Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHILLE: Kolmen kimppa (2M) vaimosi kanssa, mihin toinen mies saa/pitää laueta?

Vierailija
12.01.2020 |

Olet toisen miehen kanssa panemassa vaimoasi kolmen kimpassa, mihin silloin tuo mies saa/pitää lastinsa pumpata?
Ja kommenteissa voit kertoa miksi juuri sinne, mihin ei missään tapauksessa, mitä teet seuraavaksi, yms. Tai jos haluat määrittää mihin ja miten sinä haluat tuossa tilanteessa laueta, kerropa sekin.

MIEHILLE: Kolmen kimppa (2M) vaimosi kanssa, mihin toinen mies saa/pitää laueta?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pilluun, ehdottomasti. Saa panna kyllä joka reikään, mutta lastit pilluun, ja mitä enemmän sen parempi. Ja sitten haluaisin katsella, kun ne valuu hänestä ulos.

Vierailija
2/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin joku muu eli olen nainen, vaikea päivittää tuloksia muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle, sisään laskeminen olisi minusta turhan henkilökohtaista.

Vierailija
4/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käännetään sitten toisin päin:  eli olet se nainen tuossa kimpassa, ja toinen mies on omasi; mihin haluat sen vieraan miehen spermat? Ja kerro myös, mihin haluat oman miehesi lastin?

AP

Vierailija
5/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluun ja suuhun vain kumilla. Päälle saa roiskuttaa vapaasti.

Vierailija
6/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käännetään sitten toisin päin:  eli olet se nainen tuossa kimpassa, ja toinen mies on omasi; mihin haluat sen vieraan miehen spermat? Ja kerro myös, mihin haluat oman miehesi lastin?

AP

Jos saa vapaasti valita niin oma mies pilluun ja tounen mies minne mieheni haluaa hänet lopulta ottaa täydellisessä maailmassa yhtä aikaa. Tai toinen mies myös pilluun heti mieheni jälkeen.

Vierailija
7/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gummiin. Kortsuun. Spärdäriin.

Sen enempää vaihtoehtoja ei ole tarjolla.

Vierailija
8/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomiin. Ilman sitä ei asiaa sekstailemaan

Vierailija
9/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lykkisin vaimoani ja kädellä vetelisin samalla vieraan.miehen loppuun

Vierailija
10/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lykkisin vaimoani ja kädellä vetelisin samalla vieraan.miehen loppuun

Okei... Tuo ei vaan sinällään kerro, minne sen toisen miehen lastit menee. Sinä vetelet hänet loppuun, ja mitä sitten?

Vierailija
11/25 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Varmaan mun jälkeen naiseni sisään. Jos minä en saa vaimolta muutenkaan edes suuseksiä saati anaalia niin ei sinne pidä silloin vieraallakaan olla asiaa. Ja välillä se saa olla toinen mies minun jälkiliukkailla, ei toisinpäin

Vierailija
12/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pilluun saisi tulla. Ja vaikka olenkin hetero, niin jollakin tapaa ajatus vaimon spermaisen pillun panemisesta kiihottaa. Todellisuudessa silti varmaankaan en tätä haluaisi.

Vierailija
13/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen tuossa tilanteessa ollut ja molemmilla kerroilla vieras on lastinsa vaimoni pilluun laittanut.

Vierailija
14/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen tuossa tilanteessa ollut ja molemmilla kerroilla vieras on lastinsa vaimoni pilluun laittanut.

Kuten tuossa pari viestiä ylempänä totesin, sinne meilläkin vieras saisi ruiskia. Aiemmin sanoin että vasta mun jälkeen, mutta jäin miettimään, että kuuluisiko se kuitenkin minun miehenä olla se joka homman lopettaa, eikä olla mikään välinumero ennen pääesiintyjää. Vaikea miettiä jos pitää realismin mukana ajatuksissa

Vierailija
15/25 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla annoin vieraan tulla ensin. Nopeasti mies laukesi ja kehui kuinka vaimoni tuntui niin hyvältä.

Vierailija
16/25 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa pari viestiä ylempänä totesin, sinne meilläkin vieras saisi ruiskia. Aiemmin sanoin että vasta mun jälkeen, mutta jäin miettimään, että kuuluisiko se kuitenkin minun miehenä olla se joka homman lopettaa, eikä olla mikään välinumero ennen pääesiintyjää. Vaikea miettiä jos pitää realismin mukana ajatuksissa

Muistan jostain lukeneeni teoriasta jonka mukaan terskassa on se sellaiset ulkonevat reunat ja vähän niinkuin nuolenpään muotoinen, mahdollisesti siksi että tuollaisessa 'kilpasiementämis'-tilanteessa sillä tulee kaapineeksi mahdolliset aiemmat spermat pois pillusta. Eli se joka viimeisenä astuu, sillä on parempi mahdollisuus saada jälkeläisiä.

Vierailija
17/25 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. parhautta olisi: minä laittelisin vaimoani lähetyssaarnaajassa, ja se toinen heppuli ottaisi minut takaapäin. Laukeaisimme kaikki samaan aikaan. Saattaisi olla tajunnanräjäyttävä hetki!

Vierailija
18/25 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni pilluun saisi tulla. Ja vaikka olenkin hetero, niin jollakin tapaa ajatus vaimon spermaisen pillun panemisesta kiihottaa. Todellisuudessa silti varmaankaan en tätä haluaisi.

Hyvältähän se tuntuu, niinkuin jokainen omilla tai vieraan jälkiliukkailla ollut tietää, ja omassa riettaudessaan ja "likaisuudessaan" ajatuksessa on omastakin mielestäni jotain kiihottavaa. Mutta tosipaikan tullen jäisi luultavasti sisään työntymättä itseltänikin

Vierailija
19/25 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
20/25 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni pilluun, ehdottomasti. Saa panna kyllä joka reikään, mutta lastit pilluun, ja mitä enemmän sen parempi. Ja sitten haluaisin katsella, kun ne valuu hänestä ulos.

Samaa tulin sanomaan että tuo ajatus kiihottaa kun toisen miehen spermat tihkuvat vaimoni pillusta, en tiedä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä