Missä voi opiskella arabiaa
Olen kiinnostunut arabian opiskelusta mutta riksun kansalaisopistolla ei ole arabian kielen kursseja joten tietääkö kukaan että missä olisi lähin ?opisto missä arabiaa voisi opiskella
Kommentit (11)
Helsinki. Ehkä Vantaa. Työväenopistot siis.
Eikös Helsingin yliopistossa voi kun siellä lopetettiin japanin opettaminen ja tehtiin tilaa arabialle, tuolle tärkeälle tiedemaailman kielelle
Kuka ihme haluaa opiskella jotain arabiaa. Hyi.
Olet myöhässä. PS kohta suurin puolue. Ei tarvitse opiskella arabiaa enää. huoli pois
Arabit, joihin itse olen tutustunut, ovat yleensä ihan mielissään, jos joku haluaa heidän kieltä opiskella. Eri murteita on ilmeisesti paljon. He on yleensä yllättävän ystävällistä porukkaa, vaikka joskus aluksi varautuneita.
Saattaisit siis löytää melko helposti jonkun puhekumppaniksi. Kaveria kannattaa hakea kuitenkin lähinnä oman sukupuolen edustajista.
Mäkin olen miettinyt, pitäisikä ryhtyä opiskelemaan kieltä. Yksi kaveri puhuu arabiaa äidinkielenään. Mulle vain arabian lausuminen tuntuu tosi vaikealta. Tosin vaikeaa hänenkin oli kuulemma oppia suomea.
Vierailija kirjoitti:
Arabit, joihin itse olen tutustunut, ovat yleensä ihan mielissään, jos joku haluaa heidän kieltä opiskella. Eri murteita on ilmeisesti paljon. He on yleensä yllättävän ystävällistä porukkaa, vaikka joskus aluksi varautuneita.
Saattaisit siis löytää melko helposti jonkun puhekumppaniksi. Kaveria kannattaa hakea kuitenkin lähinnä oman sukupuolen edustajista.
Mäkin olen miettinyt, pitäisikä ryhtyä opiskelemaan kieltä. Yksi kaveri puhuu arabiaa äidinkielenään. Mulle vain arabian lausuminen tuntuu tosi vaikealta. Tosin vaikeaa hänenkin oli kuulemma oppia suomea.
Minusta olisi kyllä kiva tutustua ihmisiin ympäri maapalloa koska pidä eri kulttuureista ja kielistä mutta olen sen verran introvertti että kasvotusten puhuminen on liian hankalaa ja netistä en osaa etsiä mitään kun en ole niin paljoa elektroniikan perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kyllä kiva tutustua ihmisiin ympäri maapalloa koska pidä eri kulttuureista ja kielistä mutta olen sen verran introvertti että kasvotusten puhuminen on liian hankalaa ja netistä en osaa etsiä mitään kun en ole niin paljoa elektroniikan perään
Mä olen vähän samanlainen. Olen tutustunut arabeihin oikeastaan sattumalta. Täytyy sanoa, että ennakkoluulot on saaneet kyytiä ja vaikka kulttuuri on vieras ja sitä kuulee ties mitä juttuja, niin siitä löytyy paljon positiivisia asioita. Arabit pitävät ainakin kavereistaan huolta.
Netistä jos on pakko jotain etsiä, niin facebookin ryhmät voi kuulemma olla hyviä. En osaa kai oikeastaan neuvoa enempää, mutta et ole itsellesi huonoa mielenkiinnon kohdetta valinnut.
www.lango.fi on palvelu, jossa on runsaasti arabiankielisiä ihmisiä ja haluaisivat vastaavasti oppia suomea.
Arabiaan, aja Arabiaan!