Onko mulla mahis saada FWB- suhteeseen 30 v. kuuma mies?
Itse olen yhden lapsen äiti, 39 v. Lapsi 7 v. Asuu joka toinen vkloppu isällään. Olen sporttinen, pitkät vaaleanruskeat hiukset 174/65. Akateeminen, fiksu, hauska, hyvin toimeentuleva, pk-seudulla.
Miehen pitäisi olla yli 180 cm, lihaksikas, hauska, fiksu, vaalea ja hyvä rakastaja.
Onnistuuko?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Käykö kädenlämpöinen mies?
Kiitos ei, sulla on liian oudot näkemykset ja liian vähän kokemusta naisista, vahva epäilys myös että et ole kuuma...ap
En tarjonnut itseäni, mutta kiitos vastauksesta.
Muuten hyvä ja kannatettava ajatus, mutta mitä ihmettä tuo höpinä lounasseuroista, pitkäaikausuudesta ja ystävyydestä on? Ei, ei. Me naiset tuppaamme ihastumaan seksikumppaneihin ja tuommoinen kuvio on vihoviimeinen etenkin jos mies on hyvä sängyssä. Pelkkää sekstailua vaan kunnes tuntuu että haluaa oikean suhteen. Kuuntele viisaampaa.
Toivottavasti kyseisen kaltaiset miehet ymmärtävät vaatia parempaa...
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä ja kannatettava ajatus, mutta mitä ihmettä tuo höpinä lounasseuroista, pitkäaikausuudesta ja ystävyydestä on? Ei, ei. Me naiset tuppaamme ihastumaan seksikumppaneihin ja tuommoinen kuvio on vihoviimeinen etenkin jos mies on hyvä sängyssä. Pelkkää sekstailua vaan kunnes tuntuu että haluaa oikean suhteen. Kuuntele viisaampaa.
Tämän vuoksi itse oon valinnut petiin vanhempia ukkoja, jotka eivät sytytä mitenkään. Liian ihanan miehen kanssa saat vain sydänsurut ja tuskan.
Ja toisaalta sitten nämä vanhat ukot ruikuttaa perään.
Näin se menee.
Lieköhän oikea syy tuolle pituusvaatimukselle se että se karsii suurimman osan miehistä pois, koska muuten ehdokkaita olisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi itse oon valinnut petiin vanhempia ukkoja, jotka eivät sytytä mitenkään. Liian ihanan miehen kanssa saat vain sydänsurut ja tuskan.
Ja toisaalta sitten nämä vanhat ukot ruikuttaa perään.
Näin se menee.
Niin varmaan. Ikis olet säälittävä jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vuosia jaksaa mielenkiinto säilyä noin suuren ikäeron fwb suhteessa joitain kuukausia kyllä. Vai onko kellään kokemusta vastaavista pitkästä suhteesta?
Vuosi oltu yhdessä. Hän 25, minä 54. Mutta tämä ei ole fwb, vaan oikea rakkaussuhde ja olemme ihan julkisesti pari.
Tuskin vuosia jaksaa mielenkiinto säilyä noin suuren ikäeron fwb suhteessa joitain kuukausia kyllä. Vai onko kellään kokemusta vastaavista pitkästä suhteesta?