Ymmärrän hyvin miksi naiset valitsee varakkaan miehen,
etenkin jos tavoitteena on perheen perustaminen. Se on viisasta varautumista lapsen elämän varalle. Koska se riski on aina olemassa, että parisuhde kaatuu ja tilastollisesti useammin lapset jää naiselle, on viisasta pelata varman päälle ja valita mies jolta erotilanteessa saa edes kohtuulliset elarit. Musta tässä ei ole mitään väärää, päinvastoin. Toki nainen lähtökohtaisesti itse elättää itsensä, mutta jos lapsia aletaan tekemään, yhden ihmisen tuloilla elättäminen on paljon haastavampaa.
Kommentit (26)
Melko varakkaita maanomistajia on syrjäseudut pullollaan jotka sukunsa viimeisenä on perineet maat ja sukulaisten asunnot/kesämökit. Yksin ovat silti ja oikein ohjelmiakin tehdään missä heille etsitään puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos liian varakas mies niin lapset voi jäädä erossa miehelle.
Yleensä ne varakkaat myös on koko ajan töissä..
Jep. Tämän vuoksi lapsiperheissä on todella harvinaista että olisi kaksi menestynyttä vanhempaa jotka molemmat voisivat panostaa uraansa 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tervettä touhua. Luolamiesaikana nainen halusi hyvän metsästäjä miehen ja mies naisen, joka ei pyllistänyt kylän muille miehille ollessaan viikkojen metsästysretkellä. Näillä mennään edelleen
mies51v
No ei kyllä oikein enää mennä. Ovat varsinkin tuon joka suuntaan pyllistelyn ja haaristelun oppineet liiankin hyvin, ilmanko niitä kakaroita ei enää synny kun noihin nykyisiin joka välissä pyllistelijöihin ei pysty enää luottamaan. Nykyään kun lähdet töihin, (viikon saalistusreissulle) ja tulet takaisin, niin ikään ei voi tietää onko Tiipiin ovikankaan nyörit vaihdettu tai Jurtan ovitelki vaihdettu, niin ettei enää pääse itse sisään ja siellä on jo uusi mulkunheiluttaja pesimässä.
Teidän misogynistien käsitys muinaishistoriasta on kyllä yhtä vajaa kuin ajatuksenne sukupuolista.
Olen nainen, eikä minua erityisesti kiinnostaisi "varakas" mies. Tarkoitan varakkaalla sellaista huomattavasti itseäni varakkaampaa. Sen sijaan suunnilleen samalla tulotasolla +/- jotain olisi hyvä. Mies, jolla on säännölliset tulot kuten itselläni, eikä talous kaadu yhteen odottamattomaan menoon, sairastumiseen tms. Pääasia, että yhteinen talous suurinpiirtein vakaalla pohjalla, etenkin jos lapsia ajatellaan.
Toki elämän aikana voi tapahtua kaikkea yllättävää, mutta jos yhteen mennään niin sitten vedetään yhtä. N
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä minua erityisesti kiinnostaisi "varakas" mies. Tarkoitan varakkaalla sellaista huomattavasti itseäni varakkaampaa. Sen sijaan suunnilleen samalla tulotasolla +/- jotain olisi hyvä. Mies, jolla on säännölliset tulot kuten itselläni, eikä talous kaadu yhteen odottamattomaan menoon, sairastumiseen tms. Pääasia, että yhteinen talous suurinpiirtein vakaalla pohjalla, etenkin jos lapsia ajatellaan.
Toki elämän aikana voi tapahtua kaikkea yllättävää, mutta jos yhteen mennään niin sitten vedetään yhtä. N
Näin uskoisin suurimman osan naisia ajattelevan.
Yleensä ne varakkaat myös on koko ajan töissä..