Miehet! Miltä orgasmi tuntuu?
Mun mies sanoi että se " hinkkaus" ennen laukeamista tuntuu paremmalle kuin laukeaminen.
Kommentit (7)
Mun mies sanoi että se " hinkkaus" ennen laukeamista tuntuu paremmalle kuin laukeaminen.
Minulta kun lentää satsi se tuntuu räjähtävän hyvältä kiveksissä asti. Mutta en lopeta hässimistä laukeamisen jälkeen, vaan jatkan hitain työnnöin kunnes kulli on taas kiven-kova. Sitten ruiskautan sen viimeisen satsin. Eli "hinkkaus" tekee hyvää.
johonkin terapiaan? Olitko mukana synnytyksessä? Vai oletko traumatisoitunut siitä, että et enää ole vaimolle itsestäänselvästi se ykkönen elämässä, nyt kun on lapsi tullut? Vai onko sulla takaraivossa se, että vaimosi on nyt äiti, ikäänkuin madonna, eikä mikään himojen kohde?
Miten teillä miehet, tuntuukö myös sukuelinten ulkopuolella?
Olin kyllä mukana synnytyksessä. Äidin voimat olivat ehtyä(huono kunto?), lapsi ei ollut erityisen iso ja ulostulovaihe kesti aika kauan. Seurauksena emättimen huomattava väljistyminen, joka kyllä jonkin verran palautui vuosien kuluessa. Toinen raskaus väljensi paikat sitten lopullisesti sektiosta huolimatta. Aika erikoista kyllä. En olisi mitenkään voinut kuvitella, että lasten vanhemmat painivat tällaisten ongelmien kanssa. Huonosti on luonto asiat hoitanut. Lapset on kyllä mahtava juttu että mitään en vaihtaisi pois. Pientähän tämä orgasmittomuus on, mutta välillä harmittaa.
-3
johonkin terapiaan? Olitko mukana synnytyksessä? Vai oletko traumatisoitunut siitä, että et enää ole vaimolle itsestäänselvästi se ykkönen elämässä, nyt kun on lapsi tullut? Vai onko sulla takaraivossa se, että vaimosi on nyt äiti, ikäänkuin madonna, eikä mikään himojen kohde?
Varattuja naisia alkaa miehet panemaan kun oma on synnyttänyt http://www.muskleforum.com/showthread.php?6821-Varatun-naisen-paneminen
Moro
Orgasmi on vaikea kysymys koska siinä on se juttu että se tosiaan tuntuu ikäänkuin parhaalta silloin kun sperma alkaa lähtemään liikkeelle. Mutta se on kokonaisvaltainen kokemus joka päättyy väkisinkin siihen että sperma lentää sykähdyksittäin. Kaikenkaikkiaan, se tuntuu mielettömän hyvältä. Ensin kyrpä kovettuu niin kovaksi että se tuntuu räjähtävän, sitten alkaa tuntua sellainen hekuma ettei pysty muuta kuin katsomaan kyrpää ihmettyneenä. Myöskin se kun näkee sperman suihkuavan kyrvästä, herättää ihmetystä koska se tuntuu niin hyvältä. Evoluutiollinen tendenssihän on selvä ; tunne juontaa juurensa siitä että mies on motivoitu ruiskuttamaan spermat naisen sisälle jotta tulisi lapsia.
Olen samaa mieltä edellisten kanssa. Itselläni orgasmien saaminen yhdynnässä loppui kuin seinään, kun vaimo synnytti. Spermat saa kyllä yleensä tulemaan, mutta orgasmi jää vajaaksi, jos sitä saa lainkaan. Vanhoina hyvinä aikoina orgasmi oli hyvin tyydyttävä kokemus, silmissä sumeni ja oltiin tajunnan rajamailla. Olisi vielä joskus mukava kokea sellainen yhdyntä ja laukeaminen.