Auton turbon vaihto
Paljonko kyseiseen remonttiin menee aikaa ammatti mekaanikolla?
Kommentit (13)
No sehän aivan riippuu siitä että mihin peliin se vaihdetaan. Niitä on niin miljoona erilaista systeemiä että toisissa täytyy purkaa sitä sun tätä ja toiseen onnistuu helposti. Modernissa pitää purkaa koko muovikansi ja vanhoissa turbo on jopa suoraan esillä.
Etsi kyseisen automerkin keskustelupalsta ja katso.
Täähän on just paras paikka kysyä turbon vaihtamisesta. Kysytkö vaippojen vaihtamisesta autoharrastajasivuilla?
Vierailija kirjoitti:
Käy liikkeessä kysymässä.
Tämä. Kannattaa aina toki varautua lisäviivästyksiin, koska 10 vuodessa voi olla muutama pultti ruostunut kiinni aika hyvin. Etenkin turbon luona sijatsevat.
kyllä se 4 tuntiin pitäisi mennä läpi kun itse tekisin tosin en edes kysele korjaamota koska aina kun teen timpurinhommia kotona hankin n 45e plus alv tunnissa itselleni mutta kun siirryn ulos korjaaman autoa niin hankkeeni nousee jo 80e tuntiin
eli hankin aika paljon kun teen itse
joskus tehty naapurin yh lle pientä remppaa jollkkin suikkri palkalla taikka sitten perjantai illan huumana eli kersat exällä ja minä käyn hieman kylässä mutta sitten hoonataan joka reikä luonnollisesti
Vierailija kirjoitti:
Täähän on just paras paikka kysyä turbon vaihtamisesta. Kysytkö vaippojen vaihtamisesta autoharrastajasivuilla?
Kauanko kestää vaipan vaihto?
Pampersit, poika on 1,5 v, paskaa noin 350g?
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko kestää vaipan vaihto?
Pampersit, poika on 1,5 v, paskaa noin 350g?
Kysy Jonne äidiltäsi.
Up