Kansanedustaja veikko Vallinin mielestä kaikki ihmiset eivät ole samanarvoisia
Ihmisillä on hänen mielestään se arvo mikä hyöty heistä on yhteiskunnalle.
Ihmisoikeuksien julistuksesta ja Suomen perustuslain 6§ ovat hänen mielestään virheellisiä.
Ja sitten puhutaan että tämä puolue on ihan kuin mikä puolue hyvänsä.
Kommentit (55)
Boom-Boom Ilmari oli yrittänyt käräyttää asiasta, mutta lakimiehet sanoi, ettei Vallin ollut sanonut mitään laitonta. Sekös Boom-Boom Ilmaria ärsytti - hän kyllä saa mielestään iäkkäämpiä suomalaisia halveksia ja pilkata Marinin kanssa.
Järkyttävää, taas hyvä muistutus millasia persut on.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni minä ainakin olen arvokkaampi kuin yksikään somppu. Käyn säntillisesti töissä ja hoidan velvollisuuteni yhteiskunnalle sekä harrastan vapaaehtoistyötä ja hyväntekeväisyyttä. Mitä mahtaa antaa Suomalaiselle yhteiskunnalle Mohamed Somaliasta, muuta kuin lisälaskun?
Sori, mutta et ole.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta silloin helppo kyseisen herran varmasti hyväksyä ettei itse ole toisaalla maailmassa juuri koiraa ylempänä.
Hän varmaan sen ymmärtääkin ja siksi voi sanoa noin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni minä ainakin olen arvokkaampi kuin yksikään somppu. Käyn säntillisesti töissä ja hoidan velvollisuuteni yhteiskunnalle sekä harrastan vapaaehtoistyötä ja hyväntekeväisyyttä. Mitä mahtaa antaa Suomalaiselle yhteiskunnalle Mohamed Somaliasta, muuta kuin lisälaskun?
Sä olet parempaa väkeä, voisi oikein sanoa että herrakansaa.
Ei kyse ole ihmisarvosta mitenkään silloin, kun jokaisen maan jokainen kansalainen ei saa muuttaa toiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet parempaa väkeä, voisi oikein sanoa että herrakansaa.
Ne afrikkalaiset ja arabit jotka ovat pysyneet kotimaissaan ovat hyviä ihmisiä
Persut ja kokkelit ovat aina vihanneet niin köyhiä kuin muitakin "erillaisia".
Mitä se on siihen verrattuna ettå Suomen pääministerin mielestä kaikki yli 50-vuotiaat on kalkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Persut ja kokkelit ovat aina vihanneet niin köyhiä kuin muitakin "erillaisia".
Kokoomus on suvakkipuolue
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen arvon mittaa? Jos mittarina on hyöty, niin kenen hyöty? Enemmistön?
Onko hyödyllisyys objektiivinen käsite? Saako hyötyä mitata muussa kuin rahassa? Esim. siitä mitä hyvää saa aikaan saamatta palkkaa tai viihdyttävyydellä tai miellyttävyydellä. Työttömästäkin voi olla vähemmän haittaa kuin ilkeästä nettitrollista, joka vain pahoittaa kaikkien mielen ja vahvistaa yhteiskunnan vihamielisyyttä ja mt-ongelmaisuutta.
Naulan kantaan! REPS ;D
Mutta eihän nää päänkatkojat ole edes ihmisiä.
Tulevat jossain vähän koiran jälkeen.
Nykyään isomunaiset miehet ovat eliittiä. Pienimunaiset miehet ovat paskoja, he saavat tehdä itsemurhan. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Isomunaiset miehet heittää kuumimmat löylylyt ja kertovat härskeimmät vitsit. Isomunaiset miehet osaavat panna. Vain isomunaiset miehet saavat harrastaa seksiä. Pienimunaiset miehet joutuvat vain runkkaamaan. Se on säälittäviä
Asunnottomia on muutama tuhat ihmistä. Köyhiä sitäkin enemmän. Silti suomi syytää 1,2 miljardia kehitysapuun!!
Ei mitään järkeä. Joku vuosi sitten huomasivat, että eräässä maassa kehitysapu meni ihan muuhun ja jonkun taskuun. Sen älysivät lopettaa. Saattaa mennä nykyäänkin joidenkin muiden taskuun kuin köyhien.
10% tuosta miljardista riittäisi kehitysapuun ja loppu meidän köyhille.