En halua seksiltä juuri muuta kuin pillun nuolemista, toisaalta olen bi-seksuaali ja laukean naisten kanssa helpommin.
Olen tavallinen lastentarhanopettaja. Mieheni ei tiedä että petän häntä naisten kanssa. T:Karoliina
Kommentit (14)
Akateeminen ja piste otsikossa. Selvä.
Okei? Tämä ei ole kekskustelunavaus. Tämä on toteamus, ilmoitus siitä minkälainen olet.
Hyi hele vetti. Oksettava ajatus jostain muijasta nuolemassa alapäätäni, olen hetero.
Lastentarhanope Johanna
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ja piste otsikossa. Selvä.
Ei varmaankaan, tämä on niitä sosionomeja.
Pettäjälle ei sympatiaa heru. Ei vaikka syy olisi mikä.
Mikäs siinä. Nautintoa ei voi kieltää. Naisten emansipaation näkökulmasta seksi on ilmeisesti sinun kohdallasi nautinnon lisäksi suoritus, jonka tarkoitus on puhdistaa paikat ja siirtää pillubakteereita nuolijan suolistobakteereiksi. Kunnilingus kunniaan.
Pyydä mies mukaan sessioihin. Nuolet naista samalla kun mies panee sua takaapäin. Ja sama toisinpäin: nainen nuolee sinua ja mies panee häntä takaapäin.
Kaikki olisi tyytyväisiä.
Tai opeta mies nuolemaan sinut loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä mies mukaan sessioihin. Nuolet naista samalla kun mies panee sua takaapäin. Ja sama toisinpäin: nainen nuolee sinua ja mies panee häntä takaapäin.
Kaikki olisi tyytyväisiä.
Tai opeta mies nuolemaan sinut loppuun asti.
Kuulostaa erittäin kiihottavalta...
Tämän ymmärrän, mutta mitä aloittaja oikein tahtoo sanoa?
Bi-viritteinen heteronainen
Aloittaja tahtoo luultavasti vain trollata, mutta jos jollain oikeasti olisi tuollainen tilanne, niin suosittelisin kertomaan miehelle heti.
Kaapista ulos ja rehellisyyttä peliin, joko mies on ihan fine vaimon lesboilun kanssa tai sitten haluaa eron, mutta salailu on väärin.
PS. Naisten välisessä seksissä ei ole mitään ällöttävää ja jos jonkun mielestä onkin, ole hyvä ja pidä rumat mölysi vatsassa. Tämä joillekin tietyille ketjun vastaajille tiedoksi..
Itse olen kysellyt naiseltani kiinnostaako naiset, mutta ei kiinnosta yhtään.
Ex jota tapailin 6kk kertoi avoimesti lesboseillailuistaan ja sanoin että voi mun puolesta käydä panemassa naisia kun se ei mua haittaa. Vitsillä kysyin voinko joskus tulla mukaan ja vastaus oli että tottakai! Harmi ettei sitten tullut tollaista tilannetta suhteen aikana :(
Oltaisiinpa samassa työpaikassa!
En ole ollut naisen kanssa, mutta haluan kokeilla. Miehelleni olen tästä puhunut ja olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele vetti. Oksettava ajatus jostain muijasta nuolemassa alapäätäni, olen hetero.
Lastentarhanope Johanna
Kannattaako sitä siten ajatella, jos tuolta tuntuu... halusitko vain kertoa sen meille, vai oliko tarvetta paheksua toisintuntevia?
Aivan. Mä taas olen hetero eikä mitään sympatiaa heru sulle.