Kuinka monta kertaa lapsesi tai sinä olette hiihtäneet
Kommentit (17)
Viimeksi hiihdin koulussa kun oli pakko. Aikaa tästä on yli 40 vuotta.
Viimeisestä hiihtokerrasta on ainakin toistakymmentä vuotta aikaa. Menee vielä toinenkin mokoma.
Lapseni ovat viimeksi hiihtäneet armeijassa muutama vuosi sitten. Nuorempi on luistellut ehkä viime talvena, luulisin. Itse olen hiihtänyt viimeksi noin 15 vuotta sitten ja luistellut vähän sen jälkeen. Että joo, vielä tälle talvelle kilsat alle 1000, reilusti alle.
Viimeksi olen hiihtänyt koulussa pakosta joskus kasarin alkukuvuosina. Sen jälkeen olen säästynyt siltä kidutukselta.
Pyöreät nolla. Syyt: ei ole ollut lunta (pk-seutu) eikä ole suksiakaan.
Lapset ovat luistelleet kolmasti ja hiihtäneet kahdesti. Itse en ole kumpaakaan vielä kertaakaan. Eilen ostin kyllä uudet sukset. Keski-Suomessa ollaan ja hiihtolomalla pohjoiseen hiihtämään.
Luisteltu on muutamaan kertaan. Hiihtokelit ehti mennä ennen kuin saatiin sukset esille, mutta eiköhän vielä ehditä.
0. Ei ole ollut hiihtokelejä täällä Turussa, eikä suoraan sanottuna edes haittaa.
Luisteltu kyllä on, hallissa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi hiihdin koulussa kun oli pakko. Aikaa tästä on yli 40 vuotta.
Sama, tosin mulla aikaa vasta 13 vuotta
Luojan kiitos viimeiseen viiteentoista vuoteen ei olla hiihdetty metriäkään. Lapsilla ei edes ole hankittu suksia. Terkut länsirannikolta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen hiihtänyt koulussa pakosta joskus kasarin alkukuvuosina. Sen jälkeen olen säästynyt siltä kidutukselta.
Samis.omalla kohdalla tämä ajoittuu vuoteen 1983, jolloin piti raahata sukset kolme kertaa kouluun.
Naapuri varasti sukset. En oo hiihtänyt. Olivat lukitusta kellarista kadonneet, mutta ei niissä ollut siteitä, eikä mulla ole monoja, joten menetys ei ollut suuri.
Olen siis vain pyöräillyt. Laitoin talvikumit fillariin alle.
Zinccis
Joka viikonloppu hiihdän baarista toiseen.