Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkia meistä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen

Vierailija
11.01.2020 |

Usein sanotaan, että kaikille meistä on olemassa sielunkumppani tai "se oikea". Ajatus on varsin romanttinen ja houkutteleva, mutta itse en pysty uskomaan siihen. Luulen, että kohtalo on tarkoittanut osalle meistä loppuelämän parisuhteen (tai ainakin hyvin pitkän suhteen) ja osan taas on määrä elää elämänsä enemmän tai vähemmän yksin. Ilmeisesti parisuhde ei palvele kaikkien henkistä kasvua samalla tavalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ettei kaikki ole kiinnostuneita parisuhteesta. En tosin usko, että asiaa olisi mitenkään etukäteen jonkun kohtalon taholta päätetty.

Vierailija
2/5 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ettei kaikki ole kiinnostuneita parisuhteesta. En tosin usko, että asiaa olisi mitenkään etukäteen jonkun kohtalon taholta päätetty.

Tarkoitin, että osa meistä ei välttämättä saa kunnollista parisuhdetta, vaikka haluaisi. Jotain kevyitä säätöjä voi tietysti saada vähän helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 80-vuotias enoni ei ole koskaan ollut vuotta pidempään saman naisen kanssa, eikä etenkään asunut naisen kanssa yhteisessä osoitteessa.

Ja miksipä olisikaan edes ollut tarvetta, kun varakkaalle ja komealle miehelle ollut aina tarjolla seuraa.

Vierailija
4/5 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 80-vuotias enoni ei ole koskaan ollut vuotta pidempään saman naisen kanssa, eikä etenkään asunut naisen kanssa yhteisessä osoitteessa.

Ja miksipä olisikaan edes ollut tarvetta, kun varakkaalle ja komealle miehelle ollut aina tarjolla seuraa.

Miehet, joilla on aina ollut paljon valinnanvaraa, ovat oma lukunsa.

Vierailija
5/5 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn omaan kasvuuni. Jos rakastun, niin kasvetaan yhdessä.

Simppelii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi