-elämänhäiriöitä > ahdistuneisuutta, mielenterveysongelmia, vaikeuksi koulunkäynnissä jne, lista on loputon. Kiintymyssuhde muodostuu lapsuudessa, turvallisessa ja VÄLITTÄVÄSSÄ ilmapiirissä. Itkin kun katoin tätä ohjelmaa. Toivottavasti perhe saa apua! Ei ole kyllä lasten paikka kasvaa ja kehittyä tuomosessa kohtelussa. Mulla on itelläni samanikäset lapset ja ne varmaan pelkäis niin paljon jos joutuis olemaan tuolla tunninkin :( miksi sitä lasta ei lohdutettu kun ne sipsit kaatui? En kestä, mun sydän särkyy. Tai se kun sille 3veelle huudettiin ja kiroiltiin kun se nojas autoon? Ja se kirkkokohtaus, en saa varmaan unta tänään. Lapsiparat.

Aika epäeettistä viihdettä. Tehdään näiden ihmisten elämistä. Ajatelkaas tän ohjelman tuottaja tienaa 100000euroa vuodessa!

Vierailija
368/414 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jakso ei kaikki voi aina mennä putkeen peace

Vierailija
369/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pari vielä yhdessä?

On yhdessä.

Mietin vaan miksi? Loppukohtauksessa selkeästi morsio on jo itkun partaalla siitä miten kännissä äijä on, muutenkin koko jakson huomautteli juomisesta. Miksi sellaisen kanssa mennään naimisiin ja lisäännytään? Sitten itketään ku yhyy mun eksä on perseestä (koska eroonhan tämä joskus tulee päätymään) vaikka on tehty aivan tietoinen valinta olla ja lisääntyä sen kanssa...

Riippuvuus ei ole tällä taakse jäänyttä elämää, sen kohde on vain vaihtunut huumeista viinaan.

Vierailija
370/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä Johanna ollut tuossa jaksossa jo raskaana? Muistanko oikein että silti joi lonkeroa?

Vierailija
371/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää vielä naimisissa? Toivottavasti poikien isä on raitis edes. Onko näillä uhteisiä lapsia? Tuo mies vois käydä hammaslääkärillä.

Vierailija
372/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee taas televisiosta. En tajua, miksi vammaisia ihmisiä käytetään viihteen tekemiseen. Epäeettistä.

373/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kyseistä ohjelmaa Unelmahäät vasta nyt. Siitä on jo muutama vuosi aikaa ja olisi kiva tietää mitä parille kuuluu nyt. Kyllä päihderiippuvuudesta voi selvitä. Jostainhan tämänkin parin oli aloiettava. Olen itse lähohoitaja ja olen työssäni päihdepuolella nähnyt monia selviytymistarinoita. Ihmiset ovat monesti niin jyrkkämielisiä ja ankaria. Ymmärrän kyllä heitäkin. Minä toivon parille Onnea ja Menestystä!

Lähihoitaja Saara

Vierailija
374/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee noista ihan lapsuus mieleen, kun vielä piti olla wt-porukan kanssa tekemisissä. Tukistettiin ja pariteltiin äänekkäästi samassa tilassa lasten kanssa, vaikkei päihteitä käytettykään.

Vierailija
375/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pari vielä yhdessä?

On yhdessä.

Mietin vaan miksi? Loppukohtauksessa selkeästi morsio on jo itkun partaalla siitä miten kännissä äijä on, muutenkin koko jakson huomautteli juomisesta. Miksi sellaisen kanssa mennään naimisiin ja lisäännytään? Sitten itketään ku yhyy mun eksä on perseestä (koska eroonhan tämä joskus tulee päätymään) vaikka on tehty aivan tietoinen valinta olla ja lisääntyä sen kanssa...

Riippuvuus ei ole tällä taakse jäänyttä elämää, sen kohde on vain vaihtunut huumeista viinaan.

No, vakka kantensa valinnut... Eipä Johannakaan mikään raitis ole.

Vierailija
376/414 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta kanavasurffailin hetkeksi tämän jakson kohdalle. Miksi tuollaista näytetään ja vielä ilmeisesti useita kertoja uusintana? No words. Tuli huono olo.

Vierailija
377/414 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saaneet toisen lapsen, tytön. Kai senkin ekat sanat on vttu pkele

Vierailija
378/414 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You tube de maagus tehnyt näistä jakson.

Ihan karseaa katsottavaa, voi lapsiparat

Vierailija
379/414 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näiden vanhempien poikien isä kuvioissa ollenkaa?

Vierailija
380/414 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas jakso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi