Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jupisevani usein ärtyneenä "hiton teinit", tämä on kamalaa, en tahdo muuttua teinejä vihaavaksi keski-ikäiseksi!

Vierailija
10.01.2020 |

Help!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vihaat kaikkia teinejä, ainoastaan niitä, jotka on jätetty kasvattamatta. Helpompi olisi vihata niitä vanhempia, jos ne olisivat siinä teinin vieressä kun teini tekee tyhmyyksiä.

Itse en häpeä yhtään olla keski-ikäinen, sillä esim. töissä on tosi rasittavaa opettaa taas uusi kakara talon tavoille ja saada palkakseen keskaria, haistattelua ja mahdollisesti jollain somekanavalla kiukuttelua. Onneksi nämä tapaukset saavatkin potkut aika nopeasti (kotona tuskin asiasta puhutaan ja käsketään ryhdistäytymään vaan kiukutellaan kuinka "herrat" sitä ja "päättäjät" tätä).

Vierailija
2/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole pakko sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää minkäänikäisistä pahanhajuisistA melskaajista.

Vierailija
4/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnonlaki. Teininä jupiset että minusta ei kyllä ikinä tule aikuisena tuollaista ja sitten huomaatkin jupisevasi että nuo nykyajan teinit ovat aivan kauheita, ei kyllä minun nuoruudessani tuollaista ollut😁

Vierailija
5/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihasin teinejä jo teininä.

Vierailija
6/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on luonnonlaki. Teininä jupiset että minusta ei kyllä ikinä tule aikuisena tuollaista ja sitten huomaatkin jupisevasi että nuo nykyajan teinit ovat aivan kauheita, ei kyllä minun nuoruudessani tuollaista ollut😁

Just näin. Näin on ollut aina. Siihen kuuluu myös "mihin tämä maailma oikein on menossa".

Vierailija
7/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työkseni teinien kanssa tekemisissä ja arvostan heitä. Pääosa on fiksumpia kuin me oltiin ikinä.

Vierailija
8/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä peruskoulussa, ala-ja yläaste. Melkein kerta päivään kettuunnun öykkäriteineihin, mutta he ovatkin oma joukkonsa. Suurin osa on melko tavallisia ihmisiä, ja joukossa monta todella fiksua ja valveutunutta yksilöä. Onneksi.