Suutelin viimeksi vuonna 2004
Kommentit (23)
sama täällä ja olen naimisissa...ollut jo vuodesta 1999
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Oikeesti! Ja minä olen kuitenkin naimisissa.
Koko tuon ajan naimisissa?
Mulla oli viimeksi tuolloin vispilänkauppaa kenenkään kanssa, eikä siitä edes tullut mitään... toinen ei ollut tarpeeksi kiinnostunut.. 😔 Ei siis ollut minkäänlaista suhdetta, ei fyysistä, henkisesti se oli vain jotain... mitä lie.
Mä olin ilman seksiä(ja suutelua) melkein kahdeksan vuotta. Nyt olen tavannut kivan miehen ja voi että miten toisen ihmisen kanssa voikin olla mukavaa. Hyvää kannattaa odottaa! Ja on kyllä hienoa, että tämä uusi tuttavuus osaa suudella, exäni ei juurikaan osannut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tuon ajan naimisissa?
Olisi oikeastaan vielä oudompaa, jos naimisiinmeno ajoittuisi tuon jälkeen. Väljähtyneen avioliiton vielä jotenkin ymmärtää, mutta ajattelitko, että joku menee naimisiin ja siinäkään hötäkässä ei tulla suudelleeksi kertaakaan? Ellei tietenkin avoliitto ole väljähtänyt ja siitä silti tehdään paperilla avioliitto...
-eri
Kaikkea pitää osata tai sitten hylätään. Mikä on aikuinen, joka ei edes suudella osaa?
Minä en ole suudellut koskaan.
N31
Vierailija kirjoitti:
N31
Oletko ollut kuitenkin fwb-suhteessa, niissähän ei suudella?
Siis miten te ette AVIOLIITOSSA suutele?
Meillä annetaan joka ilta ja aamu vähintään suukot. Sehän tulee ihan automaattisesti, hyvän yön toivotus, suukot ja kainaloon.
Aamulla pusut ennenkuin lähdetään töihimme. Ollaan oltu 8v yhdessä ja 5v naimisissa.
Omituisia suhteita teillä. 🤔
Miten ei voi osata suudella? Kai nyt jokainen pari kertaa vuodessa vähintään suutelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Kyllä ne fuckbuddyn kanssa suudellaan. Välillä nukutaan sylikkäinkin.
N22
Miksi tämä on olennaista? Oletko pääsemässä suutelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on olennaista? Oletko pääsemässä suutelemaan?
Miksikö?
Koska olen mies ja ei voi olla mies, jos ei osaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Kyllä ne fuckbuddyn kanssa suudellaan. Välillä nukutaan sylikkäinkin.
N22
Sitten te seurustelette. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä annetaan joka ilta ja aamu vähintään suukot. Sehän tulee ihan automaattisesti, hyvän yön toivotus, suukot ja kainaloon.
Aamulla pusut ennenkuin lähdetään töihimme. Ollaan oltu 8v yhdessä ja 5v naimisissa.
Omituisia suhteita teillä. 🤔
Pusuja meillä kyllä annetaan, mutta mitään kielisuudelmia ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia suhteita teillä. 🤔Pusuja meillä kyllä annetaan, mutta mitään kielisuudelmia ei.
No johan sitä seksin aikanakin annetaan kielisuudelmia, kai te nyt edes viikottain seksiä harrastatte?
(tuo 8v yhdessä ollut)
Teini ei ehkä osaa. Kyllä mies osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia suhteita teillä. 🤔Pusuja meillä kyllä annetaan, mutta mitään kielisuudelmia ei.
No johan sitä seksin aikanakin annetaan kielisuudelmia, kai te nyt edes viikottain seksiä harrastatte?
(tuo 8v yhdessä ollut)
Ei edes seksin aikana 😊 mutta hyvää seksiä meillä silti on ja sitä on usein.
Mun mies ei osaa suudella, outoa näykkimistä. Sen lisäksi ei käy edes hammaslääkärissä.
Suutelematta vuodesta.... n. 2003-2005?