Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset on empaattisempia, mutta miehet on tunteellisempia

Vierailija
12.01.2020 |

Täytyy muistaa, että on muitakin tunteita kuin empatia, ja miehet kyllä loistavat niiden kanssa.
Katsokaapa joskus uutisia, vellovia huutavia miesmassoja kaduilla ympäri maailmaa, pommit lentää ja sotia käydään jatkuvasti jnejne, rikostilastoissa miehet räjäyttävät pankin.
Miehet todellakin on tunteellisempi sukupuoli.
Naiset ovat realisteja, eivätkä saa kohtausta joka asiasta ja ala riehumaan. Naisten kun on ajateltava yleensä muitakin. Ilman naisia, ei olisi mitään tolkkua missään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAHAHAHA

Vierailija
2/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miesten ylitunteellisuus näkyy rikostilastoissa, liikenteessä ja vaikka viikonlopun grillijonossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on empatiaa tasan tarkkaan vain omalle lähipiirilleen vai moniko päästää kodittoman nukkumaan rapuukäytäväänsä kovilla pakkasilla?

Vierailija
4/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos seuraa vaikka urheiluakin. Aina ne jääkiekkonaiset on toistensa kimpussa ja veri lentää, eiku...

Vierailija
5/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, osuit asian ytimeen.

Vierailija
6/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vangeistakin 92 % on miehiä. Kummat hallitsevat paremmin tunteensa..?

Vierailija
7/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on empatiaa tasan tarkkaan vain omalle lähipiirilleen vai moniko päästää kodittoman nukkumaan rapuukäytäväänsä kovilla pakkasilla?

No mitä sitten, pitäisikö koko maailmaa halata. Miehillä ei ole edes lähipiirilleen, ensin tulee oma napa, sitten vasta muut.

Yksi tytär vastaa kymmentä poikaa, kun iohminen vanhenee ja tarvitsee apua.

Vierailija
8/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Neinen ei hätkähdä juuri mistään, porskuttaa vain sitkeesti.

Miehet tarttuvat heti pulloon ja käyvät jonkun (yleensä naisen) päälle, kun hermo menee.

Vierailija
9/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsotaan nyt pari vuotta mihin suuntaan Suomi kehittyy, kun naiset saavat mahdollisuuden johtaa. Itse olen tottunut, että naiset usein tarkertuu epäolennaisuuksiin eivätkä hahmota suurempia kokonaisuuksia. Tunteet tahtovat määrätä päätöksenteossa enemmän kuin logiikka ja rationaalisuuteen perustuva päätöksenteko.

Vierailija
10/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä puuttuu itsehillintä, eli kontrolli kun tunteet (ja penis) vie. 

Vierailija
11/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsotaan nyt pari vuotta mihin suuntaan Suomi kehittyy, kun naiset saavat mahdollisuuden johtaa. Itse olen tottunut, että naiset usein tarkertuu epäolennaisuuksiin eivätkä hahmota suurempia kokonaisuuksia. Tunteet tahtovat määrätä päätöksenteossa enemmän kuin logiikka ja rationaalisuuteen perustuva päätöksenteko.

Naisethan nimenomaan hahmottavat suurempia kokonaisuuksia, koska joutuvat eläömässään pitämään monia lankoja käsissään samaan aikaan. Mies hahmottaa vain oman napansa ympärillä olevan lihamassan ja miten sen voi tyydyttää.

Vierailija
12/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat agrressiivisempia, mutta naiset ovat tunteellisempia ja varsinkin siellä negatiivisella neuroottisuuspuolella joka on toiselta nimeltäänkin high negative emotion.

Siksi naisilla on 2 kertaa mieheiä enemmän masennusta ja ahdistustakin.

Vierailija
13/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten, pitäisikö koko maailmaa halata. Miehillä ei ole edes lähipiirilleen, ensin tulee oma napa, sitten vasta muut.

Yksi tytär vastaa kymmentä poikaa, kun iohminen vanhenee ja tarvitsee apua.

Jep, eikä siltä tyttäreltä edes kysytä hoitohalukkuutta. V*tun kivaa ja empaattista.

Vierailija
14/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aloittavat enemmän sotia kuin miehet, mutta eivät joudu sotimaan niitä. Entisaikaan miesjohtajat sentään olivat itsekin rintamalla nuorina. 

Jos ajattelee vaikka isoa vesikauhuista koiraa, niin se on tietysti pelottava ja vaarallinen, mutta ilman rabiesvirusta ei olisi niin. On vaikeampaa vältellä virusta kuin koiraa, koska virusta ei voi nähdä, vaan ainoastaan sen, mitä virus aiheuttaa eläimessä. 

Tätä voi käyttää vertauksena yhteiskunnalle; paheksutaan sitä mikä selvästi nähdään, mutta ei nähdä suurempia kokonaisuuksia. 

Vierailija
15/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan nimenomaan hahmottavat suurempia kokonaisuuksia, koska joutuvat eläömässään pitämään monia lankoja käsissään samaan aikaan. Mies hahmottaa vain oman napansa ympärillä olevan lihamassan ja miten sen voi tyydyttää.

Eivaan juuri naiset ei hahmota ja siksi shakissakin on naisten sarja.

Vierailija
16/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on liian herkkiä. Kaikki koetaan henkilökohtaisesti tunteella, ihan kaikki. Sinänsä naurettavaa, että miehet yrittävät äijämäisellä karskilla käytöksellä esittää kovista, kun juuri se koviksen rooli on kaikista tunteellisin ja herkin. Kyllä, olen itsekin mies, mutta en ole herkkä. Kiltti kylläkin ;)

Vierailija
17/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä väite on kumottu moneen kertaan. Multitaskaaminen ei onnistu keneltäkään ja syö tehokkuutta. Toki se lisää kiirettä ja häseltämistä ja säätämistä ja kiukkua, sitä en kiellä.

Vierailija
18/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on liian herkkiä. Kaikki koetaan henkilökohtaisesti tunteella, ihan kaikki. Sinänsä naurettavaa, että miehet yrittävät äijämäisellä karskilla käytöksellä esittää kovista, kun juuri se koviksen rooli on kaikista tunteellisin ja herkin. Kyllä, olen itsekin mies, mutta en ole herkkä. Kiltti kylläkin ;)

Eikun naiset ovat poliittisesti korrekteja ja ottavat itseensä. Siksi juuri naisten puolue haluaa rajoittaa sananvaltaa, ei miesten.

Mielipidemittaus: Vihreiden ja perussuomalaisten kannattajat ovat ääripäitä sananvapauden rajoja koskevissa kysymyksissä

Vierailija
19/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä että miehet ovat tunteellisempia, mutta miehillä ne tunteet kohdistuu yleensä omaan itseen, eli se tunteilu on yleensä itsesääliä.

Tietysti on myös niitä, joilla tunteellisuus kohdistuu muihin, mutta se on harvinaisempaa.

Vedetään pää täyteen ja sitten itkeä vänistään baarissa kaverin olkaa vasten, kun akka jätti, eikä lapsetkaan arvosta.

Vierailija
20/21 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat agrressiivisempia, mutta naiset ovat tunteellisempia ja varsinkin siellä negatiivisella neuroottisuuspuolella joka on toiselta nimeltäänkin high negative emotion.

Siksi naisilla on 2 kertaa mieheiä enemmän masennusta ja ahdistustakin.

Naisilla on ahdistusta ja masennusta enemmän, koska naiset ovat realistisempia ympäristöstään ja itsestään. Miehet liitelee pilvissä, kunnes kolmenlympin tienoilla iskee todellisuus vasten kasvoja. En ollutkaan alfa, en valloittanut maailmaa. En ole maailman komein ja kovin jätkä enkä millään tavalla erityinen. Kolmenkympin tienoilla miehillä iskee masennus ja ahdistus, kun realiteetit ei enää vastaa väkisin väännettyä harhakuvaa itsestä.