Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihdutetaan järkevästi?

Vierailija
10.01.2020 |

Tänään olen syönyt banaani puolukka smoothieta. Ja näkkileipää tomaatilla. Nälkä on kova. Sanokaas jotain vinkkejä. Haluaisin laihtua mutten nähdä nälkää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan noin. Suosittelen elämäntapamuutosta ja rentoa painonhallintaa, se auttoi minua laihtumaan.

Vierailija
2/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi olet lihonut. Elämäntapojesi takia. Niitä muuttamalla onnistut. Aiotko syödä banaanimössöä joka päivä loppuelämäsi? Laihduttamalla ei laihdu, ainoastaan muuttamalla elintavat pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutan myös ja olen tällä tavalla tiputtanut 25kg. Ruoat toki vaihtelee mutta ateriatyyli on sama. Tässä tämän päivän ateriat. Pastat, perunat, leivät ja todella hiilihydraattipitoiset hedelmät jätän muille.

Aamu: kreikkalaista jogurttia, kourallinen pähkinöitä, mustikoita. Kahvi kuohukermalla.

Lounas: Salaatti, n. 250g savulohta, oliiviöljyä.

Päivällinen: 300g ruusukaalia, 200g parsakaalia, 2 lihamakkaraa (itsetehty riistan ja sianlihan sekoituksesta), n. 70g raejuustoa.

Tomaattia ja kurkkua. Valkosipulimajoneesia.

Vierailija
4/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas proteiini puuttuu

Vierailija
5/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista kitudieettiä jaksat maksimissaan pari päivää ennen kuin sorrut ahmimaan. Syö ihan kunnon aterioita ja pyri maksimissaan 500 kalorin vajeeseen energiantarpeeseesi verrattuna.

Vierailija
6/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutan karppaamalla. Itseni olen lihottanut pääasiassa leivällä ja sipseillä. Enää en niitä syö. Aamun käynnistän paistetulla munalla lisukkeineen tai rasvakahvilla. Ei ole nälkä tunteihin. Iltapäivällä syön sitten jotain ketoruokaa. Tänään tein ketoronilaatikkoa eli vähän kuin makaronilaatikko, mutta makaronin sijaan kukkakaalia ja paljon juustoja ja kermaa sekaan. Illalla syön pähkinöitä. Runsas rasva pitää nälän poissa. Hiilihydraattia syön mahdollisimman vähän.

Jos on nälkä niin kananmunaa voi syödä ylimääräistä tai sitten otan vähän pähkinöitä.

Vierailija
7/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä riittävästi proteiinia, hyviä rasvoja ja vähemmän hiilihydraattia.

Mun päiväni tänään; aamupala(rahka, chian siemeniä, rouhittua hamppua, auringonkukansiemeneniä, purkki rahkaa), päivällinen pihvi, kukkakaalia ja parsakaalia, loraus oliiviöljyä ja kourallinen pähkinöitä, lounas kanafile, kasviksia  300 gr, loraus öljyä ja illlalla varmaan vielä raejuustoa ja marjoja.

En halua käyttää hirveästi aikaa ruuan laittamiseen enkä ole mikään hifistelijä, mulle ruoka on vain polttoainetta.

Vierailija
8/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutan karppaamalla. Itseni olen lihottanut pääasiassa leivällä ja sipseillä. Enää en niitä syö. Aamun käynnistän paistetulla munalla lisukkeineen tai rasvakahvilla. Ei ole nälkä tunteihin. Iltapäivällä syön sitten jotain ketoruokaa. Tänään tein ketoronilaatikkoa eli vähän kuin makaronilaatikko, mutta makaronin sijaan kukkakaalia ja paljon juustoja ja kermaa sekaan. Illalla syön pähkinöitä. Runsas rasva pitää nälän poissa. Hiilihydraattia syön mahdollisimman vähän.

Jos on nälkä niin kananmunaa voi syödä ylimääräistä tai sitten otan vähän pähkinöitä.

Tota rasvakahvia moni hehkuttaa =)

kuulostaa vaan ihan kammottavalta

Vierailija
9/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista kitudieettiä jaksat maksimissaan pari päivää ennen kuin sorrut ahmimaan. Syö ihan kunnon aterioita ja pyri maksimissaan 500 kalorin vajeeseen energiantarpeeseesi verrattuna.

Kalorit riippuu rasvattomasta painosta joka taatusti on pienempi kuin tuo luulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan