Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla mahis saada FWB- suhteeseen 30 v. kuuma mies?

Vierailija
12.01.2020 |

Itse olen yhden lapsen äiti, 39 v. Lapsi 7 v. Asuu joka toinen vkloppu isällään. Olen sporttinen, pitkät vaaleanruskeat hiukset 174/65. Akateeminen, fiksu, hauska, hyvin toimeentuleva, pk-seudulla.

Miehen pitäisi olla yli 180 cm, lihaksikas, hauska, fiksu, vaalea ja hyvä rakastaja.

Onnistuuko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti!

Vierailija
2/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks ei.. Itelläkin on kuuma ja komea fwb mies.. Suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin!

Vierailija
4/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Onko sulla nuorempi?

Vierailija
5/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnistuu. Tinderistä varmaan helpoimmin tai sitten ihan perinteiseen tapaan baarista.

Vierailija
6/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, mutta muista että näillä miehillä on paljon vientiä. Eli jos odotat uskollisuutta, niin se tuskin tulee toteutumaan. Jos sinua ei haittaa, että miehellä on sinun lisäksesi muita, niin varmasti löytyy sopiva.

Vierailija
7/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai onnistuu. Tinderistä varmaan helpoimmin tai sitten ihan perinteiseen tapaan baarista.

Kiva kuulla. Olen juuri eronnut pitkästä suhteesta (mies petti ja jätti) ja olen ihan pihalla mahdollisuuksista...Uusiperhekuviot ei kiinnosta, mutta nuorempi rakastaja ois kiva...

Ap

Vierailija
8/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hommaa vaan mutta muista ettet ota liian ihanaa tyyppiä, siinä välitilassa on aika pa*kaa olla pidempään jos tulee yhtään tunteita.

Been there, done that.

Vierailija
9/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies etsisi nuorempaa niin te puuskuttaisitte raivosta.

Huvittavaa kaksinaamaisuutta.

Vierailija
10/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Onko sulla nuorempi?

On toki 29v mies, eikä mieskunto lopu:))

Vierailija
11/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu, mutta muista että näillä miehillä on paljon vientiä. Eli jos odotat uskollisuutta, niin se tuskin tulee toteutumaan. Jos sinua ei haittaa, että miehellä on sinun lisäksesi muita, niin varmasti löytyy sopiva.

En odota uskollisuutta. Haluaisin kuitenkin pidemmän suhteen, yhden illan jutut ei kiinnosta, ja myös ystävyyttä ei pelkkää seksiä, tosin seksi pääosassa. Noin kerran viikossa tapaaminen riittäisi minulle, ja muuten ei tarvitse koko ajan viesteillä tms. Mutta ois kiva sitten myös treffailla tämän miehen kaa käydä keikoilla, dinnerillä tms. Eli tapailu suhde ilman sitoumuksia. Onnistuukohan? Oman ikäiset tai vanhemmat miehet ei kiinnosta!

Vierailija
12/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen eukko ja mulla oli pimeät vuodet joskus 33-40 v. Petikumppainena oli nuoria miehiä paljon, ei mitään "Tero sosoaalituilla"' .

Et varmasti saat!

Vierailija
13/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hommaa vaan mutta muista ettet ota liian ihanaa tyyppiä, siinä välitilassa on aika pa*kaa olla pidempään jos tulee yhtään tunteita.

Been there, done that.

Hyvä pointti, en halua rakastua. Sydän on särkynyt kun ex petti ja jätti, vaikka yritin olla hyvä puoliso. Aion nyt keskittyä lapseni kasvattamiseen kunnialla täysi-ikäiseksi. Nuorempi rakastaja vapaa viikonloppuina ja vaikka lounasseuraksi olisi piristävä. :)

Oikeaan suhteeseen voisin ehkä alkaa 50 vuotiaana kun lapsi aikuistunut, JOS enää haluan..Aika näyttää..ap

Vierailija
14/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen eukko ja mulla oli pimeät vuodet joskus 33-40 v. Petikumppainena oli nuoria miehiä paljon, ei mitään "Tero sosoaalituilla"' .

Et varmasti saat!

Oliko se silloin kun lehmät lensivät parvina taivaalla?

Vierailija
15/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti saat!

Hyvä kuulla :). Itse olen normaalipainoinen ja ok kroppa. Tosin yhden lapsen synnyttänyt. Olisi kiva jos koko ajan ei tarvitsisi etsiä uutta miestä. Mikä nyt sitten on tyypillinen elinkaari fwb suhteilla? Puolestani voisi jatkua vuosiakin...ap

Vierailija
16/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kädenlämpöinen mies?

Vierailija
17/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän aina jo oletuksena etsivät nuorempaa.

Vierailija
18/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti saat!

Oliko se silloin kun lehmät lensivät parvina taivaalla?

Höpö 😊

Miehetkin hakevat hyvin monenlaisia kokemuksia. Perään soiteltiin jatkuvasti, koska olen lämmin ja aito ihminen. En kylmä ja pinnallinen parikymppinen.

Faktaa joka sana

Vierailija
19/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Käykö kädenlämpöinen mies?

Kiitos ei, sulla on liian oudot näkemykset ja liian vähän kokemusta naisista, vahva epäilys myös että et ole kuuma...ap

Vierailija
20/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän aina jo oletuksena etsivät nuorempaa.

Miehet aina blaa blaa.

Ja mammat on suunniltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi