Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista/miestä kaipaavat tanssikurssille

Vierailija
11.01.2020 |

Luin yhtä ketjua missä miehet valittaa yksin jäämistä.
Menkää tanssikurssille ja siitä sitten tansseihin. Paikkoja on niin maalla kuin kaupungeissakin. Ja ikäjakauma on suuri.
Toki ulkoinen olemus (ei ulkönäkö) pitää olla kunnossa: hampaat pesty päivittäin, suihkussa käyty ja parturissa, puhtaat vaatteet

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talikkoperseille tuo voi toimiakin, mutta humpparajan tällä puolella jää kyllä tanssikurssit tanssimatta.

Vierailija
2/3 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymmppinen ja parisuhteessa, mutta inhoan tanssimista. Jos jostain syystä jäisin sinkuksi, niin tanssikurssit ja tanssimestat olis ehdottomasti viimeisin rasti ikinä. Outo ajatus, että kaikki ihmiset automaattisesti ja lähtökohtaisesti tykkää tanssimisesta tai hakisi seuraa sitä kautta. Itseasiassa luulen, että nykyään enemmistö neli-viisikymppisistä ei tosiaankaan tykkää tanssimisesta. Toki jossain yökerhossa saatetaan hetkuttaa biisi-pari, mutta ns. tanssipaikat ja tanssiminen ihan "perinteisessä mielessä" ovat katoamassa jo, elleivät peräti hävinneet, kyllä nykyisin seuraa haetaan ihan muita kanavia pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymmppinen ja parisuhteessa, mutta inhoan tanssimista. Jos jostain syystä jäisin sinkuksi, niin tanssikurssit ja tanssimestat olis ehdottomasti viimeisin rasti ikinä. Outo ajatus, että kaikki ihmiset automaattisesti ja lähtökohtaisesti tykkää tanssimisesta tai hakisi seuraa sitä kautta. Itseasiassa luulen, että nykyään enemmistö neli-viisikymppisistä ei tosiaankaan tykkää tanssimisesta. Toki jossain yökerhossa saatetaan hetkuttaa biisi-pari, mutta ns. tanssipaikat ja tanssiminen ihan "perinteisessä mielessä" ovat katoamassa jo, elleivät peräti hävinneet, kyllä nykyisin seuraa haetaan ihan muita kanavia pitkin.

Totta! Nykyään tanssimaan lähdetään liikkumisen ja tanssimisen ilosta, ei mitään suhteita hakemaan. Tämä koskee niin nuoria kuin vanhoja. (Ja siltä väliltä)

Mutta sosiaalista elämää se monelle tuo ja ei ole pois suljettua, etteikö joku sieltä elämän kumppanin voisi löytää.