Miten lausutaan LIDL?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lausutaan, ap olet idio.otti? Ap, olet pas.ka? Ap, olet tyh.mä? Ap, oleko koskan ajatellut mitään merkityksellistä?
Tätä sitten saadaan kun hoitolaitoksia suljetaan.
Eli mitä? Esimerkkejä kuinka järjenvastaisen kysymyksen ap esitti.
Avohoitopotilaita jotka psykoosissa suoltavat nettiin mitä vaan.
Siis tarkoitatko apta? Ymmärrän.
Ihan sinua tarkoitan. Olisko iltalääkkeiden aika jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lausutaan, ap olet idio.otti? Ap, olet pas.ka? Ap, olet tyh.mä? Ap, oleko koskan ajatellut mitään merkityksellistä?
Aaa, nyt kekkasin että tarkoitat itseäsi. Tehdään pieni testi. Miten sinä lasut lidl?
lidl. joskus lausun ihan juntisti vaan "litli" : p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko apta? Ymmärrän.
Ihan sinua tarkoitan. Olisko iltalääkkeiden aika jo?
Vastasinkin jo, mutta laitan tämän vielä tähän että ymmärrät. Sinä olet se avohoitopotilas, koska lausut tuon väärin ja syyttelet netissä oikein lausuvia vaikka miksi.
Saikohan ap tähän koskaan vastausta? Lidl lausutaan liidl. Tuo lyhyt i alussa, mitä useimmat suomalaiset käyttävät, kuulostaa tyhmältä. Sama kuin lausuisi Wiking Linen just niinkuin kirjoitetaan.
Meillä käytetään ihan Lidl, Litli, Liiteri
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään ihan Lidl, Litli, Liiteri
Lisään vielä, että joillekin tuntuu olevan vaikeaa lausua tuota Lidl, tai ei se vaikeaa ole, mutta raavaat miehet ei käytä sitä, vähän niin kuin niille on vaikeaa sanoa "rakastan".
Lidli, se äännetään kuten kirjoitetaan Lidl. Äl,ii,dee,äl. Meillä tuttavammin Liiteri.
En tiedä miten lausutaan, mutta tervehdin kassaa aina reippaalla heil-huikkauksella ja kun maksan lähimaksulla huudan achtung! Lähtiessä muistutan kassaa kuinka arbeit macht frei.
Äänneyään niin kuin kirjoitetaan: L-I-D-L. Siinä on vain yksi i eikä ollenkaan e:tä.
Jos jonkun nimi on esim. Edla, niin kuka muka ääntää Edelai?
Minä lausun sen Liidl -tai oikein tarkasti sanottuna vain puolitoista iitä kahden sijaan. Yksi ii liian vähän ja kaksi liikaa. Onko suomalaisten vaikea sanoa tuo lopussa oleva -dl vai miksi tätä kysytään.
lilli lolli. lippi. lissi. likki. lulli. lirri. liddi. litti. linni.limmi. livvi. libbi.