Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi viikonlopuksi mökilleen vaikka emme ole vielä edes tavanneet

Vierailija
10.01.2020 |

Mies on kyllä luotettavan oloinen, mutta lähinnä mietin että onko taustalla vain seksiseuran hakeminen. Nyt en tiedä uskallanko lähteä heti noin pitkälle reissulle. Onko tämä ihan tavanomainen ensitapaaminen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska idea. Ehditte kyl mökkeilee myöhemmin jos kaikki tuntuu hyvältä. Toisaalta olen ollut ekoilla treffeillä joissa ollu seksi agendalla vähän vaihtelevalla kokemuksella, et kyl aika monet naiset näitä sopii ja useimmat ihmiset on varmaan ihan kunnollisia. Yks ilta oli elämäni parhaita mutta sitte mahtu sellainenkin että pieni morkkis tuli. Nykyään en yhden yön juttuja harrasta.

M30

Onko oletusarvo siis että mökillä harjoitetaan haureutta eikä muuta? Vai mitä nää höpinät nyt on?

N28

Vierailija
22/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naisille luontaista tuollainen hysteria. Itse miehenä lähtisin ilomielin jonkun tsirbun möksälle, mutta turha toivo että minua kukaan pyytäisi :(

Vielä hullumpaa olis jos tsirbuna kutsuis jonku äijänmöllin mökilleen ensitreffeille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska idea. Ehditte kyl mökkeilee myöhemmin jos kaikki tuntuu hyvältä. Toisaalta olen ollut ekoilla treffeillä joissa ollu seksi agendalla vähän vaihtelevalla kokemuksella, et kyl aika monet naiset näitä sopii ja useimmat ihmiset on varmaan ihan kunnollisia. Yks ilta oli elämäni parhaita mutta sitte mahtu sellainenkin että pieni morkkis tuli. Nykyään en yhden yön juttuja harrasta.

M30

Onko oletusarvo siis että mökillä harjoitetaan haureutta eikä muuta? Vai mitä nää höpinät nyt on?

N28

No oma kokemus on että aikuisten treffeillä voidaan harrastaa haureutta tai sitten ei, kaikki riippuu tilanteesta. Mutta jos sovitaan treffit kotiin tai mökille niin kyllä siinä seksin mahdollisuus käy mielessä vaikka sitä ei eksplisiittisesti ilmastaisi. Tietty sellanen mies on tyhmä joka odottaa seksiä, mutta mökillä on ainakin aika ja paikka toisin kuin julkisella paikalla.

Vierailija
24/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

N28

Ainakin olisi varsin tyhmää olettaa, että ei harjoiteta. 

Vierailija
25/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallinen tilanne jos ei yhtään synkkaa ja olette jossain mökillä kahdestaan. Vaikka ei olisitse mitään pelättävääkäån.

Jos haluaisit lähteä pois et pääse kuin taksilla, ellei mies halua kuskata.

Toisaalta et myöskään yhtää tunne miestä, ei kannata mennä ensimmäiseksi mökille kun ei tiedä mikä on motiivi. No ensiksi tulee aikuisena mieleen, että haluaa myös seksiä siellä.

Sanot, että kiitos kutsusta mutta haluat ensin tavata lyhyemmillä treffeillä.

En myöskään kutsuisi kotiini, jossain yleisellä paikalla mieluummin.

Onko joku oletus että nainen ei mene autolla?

No mulle se on oletus. Itse en lähtisi omalla autolla seikkailemaan jonnekin helkkarin kuuseen jossa en ole edes ennen käynyt.

Toisaalta turhaa mennä kahdella autolla peräkkäin jos mies on itse kuitenkin sinne menossa omalla autollaan. Jos mies on kutsunut myös hommaa kyydin. Mutta ei siis ekoilla treffeillä.

Oletus siis, itse en edes lähtisi ekoille treffeille sinne, en autolla enkä millään muullakaan.

Tuossahan juuri joku nainen kertoi, että mies ei edes vaivautunut tien varteen vaikka nainen soitti tulevansa. Sai hakea ja etsiä itse mökille ja mies istui siellä rauhassa odottelemassa.

Jatkossa sitten ei koskaan hakenut vaan "oletti" naisen aina itse sinne tulevan, vaikka katsastamattomalla autolla.

Miksi naisen pitäisi nähdä vaivaa, jotta tapaaminen toteutuu jos mieskään ei yhtään tee sen hyväksi mitään muuta kuin pitää naista itsestään selvänä tapauksena?

Tulee jos tulee, jos ei tule niin ei se mitään.

Vierailija
26/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin miehelle viestiä että en lähde mökille mutta kahvilassa tapaaminen ok. Mies totesi että sekin passaa:)

-ap

Vierailija
27/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitoin miehelle viestiä että en lähde mökille mutta kahvilassa tapaaminen ok. Mies totesi että sekin passaa:)

-ap

Tämä hyvä, ja miehen pisteetkin siinä nousi :) (ellei ala vielä kahvilla vänkäämään...)

Vierailija
28/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti naisille luontaista tuollainen hysteria. Itse miehenä lähtisin ilomielin jonkun tsirbun möksälle, mutta turha toivo että minua kukaan pyytäisi :(

Niin, sehän onkin aivan sama asia. Yleensä mies on fyysisesti vahvempi ja pääsee tilanteesta pois jos "tsirbu" osoittautuukin psykoksi.

Fyysinen vahvuus täysin merkityksentä, jos toinen yllättää ja käyttää asetta. Viimeistään nukkumaan mennessä ei voi tietää herääkö enää. 

Epätavallinen treffi-idea, joskaan ei ennenkuulumaton. Itse miettisin riskejä sekä, entä jos yhdessä ei synkkaa yhtään. Rikoksen uhriksi joutminen mahdollista, toki epätodennäköistä. Paljon todennäköisempää, että toisen seura ei kiinnostakaan yhtään ja perjantaina tekisi jo mieli lähteä kotiin.

Vierailija
29/29 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 100% varmuudella mies seisoisi valmiiksi saunan ovella saunapyyhe keulien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän