Miltä tämä kitaransoitto teistä kuulostaa, tämä muija ajattelee itse soittavansa hyvin....
Kommentit (60)
Missä kohdassa se soitti kitaraa? Muija ei antanut katsoa kuin 10 sekuntia tuota.
Esitys oli mielestäni kokonaisuutena hyvä.
Ihan epävireistä rämpytystä 😂
Ja joo, kroppa hyvä mutta että mä oon auttamatta wanha, kun tommonen pyöriminen ja kropan esittely tuntuu vaan niiiin nololta ja aivottomalta.
hyvä kroppa? Melkoinen pömppishän muidulla on.
Ja no, jotain sointuja näyttää oppineen kitaralla. Ei pysy temmossa ja eikä tunnu kuulevan sitä, että tausta menee ihan eri sävellajissa.
Ehkä sitä elantoa kannattaa sitten niiden tissien kanssa koittaa, mutta piilottaisi vatsansa. Lenkille hus hus.
Alamaha pömpöttää, rintaliivit liian isot, en tykkää. Varmaan synnyttänyt nainen, eli seksimielessä pilalla.
Missä kohtaa videossa soitettiin kitaraa?
Vierailija kirjoitti:
Äijähän siinä soittaa
Ei vaan videolla oleva muija. Naisen instatilillä on toinenkin video, missä esittelee tissejään ja soittaa.
Huh, ei kyllä nappaa. Outo video ja kauheaa kitaranrämpytystä taustalla.
Eli onko ketjun miehillä yksimielisyys siitä että nainen on aivan liian lihava ja saisi hävetä isoa pömppömahaansa?
Taidat ite olla toi muidu ku mainostat ja kyselet
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen nelikymppinen nainen ja mielestäni videon naisella on upea ja seksikäs vartalo. Mutta siis ketjusta oppinut miesten kommenteista että lihava ja pilalle mennyt pömppömahainen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen nelikymppinen nainen ja mielestäni videon naisella on upea ja seksikäs vartalo. Mutta siis ketjusta oppinut miesten kommenteista että lihava ja pilalle mennyt pömppömahainen kroppa.
Ja kyllähän moisista kommenteista saa perspektiiviä ainaiseen valitukseen siitä miten suomalaiset naiset on toivottomia läskejä.
Johanna on tunnettu luonnollisista kurveistaan ja on valokuvaajien suosiossa. :)
Vierailija kirjoitti:
mä oon auttamatta wanha, kun tommonen pyöriminen ja kropan esittely tuntuu vaan niiiin nololta ja aivottomalta.
Mulla tuli sama mieleen. Ihmeellistä tämä nykymeno, jos toi on normi. Alusvaatteisillaan keekoillaan, hanukka pitkällä, selkä mutkalla, päkiöiden päällä. Ei kiitos tätä enempää, jään nyt pois kyydistä. Ja se kitarointikaan ei tehnyt vaikutusta. Tämä planeetta on muuttunut vieraaksi maaksi tai minusta tuli vaan liian vanha. Henkinen kukkahattuni on löytynyt.
Ja kuvat ovat aina ihan samanlaisia. Kurvit ei takaa että osaa poseerata tai olisi valokuvauksellinen. Kurvit riittävät juuri niihin yksiin ja samanlaisiin kuviin. Kaikissa pitää olla vielä samat rintaliivit, muuten rinnat roikkuu jo navan kohdalla. Luomut kun painaa.
Hei hetkonen: muija itse esittelee kroppaansa ja sitten *tadaa* sitä ei saa kritisoida, arvioida? Ainoastaan ylistää?
Juttu on nyt vaan näin, että hän rämpyttää kitaraa aika paskasti. Ja kroppa on treenaamaton.
Jos ei kestä kuulla yllä mainittuja asioita, niin ehkäpä ei kantsi sitten olla tuolla tavoin tyrkyllä. Mikä funktio ylipäätään videoilla on? Kerjätä kehuja?
Ei osaa, mutta isoilla tisseillä pärjää 😁