Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ssssh, salaisuus. Mitä olet varastanut ja mistä, miltä tuntui jälkeenpäin?

Vierailija
09.01.2020 |

Oletko joskus varastanut jotain?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapaskan toimittaako siellä kyselee taas?

Vierailija
2/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonhan mä teininä joskus varastanut kaupasta.  En muuten, en siis kavereilta, kotoa, työpaikalta jne. 

Eipä se miltään tuntunut. Järki kuitenkin sanoi, että loppua tämän pitää ja kuten useimmilla muillakin, jäi teini-iän hölmöilyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mitään mistään. Enkä aio. Tuntuu hyvältä.

Vierailija
4/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä ja jotain rihkamakoruja, rintaliivejä ja alusvaatteita ja jonkun topin (pukemalla siis vain sovituskopissa päälleni ja kävelemällä ulos). Tämä köyhänä teininä, kympin tyttönä kylläkin enkä muuten häiriköinyt. Vähän jännitti, muttei oikein muuten tuntunut missään. Jälkeenpäin tuntuu kyllä tyhmältä.

Vierailija
5/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin mieheltäsi spermaa kun olit viimeksi matkoilla. Nyt odotamme ensimmäistä lastamme ja emme voisi olla onnellisempia!

Vierailija
6/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kaikki kleptomaanit

Vierailija
7/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 4, kun varastin kaupasta karkkia. Siihen jäi varkaan ura.

Vierailija
8/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaupasta tikkarin. Se ei edes maistunut hyvältä kun oli niin huono omatunto. Siihen jäi varastelu.

Vierailija
9/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä mitään mistään. Enkä aio. Tuntuu hyvältä.

En minäkään ja nykyään se alkaa minustakin tuntua hyvältä, kun varkaita näyttää olevan tosi paljon. Ennen luulin kaikkien olevan yhtä rehellisiä kuin itse olen. Mutta riittäähän noita pitkäkyntisiä. Ja hyviä syitä myös...

Vierailija
10/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pienen 10cm x 10cm kankaanpalan pöllin käsityöluokasta ilman opettajan lupaa. Oli niin nätti kangas. Harmitti pitkään se kankaanpalavarkaus ja luulin oitkään että ope kyllä huomaa että olen sen kangaspalasen vienyt. En enää varasta koskaan mistään!

Vierailija
11/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lapsena varastin suklaapatukan kaupasta. Heitin pois, en pystynyt syömään.

Vierailija
12/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä teininä seppälästä muutaman kerran. Kaveri jäi kiinni niin siihen jäi omatkin varastelut kun pelotti että itsekin jään. 😁

Vierailija
13/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kerran kännissä lukossa olevan pyörän ja kannoin sitä 2 km kotiini, joista 3 kerrosta rappuja. Minulla oli jo pyörä. Kaduin asiaa kovasti, joten muutaman päivän kuluttua heräsin arkiyönä klo 3 aamulla kuljettamaan pyörän samaan paikkaan, saman matkan. Selvinpäin tuntui tosi raskaalta.

Kerran löysin kadulta lompakon, jossa oli käteistä paljon. Aikomuksenani oli pitää rahat ja viedä muu sisältö poliisiasemalle, mutta koska asun keskellä korpea, etsin lompakon omistajan ja palautin sen kaikkine sisältöineen henkilökohtaisesti omistajalleen. Omatunto kolkutti liikaa ajatuksestakin pitää rahat. En saanut kiitosta saatika löytöpalkkiota.

Olen ammatiltani lastentarhaopettaja, esimiesasemassa vieläpä.

Vierailija
14/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin kerran kännissä lukossa olevan pyörän ja kannoin sitä 2 km kotiini, joista 3 kerrosta rappuja. Minulla oli jo pyörä. Kaduin asiaa kovasti, joten muutaman päivän kuluttua heräsin arkiyönä klo 3 aamulla kuljettamaan pyörän samaan paikkaan, saman matkan. Selvinpäin tuntui tosi raskaalta.

Kerran löysin kadulta lompakon, jossa oli käteistä paljon. Aikomuksenani oli pitää rahat ja viedä muu sisältö poliisiasemalle, mutta koska asun keskellä korpea, etsin lompakon omistajan ja palautin sen kaikkine sisältöineen henkilökohtaisesti omistajalleen. Omatunto kolkutti liikaa ajatuksestakin pitää rahat. En saanut kiitosta saatika löytöpalkkiota.

Olen ammatiltani lastentarhaopettaja, esimiesasemassa vieläpä.

Lompakon omistajalta tosi törkeästi tehty kun ei edes kiitosta antanut sinulle!

Vierailija
15/15 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena käytiin ommpuvarkaissa porukalla. Silloin tuntui jännältä, nyt aikuisena ei sen ihmeellisemmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi