Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää sinulle on, että kampaajalla on itsellään kivat hiukset?

Vierailija
09.01.2020 |

Tai että kosmetologi on huoliteltu, tai vaateliikkeen myyjä kauniisti puettu?

Antaako esim. kampaaja omalla kampauksellaan kuvan osaamisestaan tai tyylitajustaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika notkea kampaaja jos onnistuu tekemään hyvän kampauksen.

Vierailija
2/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeämpää, että osaa leikata hyvin, mutta kieltämättä olen joskus miettinyt, että onpa ammattilaisella karsean näköinen tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen sopiva malli, ei rumentava, pitää olla. Harvalla kampaajalla kyllä on mitenkään upeat hiukset vaan aika neutraalit yleensä, monille perinteinen suomalainen ohut letti, josta ei kovin ihmeellistä saa jos yrittää pitää pitkiä hiuksia. On se parempi kuin huonot wannabe-lisäkkeet.

Vierailija
4/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tärkeää, kunhan sieltä ei hypi kirppuja ja luteita päälle,niin kaikki on hyvin.

en muutenkaan arvostele (arvioi) ihmistä hänen pukeutumisvalintojensa tai  ulkonäkönsä perusteella; ne eivät kerro mitään ammattitaidosta.

Vierailija
5/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättele tästä vanhasta aivopähkinästä: Asiakas meni syrjäisessä kylässä kampaamoon, jossa oli kaksi kampaajaa. Toisella oli upeasti laitetut hiukset, toisella surkeasti. Kumman asiakas valitsi?

Vierailija
6/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kampaajalla on ehanat hiukset :)

Vierailija
7/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin jännä, jos kollega laittaa aina aamulla tukan

Vierailija
8/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättele tästä vanhasta aivopähkinästä: Asiakas meni syrjäisessä kylässä kampaamoon, jossa oli kaksi kampaajaa. Toisella oli upeasti laitetut hiukset, toisella surkeasti. Kumman asiakas valitsi?

Juuri tuota tulin sanomaan, mutta ehdit ensin. :)

Vierailija
9/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan haluan olevan ennen kaikkea erittäin tehokas ja nopea. Jos tehokkuus jotenkin välittyy ulkonäöstä, valitsen sen kampaajan. Vihaan kampaamokäyntejä, jotka kestävät minulla 3-4 tuntia.

Vierailija
10/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on väliä.

En myöskään ottaisi ravitsemus/treeniohjeita läskiltä.

Siksipä PT:ni on timmi, hyväperseinen 20v mimmi eikä mikään raakel Lignell ;)

Vierailija
11/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajunnut tätä?

Onks se juju et kampaajat on tehneet toisilleen kampaukset?

En muista tiedä mutta minä ainakin olen itse laittanut omat hiukseni ja hyvä tulee...

Vierailija
12/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan vain pitkien hiusten tasausleikkauksen, siihen melkein kaikki ovat kyenneet.

Tärkeintä että kokemus on miellyttävä, eli kampaaja ei haise röökiltä, ole tympeä tms.

Vierailija
13/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se työntekijä (tai yrittäjä) on tietyllä tapaa myymänsä palvelun mainos monessa tapauksessa. Jokaisella alalla on omat asiansa, joihin asiakkaana kiinnitän huomiota. Oletan kampaajalla olevan huolitellut hiukset, jos kävisin kosmetologilla, niin odottaisin hänellä olevan hyvän ihon, ravintoterapeutin tulisi olla hoikka/normaalipainoinen, pt:n urheilullinen, maatalouslomittajaksi tai elintarviketeollisuuden työntekijäksi en halua ihmistä, jolla on tekokynnet jne.

Monella suomalaisella on ohut tukka ja jos kampaajalla nyt on perisuomalainen hiuslaatu niin sille ei mitään voi, mutta odotan kuitenkin kampaajalla olevan kasvojen malliin sopiva leikkaus ja hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
14/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sääntö kuin poikkeus että kampaajalla on hiukset kuin harakanpesä tai sitten sipaistu sykerölle. Ei kai niillä ole intressejä omaa päätään tuunata kun tekevät sitä asiakkaille päivät pitkät. Ei haittaa mua, pääasia on se mitä tekee mun hiuksille.

Vierailija
15/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nään kampaajalla omasta mielestäni esim ihan kamalan tyylin, hapsottavat hiukset nii kyl mä mietin et otanko mä riskin jos menen tolle.. :D koska kampaaja jkuitenkin vois tehdä jotain asialle, kyl tyylitaju pitää olla kampaajalla hyvä, koska ne on estetiikan ammattilaisia!!

Esim viime kampaaja halus väkisin värjää hiukseni about samanvärisiks ku hänellä, hän ei halunnut sitä että halusin olla blondi, ku moni muu kampaaja on ymmärtänyt. Hän laittoi väkisin mulle jotain beigeä kun nimenomaan kielsin. :D Ei vaan millään halunnut, että mä en halunnut beigejä hiuksia kuten hänellä itsellään oli.

Vierailija
16/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaajalla on jokin itselleen sopimaton, naurettava tai kovin vanhanaikainen hiustyyli, ei se kyllä luottamusta herätä. Se, että on vain sitaistu tukka sykerölle kiireessä, ei haittaa mitään. Mutta jos hän on oikein nähnyt vaivaa ja tulos on nolo, niin ei. En tosiaan luottaisi hänen ideoihinsa.

Vierailija
17/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä asiakas valitsee sen kampaajan, joka on vapaana

Vierailija
18/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se työntekijä (tai yrittäjä) on tietyllä tapaa myymänsä palvelun mainos monessa tapauksessa. Jokaisella alalla on omat asiansa, joihin asiakkaana kiinnitän huomiota. Oletan kampaajalla olevan huolitellut hiukset, jos kävisin kosmetologilla, niin odottaisin hänellä olevan hyvän ihon, ravintoterapeutin tulisi olla hoikka/normaalipainoinen, pt:n urheilullinen, maatalouslomittajaksi tai elintarviketeollisuuden työntekijäksi en halua ihmistä, jolla on tekokynnet jne.

Monella suomalaisella on ohut tukka ja jos kampaajalla nyt on perisuomalainen hiuslaatu niin sille ei mitään voi, mutta odotan kuitenkin kampaajalla olevan kasvojen malliin sopiva leikkaus ja hyväkuntoiset hiukset.

Minulla on ravintoterapeutti, joka ei ole hoikka, vaan varsin pyöreä. Silti hän osaa asiansa ja työnsä todella hyvin. Hänen "lihavuutensa" syy ei ole siinä etteikö osaisi hommiaan, vaan syömässään lääkkeessä.  Juuri tuollaisista syistä johtuen en koskaan arvostele ihmistä ulkonäkönsä perusteella enkä ole niin tyhmä, että sortuisin ennakkoluuloihin tai muuhun luulotteluun. Ihmisen ammattitaidon näkee hänen työsuorituksestaan, ei ulkonäöstä.

Vierailija
19/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kampaajan, jolla on itsellään vähän samanlainen hiuslaatu ja -tyyppi kuin itselläni. Luotan että silloin on paitsi ammattiosaamista, myös omakohtaista ymmärrystä.

Sekin on tärkeää, että kampaajan hiukset ovat tyylillisesti sellaiset, että tykkään. Ehkä sitten olemme todennäköisemmin samaa mieltä siitä, mikä näyttää hyvältä.

Vierailija
20/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemillani kampaajilla on aika neutraalit hiukset ja luulen (?) että muutamalla on suorat pitkät hiukset koska omia on vaikea leikata (yksinyrittäjiä) tiukkaan malliin. Ei vaikuta mun valintoihini, mutta neutraali on minunkin kampaus. Ehkä saattaisin tuntea oloni oudoksi "vääräntyylisen" käsittelyssä, esim. sininen punkkaritukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän