Minne 30v sinkkunaisen kannattaisi muuttaa että olisi toivoa saada puoliso?
Otsikossa kysymys. Tässä on kohta 10v yritetty pk-seudulla mutta ei tule mitään, kaikki hakee vain "seikkailuseuraa". Kokemukset lähinnä nettideiteiltä koska irl ei vaan pääse kenenkään kanssa juttusille. En ole kaunotar mutta kuitenkin hoikka ja "perusnätti".
Tietysti haluaisin myös lapsia ja tehdä työtä josta saisin itsekin tyydytystä, mutta näistä olen valmis tinkimään.
Onko enää mitään toivoa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere on täynnä vapaita, hyvätuloisia diplomi-insinöörimiehiä.
Tampereella on vain hieman enemmän miehiä kuin naisia ap:n ikäluokassa.
Mikä oli varsinainen pointtisi? Tilanne on kuitenkin huomattavasti parempi kuin pk-seudulla, jossa naisia on enemmän kuin miehiä ja bonuksena voi asua Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa.
Älä kiusaa miehiä, emme kaipaa parisuhteeseen.
Pohjoiseen tai itään kannattaa varmaan muuttaa :D Ja suosittelen liittymään Badoo:seen, sielä voi selata ihmisiä mistä tahansa kaupungista :)
Tuolta voit katsoa missä kunnissa on miesenemmistö: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808182201114187
Ihan mikä vaan paitsi Helsinki tai Turku. Muissa kaupungeissa miehet ovat yliedustettuina tuossa ikäryhmässä. Jopa Espoossa ja Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere on täynnä vapaita, hyvätuloisia diplomi-insinöörimiehiä.
Tampereella on vain hieman enemmän miehiä kuin naisia ap:n ikäluokassa.
Mikä oli varsinainen pointtisi? Tilanne on kuitenkin huomattavasti parempi kuin pk-seudulla, jossa naisia on enemmän kuin miehiä ja bonuksena voi asua Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa.
No kannattaisi muuttaa sellaiselle paikkakunnalle, jossa on huomattava miesenemmistö, jos haluaa maksimoida mahdollisuutensa löytää mies. Ja asun siis itse Tampereella, joten tarkoituksenani ei ollut dissata Tamperetta kenellekään.
Kainuussa, Pohjois-Karjalassa, Pohjois-Savossa, Pohjois-Pohjanmaan koillisimmissa kunnissa ja Lapissa on varmasti pulaa naisista, varsinkin tosiaan pikkukunnissa. Ei siellä toki taida olla paljon palveluita ja töitäkään enää, kovin kauas kirkolta ei kannata muuttaa, jotta on sitten tulevaisuudessa koulukin lapsille lähellä (kyläkoulut lakkautettu). Kokeiles vaikka Puolankaa tai Hyrynsalmea.
Kelpaako sulle mikä ja kuka vain?
En käsitä.
Eihän yhteen voi mennä ilman rakkautta.
No ihme on jos ei pk-seudulta löydy ketään sopivaa. Eihän siellä asu kuin jotain miljoona ihmistä? Mun mielestä ei kannata muuttaa vain puolison löytääkseen, jollei sitten oikeasti asu jossain Savonlinnassa, missä ei tapahdu mitään. Kyllä yhtään suuremmista kaupungeista löytyy seuraa. Ja muutenkin - harvemmin puoliso pakottamalla löytyy. Jos sitä väkisin hakee, niin muut aistivat epätoivon, etkä ole silloin yhtä kiinnostava heidän silmissään.
Ihan minne haluat. Parisuhteet ovat naisten markkinoita. Tietysti vaatimusten kasvaessa (yli 180cm pitkä, hyvin palkattu, komea, lihaksikas, hyvät hiukset ei yhtään kaljuuntumista, sosiaalinen jne jne) alkaa mahdolliset vävyehdokkaat karsiutua nopeasti.
Asutko siis nyt pk-seudulla? Minkälainen olet luonteeltasi? Mitä harrastat?
M33
Pikkupaikkakunnillakaan mitään miehiä ei ole missään. Omalla paikkakunnallanikin pitäisi olla miesenemmistö, mutta ei niitä pariutuminen kiinnosta. Tai edes seksi.
Hmmm....liikut väärissä piireissä!
Tunnen muutaman kivan nuoren miehen,heissä vois olla potentiaalia herraseuraa sulle!
Pyydä jotain tuttua kuppilan dj:tä pitämään karaokeilta jollain teemalla,vaikka "Sinkkubileet" ja mainostat jossainFB:ssä tms.
Tai jokin muu semmonen tapahtuma nimellä "sinkku xxxx" mikä tahansa,lautapeli-ilta Oodissa tai oodin edessä vapaa musisointituokio sinkuille yms.
Tai "tule myymään teepaitasi Kansalaistorille Sinkkupaidatkiertoon" tapahtumassa.
Vähänkös noita kaikenmaailman kekkereitä järjestetään!
Tai Sinkku pop up ravintolapäivä...
Millos ne siivouspäivät on? SIlloin "Sinkkusiivouspäivä"
Olen aina ollut reilusti ylipainoinen. Enkä periaatteessa päiväkään ole ollut sinkkuna. Eli kemioiden täytyy perustua luonteeseen. Ulkonäöllisesti tuskin ketään viehätän.
En lähestyisi itse kyllä miestä, josta näkee että hänellä menee enemmän aikaa peilin edessä kun minulla.
onko pahasti ylipainoa ? muutama kikkarapäinen lapsi ?
Huomaa, miten sanat muokkaavat mieliä.
Naiset jotenkin ”karkaavat” pikkupaikkakunnilta. Niin kuin eläimet. Karkaavat keneltä? Eiväthän he ole kenenkään omaisuutta.
Ja puhutaan, että naiset on pelkkiä ”viivoja”. Niin kuin astioita tai tuotteita. Numero paperilla.
Epäinhimillistämistä.
Ja sitähän tietää, mitä käy kun tiettyä ihmisryhmää epäinhimillistetään tarpeeksi. Mutta ehkä se on juuri sitä mitä nämä ”reijistä” puhuvat tavoittelevatkin.
Amerikkaan? Itse olen ajatellut menoa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle mikä ja kuka vain?
En käsitä.
Eihän yhteen voi mennä ilman rakkautta.
Ei ole mahdollisuutta testata tunteitaan (ja toisen) jos ei löydä niitä jotka tosissaan etsivät parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan minne haluat. Parisuhteet ovat naisten markkinoita. Tietysti vaatimusten kasvaessa (yli 180cm pitkä, hyvin palkattu, komea, lihaksikas, hyvät hiukset ei yhtään kaljuuntumista, sosiaalinen jne jne) alkaa mahdolliset vävyehdokkaat karsiutua nopeasti.
Miten niin alkaa? Itse tapailen aina vain noita ja seurustelinkin monta vuotta kuvaukseen sopivan kanssa. Ihan täällä Helsingissä. Mulle toi on perusmies, hyvä palkkakin kun tarkoittaa sitä että elättää itsensä näillä hinnoilla.
Palstalla on ihmeellinen ja ilmeisesti tinderin vääristämä kuva deittailusta. Ihmisiä tapaa menemällä ulos ja alkamalla juttelemaan muille. Omassa kaveripiirissäni kellään ei ole koskaan ollut ongelmaa sitoutua laadukkaan miehen kanssa.
Seinäjoelta löytyy tuollaisia ukkoja. Siitä ei ole myöskään pitkä matka isoihin kaupunkeihin, jos haluat välillä poistua muualle.