millaiset ihmiset syövät ruotsalaista näkkileipää?
Siis noita pyöreitä kiekkoja tai niiden sektoreita, joku Leksands knäcke vai mikä lie merkki. Sitä on joka ainoassa pikkukaupassakin mutta en tunne ketään joka koskaan ostaisi. Itse syön vain kotimaista.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
ruotsalaiset? Syövät myös kotimaista.
No heh heh. Asuuko täällä sitten niin paljon ruotsalaisia että vihoviimeisessäkin pikku-Salessa kannattaa tuota pitää hyllyssä? Vaikka säilyvää se varmasti on...
Ostan välillä, ihan maistuvaa. En ole suomenruotsalainen.
Minä syön, koska se on parasta. Syön Leksandsin sinistä kolmionäkkileipäää.
Kokeilin taas kerran ostaa koulunäkkiä, mutta se ei ole minkään makuista.
Kertokaa, mikä suomalainen näkkileipä on hyvää.
Ja kysymykseen millainen; ihan tavallinen perusruoasta pitävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön, koska se on parasta. Syön Leksandsin sinistä kolmionäkkileipäää.
Kokeilin taas kerran ostaa koulunäkkiä, mutta se ei ole minkään makuista.
Kertokaa, mikä suomalainen näkkileipä on hyvää.
Ja kysymykseen millainen; ihan tavallinen perusruoasta pitävä nainen.
Vaasan Kunto, taitaa olla Koulunäkki Kunto nykyiseltä nimeltään. Vihreä paketti -ap
Hiukan samasta syystä kuin syödään kreikkalaista fetaa tai englantilaista cheddaria. Näkkileipä on kotoisin Ruotsista.
Sellaiset, jotka arvostavat hyvän makuista näkkäriä.
Syön niitä Lekdandsin keltaisessa paketissa olevia kolmioita ihan siltään (ilman voita tai muita päällyksiä) makeiden kahvikeksien sijaan. No, joskus laitan kurkkusiivuja päälle. Taivaallisen hyvää.
Jos joka puolella Suomea pitää osata Ruotsinkieltä ja tarjota palveluja myös ruotsin kielellä, niin miksei joka puolella suomea tarjottaisi myös ruotsalaista näkkileipää? Hapansilakka pitäisi myös saada joka liikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joka puolella Suomea pitää osata Ruotsinkieltä ja tarjota palveluja myös ruotsin kielellä, niin miksei joka puolella suomea tarjottaisi myös ruotsalaista näkkileipää? Hapansilakka pitäisi myös saada joka liikkeeseen.
Asiakkaista löytyy sen verran pakkoruotsia vastustavia hapansilakoita, että tämä vaatimus kuittautuu jo.
Onko Leksands näkkäri tehty leikkihiekasta?
IKEAn näkkäri on jostain syystä parasta. Ei heti uskois. Samoin nakit ja lihapullat ja puolukkamehu.
Minä syön sitä. Se on hyvää ja kivan mureaa, parasta kun päällä on kylmää voita.
Juuri söin Ikean Dill knäkkebröd siivun kahvileipänä. Oli maukasta. Ei tarvinnut päälle. Muu kahviseurue söi munkkia tai ällömakeita pullia. Pitivät minua omituisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaista löytyy sen verran pakkoruotsia vastustavia hapansilakoita, että tämä vaatimus kuittautuu jo.
Onko mukavaa päästä solvaamaan ihmisiä, jotka vastustaa viimeisen Ruotsin orjuuden aikaisen käytännön säilyttämistä itsenäisessä Suomessa.
Ruotsalainen Polar näkkileipä on ihan hyvää. Suomalaisissa näkkileivissä on jämähdetty johonkin sodan jälkeiseen pula-aikaan ja ne koulussa ja armeijassa tajottavat näkkileivät on ihan mauttomaia.
ruotsalaiset? Syövät myös kotimaista.