Rakas prisma, Greta kääntyy haudassaan -Zinccis
Pakkaatte patongit niin lyhyihin säkkeihin (etenkin vs) että ne viistää pitkin hihnaa. Sitten joutuu leikkaamaan heti roskiin päädystä jo hihnoilla pyörineen palasen.
Mikä järki tässä touhussa on lisätä ilmastonmuutosta ?
Zinccis
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä kääräsen sen patonkipussin kärjen kiinni, ei pyöriskele leipä kassalinjalla. Ja toisaalta en välittäis vaikka pyöriskin. Mieti: Pariisissa ne kantelee niitä patonkeja suojaamattomana kainalossa...
On se sitten hianoo siellä Parriisissa.
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota hevi-osastolta paperipussi, ja laita siihen päähän suojaksi.
Entäs jos otan hyllystä kortsuja ja vedän päälle ?
Zinccis
Osta ennemmin kassalta paperipussi ja vedä se päähäsi.
Ei niitä myydä kassoilla.
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Minä kääräsen sen patonkipussin kärjen kiinni, ei pyöriskele leipä kassalinjalla. Ja toisaalta en välittäis vaikka pyöriskin. Mieti: Pariisissa ne kantelee niitä patonkeja suojaamattomana kainalossa...
Uskot siis, että se mikä ei tapa, se vahvistaa. Mieti paljonko tavaraa siinä hihnalla menee viikon, päivän tai vuoden aikana. Mahtaa olla paskanen hihna ..
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne ex-lande-pöntöt jauhaa pazkaa.
Menkää ja kuokkikaa naapurin ryytimaa, jos alkaa kaapunni ahistammaan.
No sekin KaapuAkka, sun kaapus kyllä ahdistaa !
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mahtaa olla hyvää patonkia kun se on ylt'ympäriinsä kainalokarvoissa ja vihreässä Mennenissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Greta?
Kääntyvä Greta
zinc
Siis kuka?
Mitä ?
Kuka on tämä kuollut Greta, jonka mainitsit?
Osta ennemmin kassalta paperipussi ja vedä se päähäsi.