Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…

Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.

Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.

Kommentit (685)

Vierailija
481/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mksi ei saisi olla katkera jos ei saa naista ja mielestään huonompien miesten kanssa pyöritään.

Kyllä luulisi tälläisen taviksen ja huumorintajuisen kiinnostavan enemmän kun vaikka sovinistit ja rikolliset , mutta ei...

Eli nainen, josta olit kiinnostunut, valitsi sovinistin tai rikollisen? Miksi kiinnostuit hänen kaltaisestaan naisesta?

Vai ajatteletko tosissaan, että me naiset kollektiivisesti olisimme sinulle velkaa jotain vain sen takia, että on olemassa niitä naispoloja, jotka syystä tai toisesta uskovat kuvittelevansa muuttaa jonkun rikollisen?

Naiset eivät ole minulle velkaa, mutta miksi en saisi olla katkera , että naiset jostain syystä eivät halua olla kanssani? Aina treffien jälkeen tulee jotain , että olet mielenkiintoinen , mutta.... jne.

Mitä voitat katkeruudella? Se näkyy eleistäsi, ja takaa sen, että et jatkossakaan kelpaa. Omapa valintasi.

Tämä. Sanattomalla viestinnällä on todella suuri vaikutus ihmisten välisissä suhteissa. Jos kulutat suuren osan ajastasi naisten mollaamiseen netissä, polttomerkitset itsesi samalla kun yrität mennä tutustumaan naisiin. Yrität esittää kilttiä ja samalla naisviha velloo alitajunnassasi ja vuotaa käytökseesi niin että vastapuoli haistaa ristiriidan ja tuntee että sinussa on jotain pielessä. Kannattaa ihan oikeasti keksiä jotain muuta ja positiivisempaa sisältöä elämään.

Naiset nyt on todella huonoja lukemaan miehen ajatuksia ja tarkoitusperiä missään

No niin, ja taas vängätään vastaan sen sijaan että yritettäisiin oppia jotain ja muuttaa itselle haitallista käytöstä. Älä sitten usko että sanattomalla viestinällä on erittäin suuri rooli ihmisten välissä suhteissa. Toki se on kaiken tutkimustiedon vastainen väite, mutta jatka vaan entiseen malliin kun se kerran toimii sulla niin hyvin....

Ei ne naiset kyttää sanatonta viestintää kuten sinä. Pelkkää bullia!

*eri

Ei sitä kukaan muukaan kyttää. Se tulee ihan selkärangasta ajattelematta asiaa. 

Jaa selkärangalla ajattelijat.

Vaimoke ei ainakaan huomannut, että olen KP. (edellinen suorasukaisempi versio jäi sensuuriin) Moderaattori parka.

Varmasti huomasi. On nykyään ex.

Vierailija
482/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Onneksi vika on TÄYSIN naisissa.

Livenä jos yritän lähestyä naisia, niin nauretaan päin naamaa ja käsketään painumaan helvetin kauas. Vaikka olen absolutisti enkä polta, en silti kelpaa kenellekään. En hakkaa naisia enkä ketään muutakaan, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaikille ystävällinen.

Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.

Millä tavoin "lähestyt" naisia, jos reaktio heiltä on käskeä sinun painumaan helvetin kauas? Mitkä ominaisuudet ja käytöstyylit siihen on syynä? Vai oliko sun pointti, että jos lähestyisit naisia tupakka suussa, viinaa juoden ja heitä hakaten, he kiinnostuisivat sinusta? Mutta kun lähestyt selvinpäin, etkä hakkaa heitä, käskevät he painua helvetin kauas? Kai tiedät, ettei sinua usko idioottikaan.

On aivan normaalia käytöstä naisilta halveksia, ilkeillä, pummata ja haastaa riitaa ventovieraiden kanssa.

Muistan kun olin käynyt saunassa, laittanut ykköset päälle, tukka oli hyvin ja kello näkyi. Kymmenen vuoden urheilu oli muovannut sopusuhtaisen ja lihaksikkaan vartalon. Hymy oli hilpeä ja naama pahimmillaankin keskinkertainen ja exää ei enää surra. Saldo riittää. Tyylikäs, raamikas ja hauska, kyllä nyt oma kulta löytyy.

Ei kun kavereiden kanssa baariin, meno oli hyvä ja odotuksen korkealla.

Aikani katselin naisia ja eräs nainen "kurkisteli" minua ja sitten katseli lattiaan. Ja sama uudestaan. Hymyili hitusen. Kivan näköinen, hyvä naama, hyvä kroppa ja aika tyylikäs vielä. Ei mikään supermalli, mutta kyllä hänen kanssaan olisi hauska kulkea julkisella paikalla.

Ei kun puhumaan naiselle, lähestyminen rauhalliseen tahtiin hieman etuviistosta. Iloinen hymy ja reippaasti avamaan: "No hei vain! Miten ilta on lähtenyt käyntiin?".

Ja mitä sitten tapahtui?

Nainen näyttää siltä, että oksentaa kohta kengilleen. Ja sanoo, että "Hyi *****! Mitä ******* sä siihen tuut pyörimään?!!"

Minulta loksahti leuka auki ja sain siitä hyvästä kuulla kasan uusia loukkauksia ja törkeyksiä. Olin hitusen järkyttynyt.

Seuraavan puolen vuoden tulokset olivat samanlaisia (yhtä naista lukuunottamatta). Ihan paikasta tai naisesta riippumatta.

Sitten kun en enää ollut erityisen aktiivinen, naisia tule pummimaan juotavaa. Ja nimenomaan pummimaan, seura ei kiinnostanut edes sen juoman juomisen aikaa.

Sitten minua ei enää kiinnostanut muu kuin kaljan juominen ja kavereiden kanssa puhuminen. Naiset saivat olla täysin rauhassa epätoivotuilta katseilta ja lähestymisiltä.

Kaikki ovat onnellisempia, eikös?

No ei tietenkään!

Naisia tulee aktiivisen aggressiivisesti haastamaan riitaa noin kerran iltaan.

Ensikommentteina "Mikä ***** sä luulet olevasi?" sekä "Sä nyt mitään naista tosiaankaan mistään saa, ***** ******!" ja "Et sä tajuu, että mua ei tosiaankaan kiinnosta?!". 

Seuraavassa, naisoletetun ivalliseksi tarkoitetussa kommentissa on koko ongelman avain.

"Vai oliko sun pointti, että jos lähestyisit naisia tupakka suussa, viinaa juoden ja heitä hakaten, he kiinnostuisivat sinusta? Mutta kun lähestyt selvinpäin, etkä hakkaa heitä, käskevät he painua helvetin kauas?"

No melkein oikein, olette te naiset varsinaisa epeleitä.

Mä en edes naisena hae baarista seuraa. Käytän vain Tinderiä tai deittisivustoja ihan siitä syystä etten itsekään halua tulla häirityksi ollessani vapaalla. Treffejä on ollut ja yksi lupaava näyttäisi olevan kiikarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä osa kommentoijista kirjoittaa kuin ”naiset” olisi heitä varten ohjelmoitu tietokonepeli, josta saa pímpsaa kun ”tekee kaiken oikein.”

En jaksa kaivaa viestejä, mutta se yksikin kirjoitti, että tulee pettymyksiä, kun ei saa naista vaikkei ole tehnyt yhtään virhettä. Anteeksi mitä?

Tuntuu surulliselta, en usko, että auttaa selittää naisten olevan ihmisiä ja yksilöitä. Toki olen itse kirjoittanut niin vaikka kuinka moneen uliketjuun.

Älä nyt eilen sain lukea täältä yhden insinöörin avautumista siitä miten joutuu hetkellisesti tyytymään yh:oisiin. Oli saanut kohteliaat pakit korkeamman tason naisilta ja luuli pakkien johtuneen väärästä autosta/tuloista. Newsflash: ei johdu.

Jo se että joku tekee tuollaisen tulkinnan kertoo siitä ettei kaikki palikat ole päässä kohdallaan. Ja siitä mitkä on kyseisen miehen omat arvot. Narsistinen ihminen arvottaa itse kaiken autoissa ja tuloissa.

Noilla pakin antaneilla naisilla on alkanut narskututka hälyttämään, eikä itse insinööri tajunnut sitä :D

Naisen vaisto on eittämättä maailman erikoisin tutkamalli. Äärettömän tarkka ja silti suurinosa naisten muodostamista parisuhteista ajautuvat onnettomiksi, missä toinen tai molemmat pahoinvoivat.

Vierailija
484/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mksi ei saisi olla katkera jos ei saa naista ja mielestään huonompien miesten kanssa pyöritään.

Kyllä luulisi tälläisen taviksen ja huumorintajuisen kiinnostavan enemmän kun vaikka sovinistit ja rikolliset , mutta ei...

Eli nainen, josta olit kiinnostunut, valitsi sovinistin tai rikollisen? Miksi kiinnostuit hänen kaltaisestaan naisesta?

Vai ajatteletko tosissaan, että me naiset kollektiivisesti olisimme sinulle velkaa jotain vain sen takia, että on olemassa niitä naispoloja, jotka syystä tai toisesta uskovat kuvittelevansa muuttaa jonkun rikollisen?

Naiset eivät ole minulle velkaa, mutta miksi en saisi olla katkera , että naiset jostain syystä eivät halua olla kanssani? Aina treffien jälkeen tulee jotain , että olet mielenkiintoinen , mutta.... jne.

Mitä voitat katkeruudella? Se näkyy eleistäsi, ja takaa sen, että et jatkossakaan kelpaa. Omapa valintasi.

Tämä. Sanattomalla viestinnällä on todella suuri vaikutus ihmisten välisissä suhteissa. Jos kulutat suuren osan ajastasi naisten mollaamiseen netissä, polttomerkitset itsesi samalla kun yrität mennä tutustumaan naisiin. Yrität esittää kilttiä ja samalla naisviha velloo alitajunnassasi ja vuotaa käytökseesi niin että vastapuoli haistaa ristiriidan ja tuntee että sinussa on jotain pielessä. Kannattaa ihan oikeasti keksiä jotain muuta ja positiivisempaa sisältöä elämään.

Naiset nyt on todella huonoja lukemaan miehen ajatuksia ja tarkoitusperiä missään

No niin, ja taas vängätään vastaan sen sijaan että yritettäisiin oppia jotain ja muuttaa itselle haitallista käytöstä. Älä sitten usko että sanattomalla viestinällä on erittäin suuri rooli ihmisten välissä suhteissa. Toki se on kaiken tutkimustiedon vastainen väite, mutta jatka vaan entiseen malliin kun se kerran toimii sulla niin hyvin....

Ei ne naiset kyttää sanatonta viestintää kuten sinä. Pelkkää bullia!

*eri

Ei sitä kukaan muukaan kyttää. Se tulee ihan selkärangasta ajattelematta asiaa. 

Jaa selkärangalla ajattelijat.

Vaimoke ei ainakaan huomannut, että olen KP. (edellinen suorasukaisempi versio jäi sensuuriin) Moderaattori parka.

Varmasti huomasi. On nykyään ex.

Tyypillisen mamman limbo. Yrittäisit edes.

Vierailija
485/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä osa kommentoijista kirjoittaa kuin ”naiset” olisi heitä varten ohjelmoitu tietokonepeli, josta saa pímpsaa kun ”tekee kaiken oikein.”

En jaksa kaivaa viestejä, mutta se yksikin kirjoitti, että tulee pettymyksiä, kun ei saa naista vaikkei ole tehnyt yhtään virhettä. Anteeksi mitä?

Tuntuu surulliselta, en usko, että auttaa selittää naisten olevan ihmisiä ja yksilöitä. Toki olen itse kirjoittanut niin vaikka kuinka moneen uliketjuun.

Älä nyt eilen sain lukea täältä yhden insinöörin avautumista siitä miten joutuu hetkellisesti tyytymään yh:oisiin. Oli saanut kohteliaat pakit korkeamman tason naisilta ja luuli pakkien johtuneen väärästä autosta/tuloista. Newsflash: ei johdu.

Jo se että joku tekee tuollaisen tulkinnan kertoo siitä ettei kaikki palikat ole päässä kohdallaan. Ja siitä mitkä on kyseisen miehen omat arvot. Narsistinen ihminen arvottaa itse kaiken autoissa ja tuloissa.

Noilla pakin antaneilla naisilla on alkanut narskututka hälyttämään, eikä itse insinööri tajunnut sitä :D

Naisen vaisto on eittämättä maailman erikoisin tutkamalli. Äärettömän tarkka ja silti suurinosa naisten muodostamista parisuhteista ajautuvat onnettomiksi, missä toinen tai molemmat pahoinvoivat.

Kemiaa pläp pläp plää. Naisen vaisto pläp pläp plää. Tutka pläp, pläp, plää!

Viisi vuotta ja naisen hakema ero. Missä vaisto, missä kemia, tai tutka?

Vierailija
486/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää paskaa sukupuoleni toimesta suollettu taas. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia surkimuksia.

Vierailija
487/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sieltä meiltä tulikin linjoille oppikirjamainen tuontivaimon aviomies! Mitään näistä ei tarvita niin kauan kun raha juoksee liitossa/suhteessa. Jatka samaan malliin, jotta vaimoke pysyy tyytyväisenä ;)

Vierailija
488/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt että parisuhde on helppo laji edes silloin kun synkkaa hyvin. Silti tän palstan miehet on selvästi osoittanut että tutka on toiminut ja naiset ovat onnistuneet välttämään heidät. 

Vierailija
489/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää paskaa sukupuoleni toimesta suollettu taas. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia surkimuksia.

Toimesta...

Vierailija
490/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso muna alottajalla on?

On tesmattu fakta että munanpituus suoraan korreloi mm. useimpiin maskuliinisuuden piirteisiin.

Jos sul on minimuna, toivoa ei ole, kannattaa suorittaa sukupuolenvaihtoleikkaus tai vaihtoehtoisesti kys. Jos iso muna(mitä epäilen suuresti) käy salil, parturis, selaa red pill.

JVG tiivisti asian erinomaisesti eräässä räbä biisissään.

"Mun muna on I S O,

mä flexaan muna kädes J V G"

Vierailija
491/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna Mies kirjoitti:

Miten iso muna alottajalla on?

On tesmattu fakta että munanpituus suoraan korreloi mm. useimpiin maskuliinisuuden piirteisiin.

Jos sul on minimuna, toivoa ei ole, kannattaa suorittaa sukupuolenvaihtoleikkaus tai vaihtoehtoisesti kys. Jos iso muna(mitä epäilen suuresti) käy salil, parturis, selaa red pill.

JVG tiivisti asian erinomaisesti eräässä räbä biisissään.

"Mun muna on I S O,

mä flexaan muna kädes J V G"

Jälleen kerran. Vähän kuten rahakin uppoaa vaan tiettyihin naisiin 🙄

Vierailija
492/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on todella kova paikka että aikuisella ihmisellä ei ole ollut kontakteja toiseen sukupuoleen tai edes omaan, niin miksi sille asialle ei olla valmiita tekemään mitään? Ilmeisesti ei kuitenkaan ole tarpeeksi kova paikka? Asenne on sataa prosenttia lähestyvällä todennäköisyydellä se että vängätään kaikkia ehdotuksia vastaan. Maailman pitäisi muuttua heidän mieleisekseen, ei näiden miesten sopeutua maailmaan.

Laita jtn ehdotuxii

Vierailija
493/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niille sanottu moneen kertaan, että hankkii ystäviä, harrastuksia, ammatin ja työn.

Ja muuttaa pois äidin luota.

Mutta se vaan vänisee täällä, vuodesta toiseen.

Vierailija
494/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niille sanottu moneen kertaan, että hankkii ystäviä, harrastuksia, ammatin ja työn.

Entä kun on tehnyt nuo kaikki ja ei naisia vieläkään kiinnosta yhtään? 

Vierailija
495/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, se jolla on ystäviä löytää parisuhteenkin, jos haluaa.

Vierailija
496/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystäviä hankitaan.

Vierailija
497/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille? Missä heihin tutustut ja mihin tutustuminen yleensä tyssää? Emme voi auttaa ellemme tiedä. Tuo, mitä edellä lueteltiin on olennaista (ystävät, harrastukset, ammatti, työ, asunto), mutta sen lisäksi pitää olla sitä jotain, mitä juuri joku tietty nainen elämänkumppanissaan etsii. Ja sinä hänessä.

Vierailija
498/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sitä on sanoa näkemättä. Jos henkilö on kovin vaikeasti pariutuvaa laatua silloin täytyy joko altistaa itsensä tosi suurelle määrälle uusia tuttavuuksia. Tai sitten kysyä joltain mikä mättää ja sitten yrittää tehdä asialle jotain. Esim niin että profiilissa suoraan ilmaisee ongelman sen sijaan että yrittäisi piilotella sitä. 99,99 naisista ei tykkäisi mutta jos etsinnässä on vain se yksi joka tykkää tai on itse samanlainen.

Vierailija
499/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ystäviä hankitaan.

Mene mukaan toimintaan jossa on samanhenkistä porukkaa. Lue oppaita ihmisille joilla on huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
500/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Onneksi vika on TÄYSIN naisissa.

Livenä jos yritän lähestyä naisia, niin nauretaan päin naamaa ja käsketään painumaan helvetin kauas. Vaikka olen absolutisti enkä polta, en silti kelpaa kenellekään. En hakkaa naisia enkä ketään muutakaan, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaikille ystävällinen.

Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla.

Millä tavoin "lähestyt" naisia, jos reaktio heiltä on käskeä sinun painumaan helvetin kauas? Mitkä ominaisuudet ja käytöstyylit siihen on syynä? Vai oliko sun pointti, että jos lähestyisit naisia tupakka suussa, viinaa juoden ja heitä hakaten, he kiinnostuisivat sinusta? Mutta kun lähestyt selvinpäin, etkä hakkaa heitä, käskevät he painua helvetin kauas? Kai tiedät, ettei sinua usko idioottikaan.

On aivan normaalia käytöstä naisilta halveksia, ilkeillä, pummata ja haastaa riitaa ventovieraiden kanssa.

Muistan kun olin käynyt saunassa, laittanut ykköset päälle, tukka oli hyvin ja kello näkyi. Kymmenen vuoden urheilu oli muovannut sopusuhtaisen ja lihaksikkaan vartalon. Hymy oli hilpeä ja naama pahimmillaankin keskinkertainen ja exää ei enää surra. Saldo riittää. Tyylikäs, raamikas ja hauska, kyllä nyt oma kulta löytyy.

Ei kun kavereiden kanssa baariin, meno oli hyvä ja odotuksen korkealla.

Aikani katselin naisia ja eräs nainen "kurkisteli" minua ja sitten katseli lattiaan. Ja sama uudestaan. Hymyili hitusen. Kivan näköinen, hyvä naama, hyvä kroppa ja aika tyylikäs vielä. Ei mikään supermalli, mutta kyllä hänen kanssaan olisi hauska kulkea julkisella paikalla.

Ei kun puhumaan naiselle, lähestyminen rauhalliseen tahtiin hieman etuviistosta. Iloinen hymy ja reippaasti avamaan: "No hei vain! Miten ilta on lähtenyt käyntiin?".

Ja mitä sitten tapahtui?

Nainen näyttää siltä, että oksentaa kohta kengilleen. Ja sanoo, että "Hyi *****! Mitä ******* sä siihen tuut pyörimään?!!"

Minulta loksahti leuka auki ja sain siitä hyvästä kuulla kasan uusia loukkauksia ja törkeyksiä. Olin hitusen järkyttynyt.

Seuraavan puolen vuoden tulokset olivat samanlaisia (yhtä naista lukuunottamatta). Ihan paikasta tai naisesta riippumatta.

Sitten kun en enää ollut erityisen aktiivinen, naisia tule pummimaan juotavaa. Ja nimenomaan pummimaan, seura ei kiinnostanut edes sen juoman juomisen aikaa.

Sitten minua ei enää kiinnostanut muu kuin kaljan juominen ja kavereiden kanssa puhuminen. Naiset saivat olla täysin rauhassa epätoivotuilta katseilta ja lähestymisiltä.

Kaikki ovat onnellisempia, eikös?

No ei tietenkään!

Naisia tulee aktiivisen aggressiivisesti haastamaan riitaa noin kerran iltaan.

Ensikommentteina "Mikä ***** sä luulet olevasi?" sekä "Sä nyt mitään naista tosiaankaan mistään saa, ***** ******!" ja "Et sä tajuu, että mua ei tosiaankaan kiinnosta?!". 

Seuraavassa, naisoletetun ivalliseksi tarkoitetussa kommentissa on koko ongelman avain.

"Vai oliko sun pointti, että jos lähestyisit naisia tupakka suussa, viinaa juoden ja heitä hakaten, he kiinnostuisivat sinusta? Mutta kun lähestyt selvinpäin, etkä hakkaa heitä, käskevät he painua helvetin kauas?"

No melkein oikein, olette te naiset varsinaisa epeleitä.

Tähän ei voi vastata muuta kuin että omakuvasi on luultavasti joiltain osin vääristynyt. Näet siis itsesi, olemuksesi ja käytöksesi eri silmin kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi