Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä palkita itseään laihtumisesta?

Vierailija
12.01.2020 |

Eli millä tavoin palkitsette itseänne laihduttaessa? Noin muuten elämässä tuntuu ruoka olevan se palkinto mihin usein päätyy. Nyt kuitenkin painoa pitäisi pudottaa niin millä voisi itseään palkita kun aika, raha ja energia on melko rajallista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä?

Vierailija
2/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa voi tehdä myös terveellisesti. Musta elämää on tärkeää rakentaa niin, että itseään ei tarvitse normaalin arjen pyörittämisestä palkita. Hetki sohvalla hyvän sarjan tai elokuvan parissa? Rakenna sun painonpudotus niin, ettei se tunnu luopumiselta ja kärsimykseltä. Sit ei tarvii palkintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleisin palkinto ole uusi, pienempi vaate?

Vierailija
4/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin myös samaa. Kolme kiloa nyt lähtenyt. Jos viisi kiloa vielä saisin tiputettua aion ostaa itselleni uudet farkut tms. Voisin lähteä viikolla katsomaan kaupasta valmiiksi, että olisi mitä odottaa.

Vierailija
5/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte käyn h u o rissa jokaisen pudotetun kilon jälkeen, antaa hyvin motia :)

Vierailija
6/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kakku 😂😂

Vierailija
7/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palkinnut kalliilla hajuvedellä tai kosmetiikalla..

Vierailija
8/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tarvetta palkita itseäni, muutos itsessään on tehnyt niin hyvän olon. Ympäriltä saatavat kehut ovat myös tehokkaita, kun oma silmä ei näe sitä muutosta peilistä. Roikkuvat housut ja se ilo, että voikin ostaa pienemmät. Katson vanhoja valokuvia, niistä näkee paremmin konkreettisen muutoksen. Montaa ei ole lihavilta päiviltä, mutta ne vähäiset olen säästänyt juuri tän takia.

Vierailija
9/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suklaapatukka

Vierailija
10/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitsen itseni uusilla farkuilla kun pääsen seuraavaan välitavoitteeseen. Aika pienet rahat itselläni niin millään kovin kallis palkinto ei käy.

Uusi vaate, kampaamokäynti, hyvä kirja, ravintolakäynti, risteily?

Vierailija
11/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnollinen aktiiviranneke. Sen avulla laihtuu.

Vierailija
12/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos itsessään on palkinto, mutta jos olen törmännyt vaatteeseen joka näyttää poikkeuksellisen hyvältä päälläni,(ja jota tarvitsen) olen saattanut ostaa sen. Rakastan ruokaa ja sen maku on minulle tärkeää, eli ruoka jota syön laihduttaessanikin on maukasta (syön esim. paljon vegecurryja ja mausteisia linssikeittoja). Herkut ei ole ongelma eli niitä en kaipaa. Heikkouteni ruuassa ovat italialaiset risotot ja pastat, ehkä kerran kuussa palkitsen itseni sellaisella, kun pudotus on sujunut hyvin. Olen pudottanut 15 kg, viimeiset 5 kg menossa.

Vierailija
13/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelu, hieronta tms.

Vierailija
14/14 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ottamaan tatuoinnin kun saan pudotettua 8,5kg. Vielä reilu 6 jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi