Onko surkeaa jos 50v synttärit laivalla
Kommentit (14)
Ei, ne on sinun juhlasi, joten tee niistä itsesi näköiset.
Risteily kiva. Varsinkin jos harvoin käy. Itsellä jo 5v aikaa.
On. Tulen helposti pahoinvoivaksi, jos se laiva lähtee rannasta aavalle merelle. Jos taas laiva on rannassa koko juhlan ajan (ravintolalaiva), ei ongelmia. Kumpikin koettu.
Millainen laiva kirjoitti:
On. Tulen helposti pahoinvoivaksi, jos se laiva lähtee rannasta aavalle merelle. Jos taas laiva on rannassa koko juhlan ajan (ravintolalaiva), ei ongelmia. Kumpikin koettu.
Ota pahoinvointilääke. On tabletteja, rannekkeita ja nappeja korvan taakse. Toimivat. Turha kärsiä moisesta.
Ja ihan ok järkätä juhlat laivalla jos vieraatkin sen henkisiä. Esim. mun vanhemmat eivät sinne lähtisi, osalla kavereista pieniä lapsia = hoito-ongelma jne.
Olen vierestä katsellut oikein onnistuneita 50v -juhlia laivalla.
Päivänsankari sai tyylikkään kävelykepin, maljoja nostettiin eikä kukaan ollut samantien pyllyt olalla.
Se on hyvä ja sopii just viiskymppisille.
On tietysti, koska syntymäpäivien vieton ymmärtää lähinnä < 10 vuotiailla.
Syksyllä tulee 50 täyteen enkä aio sitä viettää millään lailla. Korkeintaan lähden nuotiolle paistamaan makkarat.
Millainen laiva kirjoitti:
No sitten ap ei ehkä kutsu sinua.
Ei ole surkeaa! Itse en varmaan halua juhlia omia 5-kymppisiäni mitenkään, joten siihen verrattuna risteily on varsin kunnianhimoinen juhlimistapa.
Mitä sitä juhlimaan kun alamäki alkaa. Ja se alkaa varmasti kun täyttää 50.
Sellainen olisi hauska, että vuokraisi vanhanajan purjelaivan.