Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen äidin ikävä. Onko muita?

Vierailija
27.07.2008 |

Onko kellekään muulle tuttua? Oma äiti tuntuu etäiseltä ja vieraalta. Kun itsellä on vauva, ikävä ja paha mieli korostuvat ja olo tuntuu vaillinaiselta, kun äiti on niin etäällä henkisesti. Asuu kyllä kilometrin päässä mutta on käynyt puolivuotiasta vauvaamme katsomassa pari kertaa. Omat menot ja veljen perhe tärkeämpiä, meille ei riitä aikaa ja mielenkiintoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on alkoholisti ja ei ole osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, se jättää ikuisen tyhjyyden sieluun.

Olen joskus jopa unelmoinnut että olisin jonkun toisen lapsi enkä äitini.

Vierailija
2/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää olla aikuinen, eikä enää vauveli itse.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosella ei taida olla omakohtaisia kokemuksia!

2

Vierailija
4/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää olla aikuinen, eikä enää vauveli itse.

3

Vierailija
5/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo - tehkää lapset vasta sitten kun olette aikuisia. Ap, vanhako olet tai sinä, 2?

Vierailija
6/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo - tehkää lapset vasta sitten kun olette aikuisia. Ap, vanhako olet tai sinä, 2?

Vierailija
7/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helppoa ulkopuolisen kehuskella mitä pitäisi tehdä, et sä voi tietää millainen elämä meillä on ja on ollut.

Ja minä en ole mikään teini enää mutta ikuinen äidinikävä minulla on, vaikka kuinka käsittelisin asiaa, mutta ottahan olen oppinut elämään sen kanssa.

2 ja kolmen aikuisen lapsen äiti

Vierailija
8/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tuntea pahaamieltä, jos vanhemmat eivät välitä pitää yhteyttä tai suosivat selvästi jotakin sisarusta perheineen. Ihminen on tunteva olio, ja yleensä oletus on että vanhemmat ovat yhteydessä myös aikuiseen lapseen ja lapsen perheeseen. Jos näin ei ole, on normaalia tuntea surua.

Vierailija
9/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tommosesta asiasta pääse koskaan yli! Kyllä mullakin välillä äitiä ikävä, kun meillä on hyvät välit ja pitkä välimatka. Onko sekin teidän mielestä omituista? Ihmisen elämään nyt ikävä toisen luo vaan kuuluu asiaan, ja äiti-lapsi -suhde on yksi tärkeimmistä ihmissuhteista koko elämän aikana, jos se on huono niin jotain vaan puuttuu, ei sille voi mitään vaikka miten olisi aikuinen.

Vierailija
10/10 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kuin muutaman päivän lainassa silloin tällöin. Oma äiti siis muutti kauas pois kun olin vauva.

Kyllä minä aina kaipasin äitiä, ja kun omat lapset tulivat kuvioihin tunnen sellaista haikeutta siitä kun oma suhteeni äitiini on niin kaukainen. Jotenkin tunnen jääneeni paitsi jostain tärkeästä turvallisuuden tunteesta, se äidin lämmin syli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi