Palstajyuoppot, mitä lasissa? Vai vieläkö töissä mutta jo "kutkuttaa"?
Itsellä vielä pari tuntia töissä mutta naukkailen jo. Ei moni arvaisi että tässäkin ammatissa pystyy kyllä jos haluaa.
Pakon edessä sattuneesta syystä kirkkaita vaikka tykkään enmmän viinistä
Kommentit (9)
Colajuomaa, kossulla lantrattuna. Siivoa samalla, tai ainakin luulen niin, ja palstalla provoilen tietty.
Tipaton tammikuu, joten juon lähinnä vissyä hanaveden lisäksi.
Kaljapurkki on kädessä. Kohta kyllä meen ja ostan viintä kun ei ole tullut punkkua maisteltua pitkilleen.
Vichyä. Tässä aamupalaa virittelen. Tuli eilen juopoteltua, tänään ei jaksa. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Punkkua lasissa. Etätyö rules!
Prkl, ei huono idea! Taytyy huolehtia etta etatyopaivat ovat tasta lahtien perjantaisin.
Teen silloin paaasiallisesti markkinoinnin piiriin kuuluvia hommia, sisallontuotantoa jne joka tapauksessa, pikku hutikassa voisin jopa olla entista luovempi! :D
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkua lasissa. Etätyö rules!
Prkl, ei huono idea! Taytyy huolehtia etta etatyopaivat ovat tasta lahtien perjantaisin.
Teen silloin paaasiallisesti markkinoinnin piiriin kuuluvia hommia, sisallontuotantoa jne joka tapauksessa, pikku hutikassa voisin jopa olla entista luovempi! :D
Näin! Minä teen projektitöitä etätyönä ja eihän niitä kukaan ilman pikkuhutikkaa pysty tekemään ja järjissään säilymään :D Kun ajoissa aloittaa vaikka viinillä, niin siitä sitä voi luistella pikkuhiljaa iltaa kohti mukavassa nousussa.
T: se, jolle vastasit
Työttömänä syrjäytyneenä luuserina voi onneksi korkata jo aamuneljältä. Nyt on mennyt jo kossupullo.
Harmi vaan että kolmenkympin jälkeen on krapulat käyneet sellaisiksi että oikeasti tuntuu että pumppu pettää/jos nukahtaa niin kuol ee. Painoakin vaan 49kg.
Toissa ja tietysti odotan etta paasen kotiin. Olen autolla.
Kotona sitten ehka ensin yksi olut ja sitten punaviinia ja tapaksia.