Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella profiililla Tinderistä saa?

Vierailija
11.01.2020 |

Kyseessä on siis ajatusleikki. Mies on oikeasti komea, todella hyväkroppainen, hyvin menestynyt mies, harrastuksena erilaiset extremeharrastukset jos niillä nyt on merkitystä. Millainen profiili hänellä tulisi olla jotta saisi maksimoitua seksin määrän. Pitkäaikaisempi seksisuhde olisi bonus, mutta yhdenyönjutut siis kelpaavat. Profiilissa täytyisi käydä ilmi, että mistään vakavammasta hän ei ole kiinnostunut, eli ei valehtelua. Millaisia kuvia kannattaisi laittaa? Millainen teksti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi laittaa profiiliin ainakin yksi kuva itsestään jonkin extreme-harrastuksen parissa.

Vierailija
2/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kävisin hammasvalkaisussa ja jättäisin pakarakarvat ajamatta. Huulet täytyy jättää myöskin rasvaamatta. Olemus kuin itse Arnoldilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi laittaa profiiliin ainakin yksi kuva itsestään jonkin extreme-harrastuksen parissa.

Tosin noilla aloittajan mainitsemilla spekseillä paljon vähempikin riittäisi.

Vierailija
4/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta millainen kuva? Kasvokuva, kuva jossa näkyy kroppaa esim t-paidassa, vai ihan paidaton?

Vierailija
5/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta millainen kuva? Kasvokuva, kuva jossa näkyy kroppaa esim t-paidassa, vai ihan paidaton?

Jos mies vaikka surffaa kuvassa, niin ei naaman tarvitse näkyä kunnolla kuvassa. Harvalla on tuollaista kuvaa profiilissaan.

Vierailija
6/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaikka surffaa kuvassa, niin ei naaman tarvitse näkyä kunnolla kuvassa. Harvalla on tuollaista kuvaa profiilissaan.

Okei, eli kroppaa näkyisi surffikuvassa, samalla tulisi ilmi että hän harrastaa. Siihen lisäksi joku rento kasvokuva? Millainen teksti uppoaisi?

Vierailija
7/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli kroppaa näkyisi surffikuvassa, samalla tulisi ilmi että hän harrastaa. Siihen lisäksi joku rento kasvokuva? Millainen teksti uppoaisi?

Teetkö sinä taustatyötä testiprofiilia varten?

Vierailija
8/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö sinä taustatyötä testiprofiilia varten?

En. Olen tuon esimerkkimiehen vaimo ja kiistelemme siskoni kanssa millaisella profiililla hypoteettinen mies saisi tinderissä helpoiten. Mies ei suostunut testikappaleeksi niin tyydyimme toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon, eli muihin av-mammoihin (ja av-pappoihin!)

Vierailija
9/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis alkuasetelma:

Sisko oli sitä mieltä, että vain juntti laittaa paidattoman kuvan ja sillä ei saa laatuseksiä. Itse olen toista mieltä, näkisin mielelläni että miehellä on kroppa kuosissa seksiä varten. Tästä saimme aikaiseksi kiistan. Ongelmana on, että kumpikin meistä on jo ollut naimisissa pitkään emmekä ole itsekään Tinderissä, niin emme tiedä millaisia profiileja siellä on ja millaisella on menekkiä. Siksi siis tämä kysely.

Vierailija
10/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoastaan niin että kertoo etsivänsä vain satunnaista s-seuraa. Jos nainen ajattelee samoin niin se mätsää. Tietysti auttaa jos on komea. Mutta siis itse en mätsää ikinä komeaa miestä joka etsii vain satunnaista seuraa koska itse etsin vakavampaa.

Vierailija
12/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainoastaan niin että kertoo etsivänsä vain satunnaista s-seuraa. Jos nainen ajattelee samoin niin se mätsää. Tietysti auttaa jos on komea. Mutta siis itse en mätsää ikinä komeaa miestä joka etsii vain satunnaista seuraa koska itse etsin vakavampaa.

Mutta millaisilla kuvilla? Oletko tuon surffikuvan ja naamakuvan kannalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi