Kerro tähän yhdellä lauseella asia mikä sinua surettaa/ahdistaa. Puhdistan ongelmaa ja se voi helpottua (en lupaa että poistuu)
En kerro sen enempää enkä väittele asiasta, käytän erästä parannustekniikkaa. Ei ole vahingollista ja ei ole ”henkivaltoja” vaan olen kristitty. 20 ensimmäistä ehdin käsitellä.
Kommentit (42)
Et siis poista ongelmaa vaan ongelman aiheuttamaa ahdistusta? Miten voi itse oppia?
Aikaansaamattomuus, ja syyllisyyden tunne sen vuoksi kun asiat jäävät töissä ja kotona hoitamatta.
Jatkuva huoli rakkaitteni puolesta, pelottaa, ahdistaa, masentaa.
Pitäisi hakea töitä, joudun pakottamaan itseni, mieli vetää muuhun jota jostain syystä pidän tärkeämpänä. Motiivi hakea työtä läheisen arvostelu ja kysely todennäköisesti pian. Hän ei tunnu ymmärtävän minua vaan katsoo asioita vain ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Et siis poista ongelmaa vaan ongelman aiheuttamaa ahdistusta? Miten voi itse oppia?
Vaatii alkuun vähän ponnistelua mutta voi opetella itsekin. Kurssilla toki oppii paremmin mutta voi aloittaa itse lainaamalla kirjastosta kirjan, esim Joe Vitale on kirjoitttanut kirjoja. Menetelmä on nimeltään ho’oponopono.
Ap
Pliis pliis pyydän auta, minun hampaani. Toivon että ne parantuisi hyviksi, uskon Jumalaan ja olen pyytänyt apua, en tiedä mikä niissä on taustalla. Mikä on se juurisyy.
Vasemman jalkani, erityisesti sen varpaiden jatkuva kipu, joka haittaa liikkumista.
Nyt en ehdi tällä erää enempää, kaikki tähän mennessä tulleet hoidettu. Kiitos! Autoitte samalla minua sillä puhdistan ne samat ajatusket itseltänikin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii alkuun vähän ponnistelua mutta voi opetella itsekin. Kurssilla toki oppii paremmin mutta voi aloittaa itse lainaamalla kirjastosta kirjan, esim Joe Vitale on kirjoitttanut kirjoja. Menetelmä on nimeltään ho’oponopono.
Ap
Tästä tuli mieleen Hessu Hopo ja hoponpoppoo.
Oho, vai hoponopono ...... ei taida olla kovin kristillistä. Ei kiitos apua kuitenkaan. Hyvä että lähdit. Ja "ei vahingollisia henkivaltoja" juu juu. Rukoilen Jeesusta kaikkien ketjuun tulleiden ongelmien takia ja sitä ettei oudot henkivallat vahingoita ihmisiä.
Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTästä tuli mieleen Hessu Hopo ja hoponpoppoo.
Itelle tuli mieleen höpönpöpö. Aika kuvaava nimi.
Vierailija kirjoitti:
Oho, vai hoponopono ...... ei taida olla kovin kristillistä. Ei kiitos apua kuitenkaan. Hyvä että lähdit. Ja "ei vahingollisia henkivaltoja" juu juu. Rukoilen Jeesusta kaikkien ketjuun tulleiden ongelmien takia ja sitä ettei oudot henkivallat vahingoita ihmisiä.
Tässä on todellinen auttaja ihan sama Jumala johon uskot, ole huoleti. Nimi tulee havaijin kielestä ja tarkoittaa jonkun korjaamista (haitallisen ajatuksen tai uskomuksen siis). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTästä tuli mieleen Hessu Hopo ja hoponpoppoo.
Itelle tuli mieleen höpönpöpö. Aika kuvaava nimi.
Saat olla olla ilman muuta tätä mieltä :) ap
Kehoni on sairas, muttei syytä löydy sekä adhd:seni ei löydetä sopivaa lääkettä, mutta se voi johtua piilevästä masennuksesta, joka johtuu sairaasta kehosta, jep oravanpyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todellinen auttaja ihan sama Jumala johon uskot, ole huoleti. Nimi tulee havaijin kielestä ja tarkoittaa jonkun korjaamista (haitallisen ajatuksen tai uskomuksen siis). Ap
Tuota , sanot olevasi kristitty niin pyydä itsellesi henkien erottamisen armolahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kehoni on sairas, muttei syytä löydy sekä adhd:seni ei löydetä sopivaa lääkettä, mutta se voi johtua piilevästä masennuksesta, joka johtuu sairaasta kehosta, jep oravanpyörä.
No kiva taas myöhästyin, onnistun aina epäonnistumaan.
MAISA Et tule KOSKAAN, et enää KOSKAAN saamaan ihmisten sympatioita tai arvostusta itsellesi, jos nyt niitä koskaan kenelläkään järkevällä hyväntahtoisella ihmisellä on sinua kohtaan ollut. Vaikka kuinka lisäilisit kuvia tisseistä ja hulppeasta elämästäsi muista aina se, että olet suosittu siksi ja VAIN siksi, että ihmiset haluavat viihdettä ja naurua elämään ja jotkut varmasti myös tuntea itsensä paremmiksi ihmisiksi ja siihen ei paljoa vaadita
Exäni jätti minut ja menetin ydinperheen