Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osoitan arvostusta miehelle?

Vierailija
13.01.2020 |

Kirjoitin allaolevan miesten shokkiero-ketjuun, mutta koska en saa vastauksia, niin uusi ketju:

Itsensä muuttaminen on vaikeaa. Minä olen nainen ja päätin tähän suhteeseen ryhtyessäni kehua miestäni. Koska eksä sanoi, että en arvostanut häntä. Arvostin kyllä, ajattelin sen riittävän, että en kritisoi Ja nalkuta vaan hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, mutta eksälle se ei riittänyt arvostuksen osoitukseksi.

Päätin siis, että nyt yritän osoittaa arvostusta vielä toisellakin tavalla. Ja huomaan, etten osaa. En tiedä, miten arvostusta osoittaisin.... en vain osaa. Neuvoja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos noista esimerkeistä sanavalinnoissa. Olen niitä sanonut, mutta ehkä en tarpeeksi usein. Minusta liian tiheään toisto muuttaa monen asia merkityksettömäksi. Ehkä olen väärässä.

Ap

Olen kysynyt, häiritseekö miestä että jankkaan aina näitä samoja asioita :) ei kuulemma. Ja ainahan voi kysyä, että "olenko koskaan kertonut sulle, että olet ihana mies?" etenkin, jos on jo kaksi kertaa samana päivänä niin sanonut...

Vierailija
22/22 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen suihinotto nielaisun kera ilman mitään vastapalveluksia ja kakomisia. Ei ole rakettitiedettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan