Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa, perheväkivallasta

Vierailija
20.06.2006 |

mies on muutaman viime kuukauden aikana osoittanut väkivallan merkkejä minua kohtaan. Kerran on läpsäissyt, yhtenä päivänä tönäisi minua, ei kovaa, mutta niin että horjahdin ja kaaduin sitten kylpyammeeseen. On myös alkanut paiskomaan tavaroita monen vuoden tauon jälkeen, pyykkikori meni säpäleiksi yhdessä riidassa ym.

Rakastan miestäni kovasti, mutta en halua ruveta pelkäämään mahdollisia riitatilanteita. Mies ehdotti itse, että hakisi apua ja menisi johonkin väkivallan ehkäisy ryhmään. Minkälainen terapia olisi parasta? Toimiiko se edes? Kuinka monesti voi antaa anteeksi (siis nämä ovat vielä olleet aika lieviä tapauksia, ei mitään oikeita lyöntejä) ja meneekö se kaikilla väkivaltaisilla miehillä aina vain pahempaan. En haluaisi jättää häntä, hän on muutoin tosi ihana mies ja hyvä isä lapsillemme. Toisaalta en voi tietenkään elää pelossakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyömätön linja yms. Niistä voisi kysyä apua ensin. Katsopa puhelinluettelosta. Muista kehua miestäsi,jos hän puhuu avun tarpeesta ja haluaa hakea apua. Kannusta siihen. Voisitte vaikkapa yhdessä soittaa tai sitten mies yksin ollessaan.

Vierailija
2/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan näin aluksi olet hemmetin rohkea!! Ja hatun nosto siitä että itse haluat selvittää asioita ja tukea miestäsi ja että apua tahdotte. Paikkoja löytyy. Ellei omalla paikkakunnalla ole Jussi ryhmää tai lyömätönlinja ryhmiä niin oma sosiaalikeskus auttaa.

Tsemppiä kovasti ja toivoa tulevaisuuteen.

T:yksi saman läpinkäynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoiko terapia todella? Jos, niin minkälaista apua miehesi sai? Ryhmässä vai yksin?

Vierailija
4/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koveneeko väkivalta väistämättä kerta kerralta?

Vierailija
5/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lyöntejä tulee aina vain useammin ja kovempaa. Olisin sinuna kyllä nyt tosi varuillani ja valmiina hakemaan apua. Liikaa ei kannata ymmärtää.

Vierailija
6/6 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka kunnon iskuun!! Ja yleensä kun raja ylittyy kerran, niin siitä se alamäki alkaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä