38-vuotias yksinäinen YH-äiti vastaa, kysy mitä vaan!
38-vuotias yksinäinen YH-äiti vastaa, kysy mitä vaan!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa on, vaimonsa on saattohoidossa ja muutamia kuukausia elinaikaa. Joskus harvoin satumme olemaan samaan aikaan "lapsettomia" ja tällöin treffaamme. ap
Nyt meni tarina niin sakeaksi, että en usko enää hetkeäkään. :D Eli sinäkin olet tyypillinen varatunnu**ija, kuten moni muukin tällä palstalla..v*ttu bingo!
Itse tein sen diilin, että isä on lähi. Sopii minulle.
En käy ravintoloissa räkäilemässä. En vain pidä yksinhuoltajan statuksesta. Äitini oli ja siinä oli jo kylliksi kestämistä.
Miltä tuntuu olla luuuseri ? Kukaan fiksu mies en kenenkään äpäröitä syötä omalla rahalla.
Saatko paljon yhteydenottoja vanhemmilta miehiltä? Ällöttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Oletko köyhä? Vai onko sulla antaa kalja ja röökirahaa 17v kundille panoa vastaan?
Nyt nukkumaan siitä, 17v! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa on, vaimonsa on saattohoidossa ja muutamia kuukausia elinaikaa. Joskus harvoin satumme olemaan samaan aikaan "lapsettomia" ja tällöin treffaamme. ap
Nyt meni tarina niin sakeaksi, että en usko enää hetkeäkään. :D Eli sinäkin olet tyypillinen varatunnu**ija, kuten moni muukin tällä palstalla..v*ttu bingo!
No siis kyllä, mies on varattu kuten elämäntilanteensa mainitsinkinkin. Myös mun paras ystäväni menehtyi alkuvuodesta syöpään, lasteni kummitäti, siitä juttelu (syövästä, saattohoidosta, äidittömiksi jäävistä lapsista) meidät itse asiassa yhteen toikin, ja yksi asia johti toiseen.
Eli kyllä, olen siis varatunnu**ija. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sen diilin, että isä on lähi. Sopii minulle.
En käy ravintoloissa räkäilemässä. En vain pidä yksinhuoltajan statuksesta. Äitini oli ja siinä oli jo kylliksi kestämistä.
No se sopii toisille. Minä kyllä tykkään kovasti viikoista jotka vietän lasten kanssa, se on parasta elämää - arki. Yh-status on mulle ihan ok, en koe sitä mitenkään leimaavana. ap
Vierailija kirjoitti:
Saatko paljon yhteydenottoja vanhemmilta miehiltä? Ällöttääkö?
Saanko mä vanhempien miesten yhteydenottoja MISSÄ?
ap
9 ja 12v lapset pärjää kyllä keskenäänkin aina joskus esim. tunnin kävelylenkin ajan T-miehen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaaliyh? Kokeile jotain paikkakunnan Facebook-ryhmää, josta saattaisi löytyä jotain.
En ole totaali, lapset ovat isällään joka toinen viikonloppu. Olenkin etsinyt kavereita FB-ryhmistä ja hyvän ystävän löysinkin viime vuonna, vaan en rakkautta :)
Ethän sä ole silloin yksinhuoltaja, jos lasten isän kanssa on yhteishuoltajuus. Kannattaisi varmaan hahmottaa termit niin pariutuminen voisi olla helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaaliyh? Kokeile jotain paikkakunnan Facebook-ryhmää, josta saattaisi löytyä jotain.
En ole totaali, lapset ovat isällään joka toinen viikonloppu. Olenkin etsinyt kavereita FB-ryhmistä ja hyvän ystävän löysinkin viime vuonna, vaan en rakkautta :)
Ethän sä ole silloin yksinhuoltaja, jos lasten isän kanssa on yhteishuoltajuus. Kannattaisi varmaan hahmottaa termit niin pariutuminen voisi olla helpompaa.
Missä kohtaa tuossa luki, että on yhteishuoltajuus? :D
Kerrostalo keskustassa vai omakotitalo omassa rauhassa?
Oletko köyhä? Vai onko sulla antaa kalja ja röökirahaa 17v kundille panoa vastaan?