Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys ateriakorvike patukoista

Vierailija
10.01.2020 |

Montako päivää voi syödä vain ateriakorvike patukoita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin jaksaa sitä, että maha on kippurassa. Ehkä jossain apokalypsissä ne vielä menevät kun elimistö käy muutenkin säästöliekillä.

Vierailija
2/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla 'voi'? Voihan niitä syödä vaikka maailman tappiin mutta ei se kovin terveellistä ole. Itse tuskin voisin saada yhtä patukkaa enemmän alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aivan sama syökö patukoita vai keittoja? Mä tykkään patukoista

AP.

Vierailija
4/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP.

Ei ole sama. Ne keitot on VLCD tuotteita, joita pelkästään syömällä ihminen menee ketoositilaan ja näläntunne häviää muutamassa päivässä. Ja kaloreita tulee vain noin 500-600 kcal / pv.

Ateriankorvikepatukoissa on paljon enemmän sekä kaloreita että hiilihydraatteja, joten niillä ei laihdu yhtä nopeasti eikä varsinkaan mene ketoosiin. Siksi nuo toimivatkin parhaiten yksittäisten aterioiden korvaamiseen eikä pelkästään nautittuna kuuriksi. 

Vierailija
5/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Ei ole sama. Ne keitot on VLCD tuotteita, joita pelkästään syömällä ihminen menee ketoositilaan ja näläntunne häviää muutamassa päivässä. Ja kaloreita tulee vain noin 500-600 kcal / pv.

Ateriankorvikepatukoissa on paljon enemmän sekä kaloreita että hiilihydraatteja, joten niillä ei laihdu yhtä nopeasti eikä varsinkaan mene ketoosiin. Siksi nuo toimivatkin parhaiten yksittäisten aterioiden korvaamiseen eikä pelkästään nautittuna kuuriksi. 

Kummassakin on noin 160

kcal

AP.

Vierailija
6/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi syömisen lisäksi tunkea myös peppuun.

Sinccis

Vierailija
7/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Kummassakin on noin 160

kcal

AP.[/quote

Joo esim. Cambridgella on sellaisia patukoita, jotka on tarkoitettu nimenomaan VLCD dieettiin ja jotka vastaa pussipirtelöitä ja keittoja täysin ravintosisällöltään. Näitä tai muun merkkisiä vastaavia voi käyttää kyllä.

Mutta sittten kauppojen Nutrilett patukat esimerkiksi ei ole VLCD tuotteta, niissä on yli 200 kcal / patukka ja pitäisi syödä 5 kpl / päivä jos korvaisi kaikki ateriat niillä jolloin kaloreita tuleekin jo sen verran ettei ketoositilaa tule.

Vierailija
8/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, ne on kemiallisesti tuotettua kuollutta mössöä. Älkää ihmeessä syökö ainakaan ainoana ravintona! Joudutte ojasta allikkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme