Porttikielto Taivaaseen elokuvassa pantavan näköinen nuorimies
Kuka se pitkä hoikka tummatukkanen pantavan näköinen nuorimies oli. Onko näytellyt muualla.
Tulipahan vaan mieleen kun kaverin kanssa puhuttiin pantavimman näköisistä näyttelijöistä
Kommentit (14)
Minä katsoin hiljattain "Rakkautta vain" - leffan ja siinä oli kyllä ihan älyttömän söpö nuori mies. Googletin ja se on ollut esim. Walking deadissa kai, luulen itsekin nähneeni sen, mutta ei, se nuoruus ja söpöys oli mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin hiljattain "Rakkautta vain" - leffan ja siinä oli kyllä ihan älyttömän söpö nuori mies. Googletin ja se on ollut esim. Walking deadissa kai, luulen itsekin nähneeni sen, mutta ei, se nuoruus ja söpöys oli mennyttä.
Jotkut näyttää hyviltä nuorina, mutta oudosti rupsahtavat vanhemmiten. Toiset taas ovat nuorina vähemmän kuumia, mutta vanhemmiten muuttuvat hottiksiksi. Go figure.
Karri Perttu
Sääli että ei näytellyt enempää. Henkilökohtaiset ongelmat olivat este uralle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näyttää hyviltä nuorina, mutta oudosti rupsahtavat vanhemmiten. Toiset taas ovat nuorina vähemmän kuumia, mutta vanhemmiten muuttuvat hottiksiksi. Go figure.
Pekka Ruuska oli nuorena koulumme kuumin opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Karri Perttu
Palstahahmo Silpunkin suosikki, kuten myös isä Tapani.
ohis
PS. Ei ole silppua näkynyt hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karri Perttu
Palstahahmo Silpunkin suosikki, kuten myös isä Tapani.
ohis
PS. Ei ole silppua näkynyt hetkeen.
Silpunk? Omituinen nimi.
Siinä leffassahan esiintyi myös Riikka Suikkari, nyk. Ylen kuuluttaja Riikka Warras.
Vierailija kirjoitti:
Tapani Perttuhan elää vielä.
Eikun ei eläkään. Sekoitin Tapani Kansaan.
??????????????????????