Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistaako/tietääkö kukaan daameista täällä asentoa

Vierailija
13.01.2020 |

Jossa nainen makaa selällään ja jalat yhdessä. Periaatteessa lähetyssaarnaajan muunnos. Yhtäkkiä tuli mieleen onko tuota tullut kokeiltua. Jos on tullut, on siitä jo aikaa reilusti. Moten on, onko asento mielestäsi minkä tuntuinen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne pitäis päästä sisään jos jalat on kiinni?

Vierailija
2/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hankalalta. Vatsallaan jalat yhdessä joo, mutta selällään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei. Pääseehän siitä. Luulisin. :)

Vierailija
4/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vatsallaan?

Vierailija
5/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni naisena paras asento ehdottomasti, mutta vaatii mieheltä pitkää vehjettä.

Vierailija
6/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain onnistuu jos nostaa jalat pystyyn kohti kattoa, mut jos vaan tikkuna makaa selällään, niin hankala kuvitella miten sinne pääsis.

Vierailija
7/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni naisena paras asento ehdottomasti, mutta vaatii mieheltä pitkää vehjettä.

Riittäkö sellainen keskimittainen? Riippuu kai naisenkin anatomiasta..

Vierailija
8/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillain onnistuu jos nostaa jalat pystyyn kohti kattoa, mut jos vaan tikkuna makaa selällään, niin hankala kuvitella miten sinne pääsis.

Tuo on jo kuitenkin ihan eri asento. Vaikka ihana onkin.

Vierailija
9/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi molemmat saavan orkun tuossa asennossa. Ap

Vierailija
10/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytysten jälkeen ku ei vielä paikat sallinnu sisälle työtöä mieheni työnteli reisiväliin kaikissa mahdollisissa asennoissa, myös tuossa. Toki ollaan ihan kunnollakin tuossa asennossa harrastettu. Vaatii melkein liukastetta, koska ukkoni kalu ei ole ihan pienimmästä päästä ja tuossa asennossa kyllä pimppakin puristuu liiaksikin. Mieheni tykkää myös perus takaapäin asennosta silleen, että minä laitan reiteni yhteen ja lasken peppua hieman alemmaksi. Sisään ei kyllä tästä asennosta pääse, joten se tapahtuu ensin jalat haarallaan.

Vierailija
11/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytysten jälkeen ku ei vielä paikat sallinnu sisälle työtöä mieheni työnteli reisiväliin kaikissa mahdollisissa asennoissa, myös tuossa. Toki ollaan ihan kunnollakin tuossa asennossa harrastettu. Vaatii melkein liukastetta, koska ukkoni kalu ei ole ihan pienimmästä päästä ja tuossa asennossa kyllä pimppakin puristuu liiaksikin. Mieheni tykkää myös perus takaapäin asennosta silleen, että minä laitan reiteni yhteen ja lasken peppua hieman alemmaksi. Sisään ei kyllä tästä asennosta pääse, joten se tapahtuu ensin jalat haarallaan.

Sen enempää pervoilematta, vaikutat valionaiselta.. :)

Vierailija
12/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä silloin tällöin. Miehellä pitkä ja paksu, joten kyllä siinä klitta saa jonkin verran kiihotusta. Sehän on tämän asennon tarkoitus. On sillä asennolla joku erikoisnimikin, vaikka se minulta on unohtunut.

Kuitenkaan asento ei ole minulle kummonen, kun klitan kiihottaminen miehen sormilla on minulle se paras tie päästä täyttymykseen. Toiseksi tulee Satisfyer yhdynnässä ja kolmanneksi omat sormet. Minkään noista käyttö ei onnistu tuossa jalat yhdessä asennossa.

Mutta muistatteko asentoa kynttilänjalka. Siinä nainen menee selinmakuulle matolle ja nostaa käsiensä avustamana alaselän ja jalat ylös ns. pyöräilyasentoon. Mies avaa käsillään naisen jalat, menee seisomaan jalkojen väliin ja työntää kynttilänsä kynttilänjalkaan. Asento on vaativa, mutta kaloreita polttava. Sopii myös näin joulun jälkeen, nyt jouluruokien sulatukseen. Olen paljon lyhyempi kuin mies, joten tämä onnistuu meillä hyvin.

Kun kerroin asennosta jumpassa, eräs ystäväni ehdotti, että siinä naapurin mies voisi työntää toisen kynttilän siihen toiseen vapaaseen reikään, mutta sitä emme ole kokeilleet vielä.

Vierailija
13/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytössä silloin tällöin. Miehellä pitkä ja paksu, joten kyllä siinä klitta saa jonkin verran kiihotusta. Sehän on tämän asennon tarkoitus. On sillä asennolla joku erikoisnimikin, vaikka se minulta on unohtunut.

Kuitenkaan asento ei ole minulle kummonen, kun klitan kiihottaminen miehen sormilla on minulle se paras tie päästä täyttymykseen. Toiseksi tulee Satisfyer yhdynnässä ja kolmanneksi omat sormet. Minkään noista käyttö ei onnistu tuossa jalat yhdessä asennossa.

Mutta muistatteko asentoa kynttilänjalka. Siinä nainen menee selinmakuulle matolle ja nostaa käsiensä avustamana alaselän ja jalat ylös ns. pyöräilyasentoon. Mies avaa käsillään naisen jalat, menee seisomaan jalkojen väliin ja työntää kynttilänsä kynttilänjalkaan. Asento on vaativa, mutta kaloreita polttava. Sopii myös näin joulun jälkeen, nyt jouluruokien sulatukseen. Olen paljon lyhyempi kuin mies, joten tämä onnistuu meillä hyvin.

Kun kerroin asennosta jumpassa, eräs ystäväni ehdotti, että siinä naapurin mies voisi työntää toisen kynttilän siihen toiseen vapaaseen reikään, mutta sitä emme ole kokeilleet vielä.

Mitenlä tuo siis onnistuu. Vai tarkoititko kenties suuta toisella reiällä? Otaksuin kyllä peppua.

Vierailija
14/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vatsallaan?

Nainen vatsallaan jalat yhdessä. Mikä tässä on outoa?

Vierailija
15/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten tuosta saa pyöräilyasennon. Harvemmin poljen fillaria selälläni takamus ylhäällä.

Vierailija
16/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sinä et, mutta tuo on tavallinen jumppaliike. Siinä pyöritetään jalkoja ylhäällä kuten pyörällä ajettaessa. Kädet rivät ole ohjaustangossa vaan uumalla. Ajetaan siis "ilman käsiä". Kokelkaa, on tehokas liike. Ei ylipainoisille. Voi olla jumppaohjaajan antama nimi, mutta on todella kuin polkupyörän polkemista ylösalaisin. Siitä nimi.

Vierailija
17/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On me muistaakseni kokeiltu, mutta mies ei pääse syvälle siinä asennossa ja itsellä on aika passiivinen olo. Ei tuntunut erityisen hyvältä, mutta jossain tunnelmassa/riittävässä kiimassa ja jos tuo asento olisi suunnilleen ainoa vaihtoehto (ahdas paikka, jalat sidottu tms...), tuntuisi varmasti hyvältä. Kun muukin on mahdollista niin tuo tuntuu vähän hankalalta.

Vierailija
18/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sinä et, mutta tuo on tavallinen jumppaliike. Siinä pyöritetään jalkoja ylhäällä kuten pyörällä ajettaessa. Kädet rivät ole ohjaustangossa vaan uumalla. Ajetaan siis "ilman käsiä". Kokelkaa, on tehokas liike. Ei ylipainoisille. Voi olla jumppaohjaajan antama nimi, mutta on todella kuin polkupyörän polkemista ylösalaisin. Siitä nimi.

Siis samaa jumppaa mitä tehtiin joskus ala-asteella ja mihin kuka tahansa painosta riippumatta pystyy.

-ohis

Vierailija
19/21 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava asento. Vaatii tosin sen ettei nainen ole lihava ja miehellä on vähintään normaalin pituinen kalu.

Vierailija
20/21 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinne pitäis päästä sisään jos jalat on kiinni?

Pääsee kyllä kun on tarpeeksi liukasta. Jalat kiinni niin puristus on molemmille erittäin miellyttävä.