Jos joutuisit autiolle saarelle ja saisit eteesi Coca-Cola ja fantan, kumman joisit?
Kommentit (22)
Miksi tässä skenaariossa täytyy olla autiolla saarella?
No, jos nyt kuitenkin näin olisi päässyt käymään, niin joisin molemmat. Eihän siellä autiolla saarella kukaan voi minua estääkään.
Fanta. En voi juoda cokista,tulee huono olo.
Fantan varmaan, sillä sen hedelmäisyys antaisi edes hämäysvaikutelman, että siitä olisi ollut muutakin hyötyä kuin vain janon sammutus. Toisaalta, cokiksessa on varmaan enemmän sokeria, mistä saattaisi olla enemmän hyötyä pidemmällä tähtäimellä... hmm...
Fanta maistuisi paremmin autiolla saarella.
Näistä kahdesta valitsisin Fantan. Oikeasti haluaisin vettä, jotain alkoholia ja ehkä kahvia.
Coca Cola, koska minulla on aina Jaloviinaa taskumatillinen mukanani.
M 45
Ihan sama, mutta pyytäisin limsan antajaa viemään minut pois saarelta.
Fanta!
Cokis on jotenkin tympeää.
En ottaisi kumpaakaan. En halua läskiä tai selluliittia edes autiolla saarella. En vaikka Perjantai näyttäisi Trumpin ja Klonkun lapselta.
Vierailija kirjoitti:
No, jos nyt kuitenkin näin olisi päässyt käymään, niin joisin molemmat. Eihän siellä autiolla saarella kukaan voi minua estääkään.
Sinulla ei ole mielikuvitusta. Ehkä ne juomat ovat sellaisissa laatikoissa, että kun avaat yhden, toinen räjähtää kappaleiksi. Ne on tietysti myös sijoitettu niin kauas toisistaan, ettet voi mitenkään avata kahta laatikkoa yhtä aikaa.
Fantan, koska coca-colan kofeiini poistaa nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole mielikuvitusta. Ehkä ne juomat ovat sellaisissa laatikoissa, että kun avaat yhden, toinen räjähtää kappaleiksi. Ne on tietysti myös sijoitettu niin kauas toisistaan, ettet voi mitenkään avata kahta laatikkoa yhtä aikaa.
Rakentaisin jonkun MacGyver-viritelmän ja avaisin molemmat.
Cokis, Fanta on pahaa.