Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tähän yhdellä lauseella asia mikä sinua surettaa/ahdistaa. Puhdistan ongelmaa ja se voi helpottua (en lupaa että poistuu)

Vierailija
10.01.2020 |

En kerro sen enempää enkä väittele asiasta, käytän erästä parannustekniikkaa. Ei ole vahingollista ja ei ole ”henkivaltoja” vaan olen kristitty. 20 ensimmäistä ehdin käsitellä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni jätti minut ja menetin ydinperheen

Vierailija
22/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis poista ongelmaa vaan ongelman aiheuttamaa ahdistusta? Miten voi itse oppia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansaamattomuus, ja syyllisyyden tunne sen vuoksi kun asiat jäävät töissä ja kotona hoitamatta.

Vierailija
24/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva huoli rakkaitteni puolesta, pelottaa, ahdistaa, masentaa.

Vierailija
25/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi hakea töitä, joudun pakottamaan itseni, mieli vetää muuhun jota jostain syystä pidän tärkeämpänä. Motiivi hakea työtä läheisen arvostelu ja kysely todennäköisesti pian.  Hän ei tunnu ymmärtävän minua vaan katsoo asioita vain ulkoisesti.

Vierailija
26/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis poista ongelmaa vaan ongelman aiheuttamaa ahdistusta? Miten voi itse oppia?

Vaatii alkuun vähän ponnistelua mutta voi opetella itsekin. Kurssilla toki oppii paremmin mutta voi aloittaa itse lainaamalla kirjastosta kirjan, esim Joe Vitale on kirjoitttanut kirjoja. Menetelmä on nimeltään ho’oponopono.

Ap

Vierailija
27/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja rahaongelmat

Vierailija
28/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis pliis pyydän auta, minun hampaani. Toivon että ne parantuisi hyviksi, uskon Jumalaan ja olen pyytänyt apua, en tiedä mikä niissä on taustalla. Mikä on se juurisyy.

Vierailija
29/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemman jalkani, erityisesti sen varpaiden jatkuva kipu, joka haittaa liikkumista.

Vierailija
30/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehdi tällä erää enempää, kaikki tähän mennessä tulleet hoidettu. Kiitos! Autoitte samalla minua sillä puhdistan ne samat ajatusket itseltänikin. Ap

Vierailija
31/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii alkuun vähän ponnistelua mutta voi opetella itsekin. Kurssilla toki oppii paremmin mutta voi aloittaa itse lainaamalla kirjastosta kirjan, esim Joe Vitale on kirjoitttanut kirjoja. Menetelmä on nimeltään ho’oponopono.

Ap

Tästä tuli mieleen Hessu Hopo ja hoponpoppoo.

Vierailija
32/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vai hoponopono ...... ei taida olla kovin kristillistä. Ei kiitos apua kuitenkaan. Hyvä että lähdit. Ja "ei vahingollisia henkivaltoja" juu juu.  Rukoilen Jeesusta kaikkien ketjuun tulleiden ongelmien takia ja sitä ettei oudot henkivallat vahingoita ihmisiä.

Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.

Vierailija
33/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itelle tuli mieleen höpönpöpö. Aika kuvaava nimi.

Vierailija
34/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, vai hoponopono ...... ei taida olla kovin kristillistä. Ei kiitos apua kuitenkaan. Hyvä että lähdit. Ja "ei vahingollisia henkivaltoja" juu juu.  Rukoilen Jeesusta kaikkien ketjuun tulleiden ongelmien takia ja sitä ettei oudot henkivallat vahingoita ihmisiä.

Tässä on todellinen auttaja ihan sama Jumala johon uskot, ole huoleti. Nimi tulee havaijin kielestä ja tarkoittaa jonkun korjaamista (haitallisen ajatuksen tai uskomuksen siis). Ap

Vierailija
35/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni syöpä ahdistaa.

Vierailija
36/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itelle tuli mieleen höpönpöpö. Aika kuvaava nimi.

Saat olla olla ilman muuta tätä mieltä :) ap

Vierailija
37/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni on sairas, muttei syytä löydy sekä adhd:seni ei löydetä sopivaa lääkettä, mutta se voi johtua piilevästä masennuksesta, joka johtuu sairaasta kehosta, jep oravanpyörä.

Vierailija
38/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on todellinen auttaja ihan sama Jumala johon uskot, ole huoleti. Nimi tulee havaijin kielestä ja tarkoittaa jonkun korjaamista (haitallisen ajatuksen tai uskomuksen siis). Ap

Tuota , sanot olevasi kristitty niin pyydä itsellesi henkien erottamisen armolahjaa.

Vierailija
39/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoni on sairas, muttei syytä löydy sekä adhd:seni ei löydetä sopivaa lääkettä, mutta se voi johtua piilevästä masennuksesta, joka johtuu sairaasta kehosta, jep oravanpyörä.

No kiva taas myöhästyin, onnistun aina epäonnistumaan.

Vierailija
40/42 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAISA Et tule KOSKAAN, et enää KOSKAAN saamaan ihmisten sympatioita tai arvostusta itsellesi, jos nyt niitä koskaan kenelläkään järkevällä hyväntahtoisella ihmisellä on sinua kohtaan ollut. Vaikka kuinka lisäilisit kuvia tisseistä ja hulppeasta elämästäsi muista aina se, että olet suosittu siksi ja VAIN siksi, että ihmiset haluavat viihdettä ja naurua elämään ja jotkut varmasti myös tuntea itsensä paremmiksi ihmisiksi ja siihen ei paljoa vaadita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän